Márcsev Tamás Zsolt

Márcsev Zsolt a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzését követően rögtön a franchise területén kezdett el dolgozni. Diploma munkáját a franchise rendszerek növekedéséi stratégiájának összehasonlítása címmel írta. Az elmúlt évek folyamán franchise tanácsadóként dolgozik, különösen az arculati design elemek és a marketing koncepciók kidolgozása a kedvenc szakterülete. Huzamosabb ideje rövid cikkei, publikációi jelennek meg franchise témában. Szakmai hitvallása, hogy minden franchise koncepció látványos fejlődésen megy át a közös munka során.

belföldi | 2020.11.25.

Melyek egy sikeres franchise brand titkai?

A franchise egyik alapvető eleme a brand, sokan kifejezetten ezért csatlakoznak egy hálózathoz. Ám valójában, mely építőelemek adják egy jó márka alapját?

belföldi | 2020.11.23.

Tovább terjeszkedik külföldön a magyar lakberendezési franchise

A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.

belföldi | 2020.11.20.

Sikeresen teljesít a Duna House Lengyelországban

Még 2016-ban lépett be az ország piacára a Duna House, amikor felvásárolta a lengyel Metro House ingatlanközvetítőt. A befektetés a koronavírus ellenére is sikeres lett.

nemzetközi | 2020.11.18.

A McDrive-ban lenne a McDonald’s jövője?

Magyarországon csak nemrég kezdődtek meg a lezárások, de már most érezni a vírus gazdasági hatásait. Hogyan változtathatja meg ez a McDonald's stratégiája a jövőben?

a hét interjúja | 2020.11.16.

Nem a növekedés, a fejlődés a lényeg!

Interjú az elmúlt évtized egyik legsikeresebb magyar hálózatának, a BioHair ügyvezető tulajdonosával Perger Gabriellával.

belföldi | 2020.11.10.

Jótékonysági akciót hirdetett a Matrackuckó hálózat

2020. november 2. és december 31. között minden Matrackuckó szaküzletben értékesített Naturtex® termék árából 5% átutalásra kerül az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványnak.

belföldi | 2020.11.05.

Költségcsökkentés franchise-ban?

Október 13-án, a Magyar Franchise Szövetség klubdélutánján tartott előadást Kiss Márk Antal, az Expense Reduction Analysts területi fejlesztője.

a hét interjúja | 2020.11.02.

Oktatóból tulajdonos

„Amióta becsatlakoztam, szerelmes lettem ebbe a területbe” indította a beszélgetést Szekeres-Szűcs Nikoletta a Stilianos diósdi franchise partnere.

belföldi | 2020.10.26.

Az egyik legdinamikusabb magyar franchise

A mosodahálózat kockázati tőkebefektetésből finanszírozva hódította meg az országot.

belföldi | 2020.10.21.

Érdemes családi vállalkozásból hálózatot építeni?

Egy sikeres vállalkozásnál joggal merülhet fel a kérdés: hova tovább? Sokan nem elégednek meg, folyamatosan fejlesztenék a meglévő üzletüket. A kérdés az, hogy mikor érdemes ezt...

belföldi | 2020.10.14.

Neked való a franchise?

Számos tényezőtől függ, hogy valaki sikeres vállalkozó lesz-e, ám egy franchise partner esetében ezek a szempontok kicsit eltérnek a szokásostól.

belföldi | 2020.10.12.

Jó biznisz lenne a szépségipar?

Franchise-ban terjeszkedne a magyar kozmetikai vállalkozás.

nemzetközi | 2020.10.09.

Névlopáson kapta volna versenytársát a McDonald's?

Az étteremlánc régóta húzódó ellentéte ezúttal perhez vezetett ausztrál konkurenciája ellen.

üzleti | 2020.10.07.

Mi is az a szellemkonyha?

Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?

belföldi | 2020.09.28.

Koronavírus-biztos vállalkozások?

Elérte hazánkat a koronavírus második hulláma, a vendéglátó szektor már az első karantént is megszenvedte. De milyen vállalkozások lehetnek sikeresek ilyenkor is?

belföldi | 2020.09.25.

Néhány gondolat, mielőtt egy franchise hálózathoz csatlakoznál

A franchise egy befektetés, számos dolgot érdemes megfontolni a csatlakozás előtt, hogy elkerüljük a buktatókat.

belföldi | 2020.09.21.

Szintetikus hús lenne a jövő?

Tenyésztés helyett inkább nyomtatná a húst a KFC.

tippek és kiválasztás | 2020.09.16.

Milyen személyiség kell a franchise-hoz?

Számos buktatója lehet annak, ha a személyiségünkhöz nem illeszkedő franchise-hoz csatlakozunk.

nemzetközi | 2020.09.14.

Visszafelé sült el a Burger King marketing húzása

Kreatív kampánynak indult a hálózat reklámja, de etikai problémákba ütközött a megvalósítás.

belföldi | 2020.09.11.

Házhoz vinnék a főzést a gyorséttermek?

Viszonylag új trend van kialakulóban a gyorséttermek között. Egyre többen inkább csak alapanyagot szállítanának házhoz és a fogyasztókra hagynák a nehéz munkát.