Tanároknak kínál franchise lehetőséget az Edukido

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.

Franchise képzés indul!

A Magyar Franchise Szövetség márciusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.

Nulláról építené újra az oktatást egy lengyel koncepció

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.

Innovatív oktatási franchise érkezik Magyarországra

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.

A franchise fogalma

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

3 további indok, amiért 10-ből 7 vállalkozás tönkre megy 10 éven belül (2. rész)

A kisvállalkozások fele még az 5 évet sem éli meg.

Franchise Expo 2024: egyenes út az üzleti siker felé

Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.

Mennyibe kerül egy McDonald’s?

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Ötlet saját vállalkozáshoz? Nálunk megtalálja

Szeretettel várjuk önt is április 4-én a Lurdy Házba az évtized első hazai franchise kiállításán.

Franchise Szövetségek és Szervezetek

A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.

3 indok, amiért 10-ből 7 vállalkozás tönkre megy 10 éven belül (1. rész)

A kisvállalkozások fele még az 5 évet sem éli meg.

Miért lesz egy hálózatból franchise?

Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával.

Expo körkép – Használt termékekből is lehet jó befektetés

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.

Hogyan lovagolják meg az emberi pszichét az ételfutárok?

Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?

Hogyan válasszuk ki a legjobb franchise partnereket és építsünk sikeres hálózatot?

Melyik franchise hálózatba érdemes befektetni? Melyik koncepció kínálja a legnagyobb profitot?

Visszatér Európába a Wendy's

Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.

Április 25-én tart bemutatkozó előadást a lengyel Edukido Budapesten

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.

Asztali szerepjátékot készített az amerikai gyorsétterem

Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.

Mi is az a szellemkonyha?

Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?

A siker receptje

Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.

Hogyan trükköznek a webshopok az online vásárlókkal?

Egy új tanulmány eredménye alapján a kerek dizájnok több konverziót eredményeznek.

„Szerelem volt első látásra”

Az egyre növekvő Tucano Coffee franchise új színt hoz a kávézók piacára. A minőségi termékek mellett az egyedi arculat is hozzájárul a befektetés gyors megtérüléséhez.

Hogyan indíts saját vállalkozást külföldi mintára?

Mindenki szeretné elérni a pénzügyi függetlenséget, de keveseknek adatik meg a lehetőség. A karrier-építés nem mindig jelent megoldást, a legtöbben saját vállalkozásról álmodnak, de próbálkozásaik mégis kudarcba fulladnak. Mi jelentheti a megoldást?

Mitől jó egy logó?

A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.

Gyógyír a válságra

A Herbária a járvány ellenére növelni tudta tavaly az árbevételét. Weiser Tamással a hálózat partnerével és a „2020. év Franchise Átvevője” elismerés díjazottjával készítettünk interjút.

Megvalósult amerikai álom Szlovákiából

Matej Varga öt Subway éttermet működtetett Pozsonyban, és ő építi a brandet Szlovákiában és Horvátországban. Milyen előnyöket nyújt a multi-unit franchise, és miért könnyebb egy "nagy márka" égisze alatt dolgozni?

Tavasszal is franchise kiállítás Lengyelországban

Októberben került sor a varsói franchise expóra, Kelet-Közép-Európa legnagyobb ilyen jellegű kiállítására. De jövő év elején sem áll meg az élet külföldön.

Milyen személyiség kell a franchise-hoz?

Számos buktatója lehet annak, ha a személyiségünkhöz nem illeszkedő franchise-hoz csatlakozunk.

Miért vallanak kudarcot a vállalkozások?

Egy vállalkozás túlélését sokszor nem egy jó ötlet, hanem egy jó üzleti terv teszi lehetővé.

Hogy maradhatnak hitelesek a vállalkozások?

Ma a vállalkozóknak rendszeresen a legnagyobb kihívást ma a marketing jelenti.