Nemzetközi terjeszkedésbe kezd egy kávézólánc a szomszédból

Meron / A szomszédban hódít az új kávézólánc
Péntek
2021.10.15.
Nem véletlen a franchise dominanciája a gyorséttermi szektorban, habár a kávézók nem igazán nevezhetők étteremnek hasonló sikerrel üzemelnek.
 

2015-ben indult útjára a Meron kávézó, az új elképzelésre épülő román lánc már a kezdetektől a franchise terjeszkedésre készült. A hálózatnak jelenleg 19 egysége van Romániában és éppen a nemzetközi expanzióra készül Európában - így rögtön a szomszédban hazánk is a célkeresztjébe került.

A reggeli kávé kultúráját leginkább a reggeli feltöltődéshez kötik az emberek, ezért nem véletlen asszociálunk a reggel munkába rohanó irodistákra kezükben egy pohár kávéval. Azt hinné az ember, hogy a kávéfőzőgépek elterjedésével és a kapszulás megoldások térnyerésével elapad az igény a kávézóláncok iránt. Mégse így lett és ezt leginkább a közösségi funkcióiknak köszönhetik.

A Business Wire felmérése szerint 2020-ben 102 milliárd dollárt ért a kávézó piac, de 2021 és 2026 között évente még további 4.28%-os növekedésre számítanak. A Meron Románia legnagyobb kávékülönlegességeket kínáló hálózata. Maga a "Meron" szó a görög "napok" kifejezésből ered. A hálózat küldetése ugyanis, hogy kínálatával valami újat és érdekeset csempésszen a vendégek mindennapjaiba. A minimalista belsőépítészet, a világítás, a geometrikus dizájnra épülő arculat mind hozzájárul a lánc egyedi megjelenéséhez.

A Meron közvetlenül a termelőktől veszi a kávébabot, amelyet frissen pörkölnek a cég saját üzemében Erdélyben, innen ered a népszerű szlogenjük-is "Frissen pörkölt kávé Erdélyből". "Osztozunk a termelőkkel a kávé iránti szenvedélyünkben, a farmerek a folyamat minden szakaszát ellenőrzik, a termesztéstől, a beszedésen át egészen a feldolgozásig." mondta Crina Ciocian a hálózat franchise igazgatója.

A Meron nemzetközi partnereit keresi, akik a megfelelő vezetői képességekkel felruházva elindíthatják a hálózat terjeszkedését saját országukban. Előny, ha inspirálni tudják a csapatukat, a közös cél elérése érdekében, ehhez pedig elvárás a megfelelő kommunikációs és menedzsment képesség. Franchise átvevőként emellett a dokumentációban és szerződésekben leírt előírásoknak is meg kell felelnie a leendő partnernek.


Minimalista megjelenés / Friss külsővel különbözteti meg magát versenytársaitól

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.