Autentikus német sörök Magyarországon
Második egységét nyitja hazánkban egy közel 400 éves múlttal rendelkező söröző.
Milyen költségei vannak egy franchise hálózathoz való csatlakozásnak?
Egy vállalkozás indítása lehet a legjövedelmezőbb befektetés, ám a kezdő vállalkozások egyrésze néhány év után kudarcot vall. A franchise hálózatokhoz csatlakozók viszont ennek...
A CRM rendszerek jövője
Egy vállalkozás sikere mögött gyakran az áll, hogy mennyire tudja kiismerni és kiaknázni a fogyasztói szokásokat.
Egy sikerse franchise brand építőelemei
A franchise egyik alapvető eleme a brand, sokan csak ezért csatlakoznak egy hálózathoz. Melyek is az építőelemei egy jó márkának?
Nehezen viseli a KFC itthon a koronavírus hatásait
A gyorséttermi szektor óriása, az AmRest számos koncepciója nehézségekkel küzd a járvány miatt.
A franchise 3 főbűne
Habár a franchise hálózathoz való csatlakozás jelentősen csökkenti a vállalkozással járó kockázatot, ettől még nem lesz 100 százalékosan biztosítva a franchise átvevő.
Hány egységet vigyen egy partner?
A multi-unit átvevők több franchise egységet üzemeltetnek, ám ez a szám kettőtől egészen ezerig terjedhet. Ezért nagy kérdés, hogy mennyit is érdemes egyszerre működtetni?
Magyar franchise siker a tőzsdén
Milyen céljai vannak a régiónk legnagyobb ingatlanhálózatának? A Duna House vezérigazgató-helyettesével, Máté Ferenccel beszélgettünk.
Előnyt élveznek a zöld hálózatok a vírussal szemben?
A koronavírus második hulláma alatt sem állt meg a magyar franchise koncepció terjeszkedése.
Kifizetődnek-e a merész marketingstratégiák?
Hazánkban viszonylag átlagos marketingpolitikát folytat a Burger King, az étteremlánc otthonában azonban a furábbnál-furább reklámokkal bombázzák a fogyasztókat.
Melyek egy sikeres franchise brand titkai?
A franchise egyik alapvető eleme a brand, sokan kifejezetten ezért csatlakoznak egy hálózathoz. Ám valójában, mely építőelemek adják egy jó márka alapját?
Tovább terjeszkedik külföldön a magyar lakberendezési franchise
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sikeresen teljesít a Duna House Lengyelországban
Még 2016-ban lépett be az ország piacára a Duna House, amikor felvásárolta a lengyel Metro House ingatlanközvetítőt. A befektetés a koronavírus ellenére is sikeres lett.
A McDrive-ban lenne a McDonald’s jövője?
Magyarországon csak nemrég kezdődtek meg a lezárások, de már most érezni a vírus gazdasági hatásait. Hogyan változtathatja meg ez a McDonald's stratégiája a jövőben?
Nem a növekedés, a fejlődés a lényeg!
Interjú az elmúlt évtized egyik legsikeresebb magyar hálózatának, a BioHair ügyvezető tulajdonosával Perger Gabriellával.
Jótékonysági akciót hirdetett a Matrackuckó hálózat
2020. november 2. és december 31. között minden Matrackuckó szaküzletben értékesített Naturtex® termék árából 5% átutalásra kerül az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványnak.
Költségcsökkentés franchise-ban?
Október 13-án, a Magyar Franchise Szövetség klubdélutánján tartott előadást Kiss Márk Antal, az Expense Reduction Analysts területi fejlesztője.
Oktatóból tulajdonos
„Amióta becsatlakoztam, szerelmes lettem ebbe a területbe” indította a beszélgetést Szekeres-Szűcs Nikoletta a Stilianos diósdi franchise partnere.
Az egyik legdinamikusabb magyar franchise
A mosodahálózat kockázati tőkebefektetésből finanszírozva hódította meg az országot.
Érdemes családi vállalkozásból hálózatot építeni?
Egy sikeres vállalkozásnál joggal merülhet fel a kérdés: hova tovább? Sokan nem elégednek meg, folyamatosan fejlesztenék a meglévő üzletüket. A kérdés az, hogy mikor érdemes ezt...