Országszerte 13 helyen
Országszerte 13 helyen / Az irodavezető franchise partnerek a központ mindenre kiterjedő támogatásában részesülnek. Legyen szó a 11 éves tapasztalatra épülő know-how-ról, a kipróbált marketing támogatásról, üzleti stratégiáról, a márka országos ismertségéből vagy nemzetközi partnerkapcsolatokból fakadó előnyökről, a partnerek minden segítséget megkapnak, hogy sikerre vigyék vállalkozásukat.
Hétfő
2019.02.11.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
 

Erős szezont zárt tavaly, fennállásának tizedik évében a Summer Time Travel utazási iroda franchise. Az országszerte 13 irodával rendelkező hálózat adatai alapján a tavalyi év legnépszerűbb úticéljai Egyiptom, Törökország, Görögország, Tunézia és Horvátország voltak az utazni vágyó magyarok körében. E tekintetben nincs nagy változás az előző évekhez képest – nem úgy, mint az utazási- és foglalásiszokások esetében. „Amikor 11 évvel ezelőtt elindítottuk vállalkozásunkat, a „szezon” májustól szeptemberig tartott, vagyis ezek voltak azok a hónapok, melyekben gyakorlatilag kitermeltük az egész évet. Mára az utazási szokások teljesen átalakultak” – kezdte a jelenlegi trendek ismertetését Bartal Melinda, a Summer Time Travel ügyvezető és franchise igazgatója.

„Januártól márciusig előfoglalási időszak van; akik rendszeresen utaznak és a szabadságuk is tervezhető, ők igyekeznek az előfoglalási időszak alatt lefoglalni utazásaikat. Májustól ismét elindul a szezon, és tart szeptember végéig, viszont utána sem áll meg az élet, mert az Utasok ekkor foglalják egzotikus utazásaikat, hogy elmeneküljenek a tél elől. Az év vége is hozott meglepetéseket. Míg azt gondoltuk, hogy novembertől egy kicsit nyugodtabb időszak következik, az utazók elkezdték lefoglalni a 2019-es nyaralásaikat. Sok törzsutasunk, aki januárban szokta lefoglalni utazását, már megtette novemberben, vagy éppen decemberben, hogy a fa alá kerülhessen ajándékként.

Az elhúzódó szezon pedig a franchise oldalon is érezteti pozitív, serkentő hatását. „Franchise partneri hálózatunk a 2017-es évben nagyot nőtt és ez a növekedés tavaly is folytatódott. Jelenleg 13 irodánk van, de további szerződéskötések vannak a láthatáron, illetve meglévő franchise partnereink is további irodákat nyitnak a közeljövőben” – mondta el a franchise vezető, és hozzátette, az utazási iroda hálózat sikerének kulcsa egyebek mellett a franchise tagok közötti tudás- és tapasztalatmegosztás, az irodák közötti kommunikáció. „2018-ban voltunk 10 évesek. Minden évben tartunk franchise partneri találkozót, de ez alkalommal egy háromnapos hétvége keretein belül ünnepeltük meg a Summer Time Travel 10. születésnapját. Ennek a hétvégének szakmai része is volt, több nagy partnerünk részt vett a programon.”

A további fejlesztések részeként, a hálózat 2019-ben is Magyarország egész területéről keres olyan franchise átvevő partnereket, akik a választott városban a Summer Time Travel kizárólagos partnereként indítanák el saját vállalkozásukat, vagy csatlakoznának meglévő utazási irodájukkal. Az exkluzivitás és partnertalálkozók mellett a franchise partnerek olyan további támogatásokban is részesülnek, mint a teljes know-how és foglalási rendszer átadása, folyamatos képzések, informatikai háttértámogatás és leszerződött, kiépített partnerhálózat.

A franchise partnereknek az előírások szerint minimum 20 négyzetméteres, utcafronti üzlethelyiséggel kell rendelkezniük, továbbá egyszeri belépési díjjal csatlakozhatnak a hálózathoz. Egyéb költség még a havi royalty díj, ami egy fixen meghatározott összeg, de minden jutalék ezen felül az átvevőt illeti.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Franchise hálózatok, amelyek a TikTok-ról indultak /2025.05.26.

A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!

Kávézómárkák Magyarországon /2014.11.25.

A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.

Franchise körkép: önkiszolgáló kávéautomata /2025.03.12.

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.