Hazánkban terjeszkedik a fánkozó hálózat
Hogyan érintette a pandémia a hálózatot?
Véleményem szerint, az éttermi szektor jelenlegi lehetőségeihez és helyzetéhez képest nagyon sikeresek vagyunk. Az idei éveben a hálózat 300% -os növekedést ért el a tavalyihoz képest, a COVID-19 járvány ellenére. Nyugat-Európában is jól teljesítünk, megnyitottuk első egységünket Dániában, ahol az 30 perces sor áll a fánkokért. Nyitás előtt állunk Münchenben, Stockholmban, Lisszabonban. Közép-Európában is sikeresen terjeszkedünk, hiszen Bécsben és Budapesten is nyílni fognak egységeink. Emellett nagyon közel vagyunk a franchise szerződés aláírásához Kanadában, Bahreinben és Dubajban. Természetesen fánkozóink is megérezték a járvány és a korlátozások hatását, elég csak a külföldi turisták hiányára gondolni.
Hogy áll a terjeszkedés Közép-Európában?
Szlovákiában már nem keresünk partnereket, 25 egység nyílt vagy nyílik meg a közel jövőben. Csehországban más a helyzet, itt még a potenciális városok, nagyobb városok kerületeinek felére keresünk franchise partnert.
Mi a helyzet Magyarországgal és Lengyelországgal?
Magyarországon már végeztünk a budapesti egység tervezésével, és további 2 városban tervezzünk nyitni a közel jövőben. Lengyelországban már két fánkozóra aláírtuk a szerződést. De mindkét országban keresünk még átvevőket. Budapest például több egységet is elbír.
Idén tavasszal azt mondtad, hogy a La Donuteria lovebrand. Mit jelent pontosan ez?
Azt, hogy élvezzük vásárlóink feltétlen szeretetét. Hogy továbbra is szívesen jönnek kedvenc fánkjukért és kávéjukért, még akkor is, ha nem nálunk iszák, eszik meg kedvenceiket, hanem inkább otthon vagy útközben fogyasztják termékeinket. A sikernek számos összetevője van, a fánk különleges receptjétől kezdve, a közösségi médián keresztül, a folyamatos innovációig.
Milyen hatással van a járvány a hálózatra?
Említettük már például a turizmus visszaesése miatti bevétel kiesést, itt azt a stratégiát választottuk, hogy olyan helyeken nyitunk egységeket, ahol változatos a vásárló közönség, így egy csoport például turisták kiesése nem jelenti a fánkozó végét. Igyekszünk aktívak lenni ebben a nehéz helyzetben, folyamatosan új megoldásokat keresni, alkalmazkodni a változásokhoz és a piaci átalakulásokhoz.
Milyen terveitek vannak a jövőre nézve?
Két fő terület érdekel minket. Az első a terjeszkedés befejezése Közép- Európában, ezért új partnereket keresünk Csehországban, Magyarországon és Lengyelországban. A második pedig, hogy jövő év végére minden Európai fővárosban legyen legalább egy La Donuteria. Nagyon boldoggá tesz minket, hogy koncepciónk számos befektető, potenciális partner figyelmét felkelti. Sokak számára egy modern, stílusos cukrászda vagy kávézó a valóra vált álom.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Magyarországon jelenleg több legalább nagy városban tervezünk új fánkozót nyitni” – árulta el Peter Straňák, a La Donuteria hálózat tulajdonosa.”
Tavaly 15 egységről 40-re tudta növelni hálózata méretét a La Donuteria. Mindezt 14 különböző európai országban a covid-lezárások kellős közepén.
A La Donuteria összes egysége zárva tart világszerte a kormányzati döntéseknek eleget téve. A hálózat ma elsősorban csak az elkötelezett vásárlói miatt tud tovább működni.
Mindig is arra vágytál, hogy saját fánkozód legyen? Esetleg megnyitnád álmaid kávézóját? Légy Te is a La Donuteria világsikerének részese!
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
legolvasottabb

Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Az Arby’s erős 2015-ös értékesítési adatokat jelentett Amerikában. Most ugyanezt akarják látni külföldön, pl. Magyarországon is.
Lettország nem egy nagy piac, mégis többtucat sikeres koncepciónak ad otthont. Mostantól egy új, országos franchise portál könnyítheti meg a magyar márkák terjeszkedését a Balti régióban.
Petrov Krisztina háromgyermekes anyukaként vágott bele saját franchise vállalkozásába, miután találkozott az Indiso sóterápiával.
Komplex támogatás, megfelelő üzleti terv, a gyerekek szeretete és elhivatottság. Ez a receptje a tökéletes LCF Kids Klub nyelviskolának.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.