nemzetközi | 2021.04.14.

Hogyan változtak vásárlói szokásaink a koronavírus hatására?

A koronavírus az egész világon drasztikusan megváltoztatta a fogyasztói viselkedést. Kérdés, hogy mi lesz, ha vége a pandémiás időszaknak? Erre a kérdésre próbál választ adni a...

belföldi | 2021.04.09.

A Magyar Franchise Szövetség április 13-án Franchise webinárt szervez

Mire számítanak a hálózatok tulajdonosai, vezetői a pandémia időszakában? A Magyar Franchise Szövetség ápilis 13-án ezt a témát járja körül webinárján..

belföldi | 2021.04.05.

A bajor Paulaner étteremhálózat hazánkban keresi franchise partnereit

A 25 évvel ezelőtt alapított bajor specialitásokat kínáló és kiváló söreiről jól ismert Paulaner franchise hálózat világszerte több mint 50 éttermet üzemeltet.

nemzetközi | 2021.03.05.

Így képzeli el a KFC a jövő éttermét

A tavalyi év végén az amerikai franchise óriás bemutatta a következő generációs éttermét, a koncepció a „digitális élményre” helyezi a hangsúlyt. De mit is jelent ez...

nemzetközi | 2021.02.19.

A gyorséttermek legvadabb ételei

Összeszedtük a lefurcsább, legvadabb ételeket, amik valaha gyorséttermek polcaira kerültek.

belföldi | 2021.02.15.

A jövő hamburger csatái

A McDonald’s két fronton is újra indítja a gyorséttermek háborúját.

belföldi | 2021.01.20.

A Duna House lett az 2020. Év Franchise Hálózata

Mint ahogy az elmúlt esztendőben minden embernek és vállalkozásnak átírta az életét a pandémia, úgy a Szövetség sem volt ez alól kivétel.

belföldi | 2020.12.30.

Egyedül vagy csapatban

A vállalkozók gyakran úgy gondolják, hogy franchise-ban függetlenségük részleges feladásáért könnyebben és sikeresebben fognak vállalkozást indítani és vezetni. De melyek a...

belföldi | 2020.11.26.

Szegeden nyitott egységet a BioHair

A BioHair franchise hálózat ebben a kihívásokkal teli időszakban sem pihen, november 23-án 40. hajvágószalonjukat nyitották meg Szegeden.

belföldi | 2020.11.13.

Családi vállalkozásból franchise

Amennyiben egy koncepció sikeres adódik, hogy terjeszkedjen, gyarapodjon. A növekedésnek azonban rengeteg formája van, sokszor nehéz kiválasztani a vállalkozásunknak legmegfelelőbbet.

belföldi | 2020.11.07.

Tovább terjeszkedik a BioHair

A 2008-as világválság közepén indult hálózat tovább növekszik. A koncepció jelenlegi sikerét részben a felfelé pozícionálásnak, részben pedig az online sorbaállás...

nemzetközi | 2020.10.30.

Magyar a franchise szakma legbefolyásosabb hölgyei között

Lavotha Ildikó a világ 100 legbefolyásosabb női között a franchise szektorban.

nemzetközi | 2020.10.28.

Másodiknak lenni jobb?

Sokszor azt gondoljuk, hogy milyen nagy előny, ha valaki elsőként lép be egy új piacra vagy éppen bevezet egy innovatív terméket. Ám korántsem biztos, hogy mindig az úttörők...

belföldi | 2020.10.23.

Eljött a kódolás ideje

A koronavírus még jobban kiemelte azt, hogy mekkora szükség van IT szakemberekre. A Coders Lab hálózata pont erre a hiányra nyújt megoldást. A külföldi franchise rendszer most...

a hét interjúja | 2020.10.19.

Hazánkban terjeszkedik a fánkozó hálózat

"A szlovák piacot már teljesen lefedtük. Magyarországon, Csehországban és Lengyelországban viszont még mindig keresünk a partnereket” - mondja Peter Straňák, a La Donuteria koncepció...

belföldi | 2020.10.16.

Hogy alkalmazkodott a Starbucks a pandémiához?

A pandémia komoly károkat okozott a kávézó láncnak, talán még komolyabban érintette a hálózatot, mint más koncepciókat.

belföldi | 2020.10.02.

A válság, mint lehetőség

A józan paraszti ésszel furcsán hangzik, de sokszor éppen a gazdasági válságok alatt a legjobb vállalkozást indítani.

belföldi | 2020.09.30.

Az átvevők növekvő szerepe

Sok korábban sikeres hálózat tűnt el vagy éppen esett vissza látszólag ok nélkül. Számos esetben a helytelen partner kezelés volt megfigyelhető a háttérben.

belföldi | 2020.09.09.

Miért kell üzleti terv, akkor is, ha vállalkozásunk jól megy?

Az üzleti terv egy általános, átfogó pénzügyi elemzés, mely segíthet megérteni és tökéletesíteni a vállalkozásunkat.

üzleti stílus | 2020.09.04.

Mitől jó egy logó?

A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.