Nyiss saját infrastúdiót!

A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.

A franchise fogalma

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

Franchise Expo 2024: egyenes út az üzleti siker felé

Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.

Mennyibe kerül egy McDonald’s?

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Visszatér Európába a Wendy's

Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.

Franchise Szövetségek és Szervezetek

A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.

5 elengedhetetlen lépés egy sikeres franchise hálózat felépítéséhez

Vállalkozóként az ember számos nehéz üzleti döntés elé áll, az egyik ilyen lehet az, hogy belevágjon-e egy saját franchise hálózat építésébe?

Ötlet saját vállalkozáshoz? Nálunk megtalálja

Szeretettel várjuk önt is április 4-én a Lurdy Házba az évtized első hazai franchise kiállításán.

Innovatív oktatási franchise érkezik Magyarországra

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.

Hogyan jósolnak a washingtoni pizzériák?

Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?

Franchise képzés indul!

A Magyar Franchise Szövetség márciusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.

A legjobb kiskereskedelmi márkák

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

Franchise képzés indul!

A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.

Miért lesz egy hálózatból franchise?

Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával.

Tíz ország, ahol nem tudsz Mekiben enni

Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.

A Waffle House katasztrófa métere

Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.

A panaszkezelés paradoxonja

Egy érdekes megfigyelés állhat egyes szolgáltatások sikere mögött.

Asztali szerepjátékot készített az amerikai gyorsétterem

Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.

Kávézómárkák Magyarországon

A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.

A marketingünk legfontosabb kérdései

A sikeres marketing elengedhetetlen eleme, hogy fel tudjuk tenni a megfelelő kérdéseket. Minden kérdés egy spektrumon helyezkedik majd el attól függően, hogy mennyire cél- vagy kivitelezés-orientált.

Magyarországra érkezik az amerikai filmekből jól ismert fánkozó

A Randy's Donuts 1952 óta fokozatosan beitta magát az amerikai kultúrába. Az ikonikus fánkozó most hazánkba érkezik és keresi első franchise partnerét.

Tovább nő az AmRest birodalom

Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.

Hogyan válasszuk ki a legjobb franchise partnereket és építsünk sikeres hálózatot?

Melyik franchise hálózatba érdemes befektetni? Melyik koncepció kínálja a legnagyobb profitot?

Expo körkép – A tudomány és a kozmetika találkozása

​A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.

Milyen személyiség kell a franchise-hoz?

Számos buktatója lehet annak, ha a személyiségünkhöz nem illeszkedő franchise-hoz csatlakozunk.

Mi lesz a Pizza Hut-tal?

A hálózat legnagyobb átvevője, a közel 1300 egységgel rendelkező NPC csődöt jelentett.

Édesanya és sikeres nyelviskola vezető

A munka-magánélet egyensúlyának megőrzése és a valódi értékek teremtése ösztönözte Editet egy saját vállalkozás indítására. Mindehhez a Helen Doron English franchise lehetőség tökéletesnek bizonyult.

Franchise típusok

A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.

Nem a növekedés, a fejlődés a lényeg!

Interjú az elmúlt évtized egyik legsikeresebb magyar hálózatának, a BioHair ügyvezető tulajdonosával Perger Gabriellával.

Gyógyír a válságra

A Herbária a járvány ellenére növelni tudta tavaly az árbevételét. Weiser Tamással a hálózat partnerével és a „2020. év Franchise Átvevője” elismerés díjazottjával készítettünk interjút.