A franchise lehet a válasz a munkapiac problémáira
Tömegesen hagyják el a munkahelyüket az alkalmazottak, de gyakran azok sem dolgoznak már, akik meglévő munkaadójuknál maradnak.
Az iskola, mely a jövő kihívásaira készít fel
A gyors olvasás, hatékony tanulás és könnyű memorizálás – mindezen képességek oktatását tűzte ki maga elé a hazánkban is terjeszkedő hálózat.
Új versenyző hódít a kozmetikában
Egy fiatal kozmetikai cég modernizálná a magyar szépségipart.
Hogyan maximalizálják az ügyfélélményt az éttermek?
Az éttermek sajnos nem úgy reagálnak az értékelésekre, ahogy kellene - egy új tanulmány szerint legalábbis.
Mi az a dualbranding?
Hazánkban még nem sok példa akad rá, de külföldön egyre több nagy márka veti be ezen eszközt.
Hogyan futott fel a világ egyik legismertebb kozmetikai hálózata?
Természetes, fenntartható és állatkísérletmentes.
Automatizált pizza?
Új technológiát tesztel a világ egyik legnagyobb pizzeria-lánca, hogy elejét vegye a munkaerő hiánynak.
Svéd hálózat, magyar vállalkozás
A Husse segítségével az állatszerető vállalkozni vágyóknak is lehetőségük nyílik saját biznisz indítására.
Hogyan befolyásolhatja a fogyasztókat az MI a jövőben?
Éttermi környezetben még gyerekcipőben járnak a megoldások, de rohamtempóban zajlanak a fejlesztések.
Az éttermek jövőképe
A szokásokhoz híven összegyűjtöttük idén év végén is, hogy milyen innovációkra lehet számítani jövőre.
Fókuszban az egészség
Megugrott az érdeklődés az utóbbi években az egészségközpontú éttermek és gasztro-koncepciók után.
Hova tart az oktatási szektor ma?
A bizonytalan gazdasági és oktatási helyzetben egyre több tanár vált pályát, vagy indít saját vállalkozást - ezeket a trendekre épül egy magyar oktatási koncepció is.
Le vetik a leplet a szellemkonyhák
A kiszállításra specializálódott vendéglátóhelyek egyet léptek előre, majd kettőt hátra.
Hogyan játszott közre a KFC konkurenciája az ikonikus kosár megtervezésében
A KFC egy volt alkalmazottja, majd később konkurens hálózat alapítója, a Wendy's ötletgazdája fejéből pattant ki a ma közismert csirkés kosár.
Hogyan találd meg a megfelelő franchise partnert?
A szerződéskötés egy leendő átvevővel mindkét féltől függ, hiszen a kompatibilitás felmérésének felelőssége mindenkit terhel.
A KFC se bírta tovább Oroszországban
Tovább nő a hálózatok száma, amelyek végleg ott hagyják az orosz piacot.
Nőhet-e túl nagyra egy franchise hálózat?
Alapvetésnek tűnhet, hogy ha franchise-ról van szó akkor a nagyobb egységszám, mindig jobb. De vajon valóban így is van?
Hogyan építs vállalkozást?
Egyre többen lépnének ki az alkalmazotti szerepkörből, hogy saját cégük élén keressék meg a kenyerüket, és még többet. A kérdés az, hogyan álljon neki ennek egy kezdő vállalkozó?
Milyen lenne, ha a KFC-nek lett volna egy lánya?
A KFC "leány"-márkája kísértetiesen hasonlít a már jól ismert csirkés hálózatra.
Új front nyílik az étteremláncok csatájában
Egy új menü, egy különleges arculat, az ízek vagy a mosolygós személyzet már nem elég a versenyben maradáshoz. Az élharcosok a robotoktól, a mesterséges intelligenciáig mindent...