Szombat
2020.11.07.
A 2008-as világválság közepén indult hálózat tovább növekszik. A koncepció jelenlegi sikerét részben a felfelé pozícionálásnak, részben pedig az online sorbaállás bevezetésének köszönheti.
 

A magyar hálózat mind a 41 fodrászata sikeresen vészelte át a járvány eddigi hullámait. A chatbotos szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a vendégek felmerülő kérdéseire, problémáira gyorsan, illetve érintkezés nélkül tudnak reagálni a BioHair szalonok a Messengerben. Emellett a csevegő robot kezeli a vendégek online sorbaállását is, mely szintén jelentős versenyelőnyt biztosít az egységeknek a lezárások alatt is a konkurenciákkal szemben.

Ám maga a franchise modell számos más előnyt is biztosít a partnerek számára. A franchise központ az üzleti tudás átadása, illetve az átvevők betanítása mellett folyamatos szakmai támogatást nyújt. Tekintettel arra, hogy általában az átvevők valamennyi fodrászát a központ választja ki, illetve tanítja be, ezzel mentesítve a partnereket a munkaerőpiaci kihívásoktól.  

A BioHair méretének köszönhetően olyan marketing megjelenésekre, illetve informatikai fejlesztésre van lehetősége a franchise átvevőknek, melyekre egy független fodrászatnak, de még egy 5-8 egységes hálózatnak sem lenne esélye.

Amennyiben te is nyitnál saját BioHair szalont, jelentkezz az alábbi űrlapon.


BioHair franchise érdeklődés
BioHair franchise érdeklődés
If you see this, leave this form field blank
Franchise tanácsadó