A franchise fogalma

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

Mennyibe kerül egy McDonald’s?

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Franchise Expo 2024: egyenes út az üzleti siker felé

Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.

Hogyan jósolnak a washingtoni pizzériák?

Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?

A Waffle House katasztrófa métere

Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.

Franchise Szövetségek és Szervezetek

A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.

A panaszkezelés paradoxonja

Egy érdekes megfigyelés állhat egyes szolgáltatások sikere mögött.

Ötlet saját vállalkozáshoz? Nálunk megtalálja

Szeretettel várjuk önt is április 4-én a Lurdy Házba az évtized első hazai franchise kiállításán.

A marketingünk legfontosabb kérdései

A sikeres marketing elengedhetetlen eleme, hogy fel tudjuk tenni a megfelelő kérdéseket. Minden kérdés egy spektrumon helyezkedik majd el attól függően, hogy mennyire cél- vagy kivitelezés-orientált.

Amikor nem csak a profit számít

2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.

Miért lesz egy hálózatból franchise?

Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával.

Rendszerszerű működés

Mi választja el az hagyományos vállalkozásokat a franchise-tól.

4 további indok, amiért 10-ből 7 vállalkozás tönkre megy 10 éven belül (3. rész)

A kisvállalkozások fele még az 5 évet sem éli meg.

Expo körkép – A tudomány és a kozmetika találkozása

​A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.

Hogyan válasszuk ki a legjobb franchise partnereket és építsünk sikeres hálózatot?

Melyik franchise hálózatba érdemes befektetni? Melyik koncepció kínálja a legnagyobb profitot?

Mi is az a szellemkonyha?

Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?

Franchise képzés indul!

A Magyar Franchise Szövetség márciusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.

Asztali szerepjátékot készített az amerikai gyorsétterem

Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.

3 további indok, amiért 10-ből 7 vállalkozás tönkre megy 10 éven belül (2. rész)

A kisvállalkozások fele még az 5 évet sem éli meg.

Nulláról építené újra az oktatást egy lengyel koncepció

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.

Hogyan indíts saját vállalkozást külföldi mintára?

Mindenki szeretné elérni a pénzügyi függetlenséget, de keveseknek adatik meg a lehetőség. A karrier-építés nem mindig jelent megoldást, a legtöbben saját vállalkozásról álmodnak, de próbálkozásaik mégis kudarcba fulladnak. Mi jelentheti a megoldást?

Visszatér Európába a Wendy's

Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.

Tanároknak kínál franchise lehetőséget az Edukido

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.

Mennyibe kerül egy franchise partner?

Nehéz pontosan megmondani, hogy mekkora összeget kell különböző marketing eszközökre költeni egy franchise partner megszerzéséhez. Ám most egy amerikai kutatás megpróbál tiszta vizet önt a pohárba.

„Szerelem volt első látásra”

Az egyre növekvő Tucano Coffee franchise új színt hoz a kávézók piacára. A minőségi termékek mellett az egyedi arculat is hozzájárul a befektetés gyors megtérüléséhez.

Milyen személyiség kell a franchise-hoz?

Számos buktatója lehet annak, ha a személyiségünkhöz nem illeszkedő franchise-hoz csatlakozunk.

Édesanya és sikeres nyelviskola vezető

A munka-magánélet egyensúlyának megőrzése és a valódi értékek teremtése ösztönözte Editet egy saját vállalkozás indítására. Mindehhez a Helen Doron English franchise lehetőség tökéletesnek bizonyult.

Kivonul a Debenhams

Az egyik legismertebb brit divathálózat bezárja egyetlen hazai egységét, és kivonul az országból.

Miért vallanak kudarcot a vállalkozások?

Egy vállalkozás túlélését sokszor nem egy jó ötlet, hanem egy jó üzleti terv teszi lehetővé.

Mitől jó egy logó?

A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.