a hét interjúja

Magyar franchise siker a tőzsdén
Milyen céljai vannak a régiónk legnagyobb ingatlanhálózatának? A Duna House vezérigazgató-helyettesével, Máté Ferenccel beszélgettünk.
Milyen céljai vannak a régiónk legnagyobb ingatlanhálózatának? A Duna House vezérigazgató-helyettesével, Máté Ferenccel beszélgettünk.

Nem a növekedés, a fejlődés a lényeg!
Interjú az elmúlt évtized egyik legsikeresebb magyar hálózatának, a BioHair ügyvezető tulajdonosával Perger Gabriellával.

Oktatóból tulajdonos
„Amióta becsatlakoztam, szerelmes lettem ebbe a területbe” indította a beszélgetést Szekeres-Szűcs Nikoletta a Stilianos diósdi franchise partnere.

Hazánkban terjeszkedik a fánkozó hálózat
"A szlovák piacot már teljesen lefedtük. Magyarországon, Csehországban és Lengyelországban viszont még mindig keresünk a partnereket” - mondja Peter Straňák, a La Donuteria koncepció tulajdonosa.

Csobbanj a sikerben!
Hazánk első babauszoda franchise rendszerének alapítójával, Varga Viviennel készítettünk interjút.

Út a franchise-ig
Dolgozott már ingatlanközvetítőként, volt projektmenedzser is, ám mára az ország egyik leginnovatívabb franchise hálózatának a résztulajdonosa. A Bubbles alapítójával, Megyeri Gáborral beszélgettünk.

Hogyan forradalmasítható a közlekedés
Interjú Gosztonyi Bencével, az E-Magine Tours alapítójával. A hálózat célja, hogy forradalmasítsa a belvárosi közlekedést és új turisztikai megoldásokat kínáljon.

A stílus maga a franchise
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.

Alkalmazottból vállalkozó
Dolgozott külföldön, volt már tanár is, ám mégis vállalkozóként találta meg számításait Nagy Dénes. A Smart Ingatlan kecskeméti partnerével készült beszélgetést az alábbiakban olvashatják.

Partizz egész évben
A folyamatosan fejlődő magyar party kellék piac kilátásairól, illetve franchise lehetőségeiről beszélgettünk Nagy Andreával, a Party Point ügyvezető igazgatójával.

A Creppy már megint kisütött valamit
Most nyitja első franchise egységét a Creppy palacsintázó Debrecenben, az átvevőkkel, Kákos Eszterrel és Szabó Lászlóval beszélgettünk az indulásról, terveikről.

A pókerasztaltól a franchise-ig
Így indított jégkrém forradalmat az Anjuna.

Több mint angol
Beszélgetés Vas Tímeával és Szedmák Balázzsal, a Don’t Panic nyelviskola alapítóival.

Megéri a szépségbe fektetni
„27 éves tapasztalat, német, innovatív megoldások és az automatizált kezelések teszik kiemelkedővé a High Care hálózatát a magyar kozmetikai piacon.”

Pincében a siker kulcsa
Petz Annamária és Szeldeli Szilvia hálózata titkos, tematikus pincékkel hódítaná meg Budapestet.

Élményalapú és hatékony oktatási rendszer
„Csupán néhány olyan terület maradt, ahol még van lehetőségünk új franchise partnerekkel való együttműködésre” - hamarosan kiteheti a ”megtelt táblát” a hazai HDE franchise.

Ugrás a profitra
„A következő nagyjából két év az utolsó időszak új trambulinpark nyitásához. Utána már túltelített lesz a piac” – vallja a hazánkban toborzó Jump Planet franchise alapítója.

Önálló vállalkozás egy globális vállalat minden pozitívumával ötvözve
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.

„Optimistán vágunk bele”
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise. Két részes interjúban beszélgettünk a hazai licence tulajdonossal.

Azonnali belépés az IT-oktatás ágazatba
A Coders Lab Magyarországra is elhozná programozóiskoláit, melyek oktató- és karrierközpontok is egyben. A franchise igazgatót kérdeztük a koncepcióban rejlő üzleti lehetőségről.

Mindenkinek van egy története
A Kék Elefánt könyvkiadó 1998-ban úgy döntött, személyes könyvekkel felkeltik a gyerekek olvasás iránti szeretetét – a misszió most megérkezett Magyarországra. A franchise alapítójával beszélgettünk.