
Játékos étkeztetés
Hogyan egyeztethető össze a darts és egy prémium étterem?

Brand kollaboráció a gyakorlatban
Használható marketing eszköz-e a nagy hálózatoknak, ha összeállnak egymással? Egy kozmetika és gasztro márka példája alapján nagyon is az.

Fejleszd a tehetséged és győzd le a gyengeségeid
A Verbatoria több, mint 20 országban kínál neurometriai tesztelési lehetőséget az emberek veleszületett tehetségének felismerésére és elemzésére. Kiket keres partnernek a hálózatnak?

Franchise hálózatok problémái 2022-ben
A 2022-es Multi-unit Franchisee Conference idén is Las Vegas-ban kapott helyett. A 2000 résztvevővel, valamint számos kiállítóval induló, 3 napos rendezvényen számos előadó járult...

Mennyire jövedelmező egy vállalkozás az oktatási szektorban?
Saját ötlet hiányában egy induló vállalkozó számára a franchise kézenfekvő megoldást kínálhat, de még mindig maradnak kérdések. Milyen szektorba éri meg befektetni, hova tart a...

Május 20-án kerül megrendezésre a Szövetség közgyűlése
Május 20-án 11:00 órai kezdettel kerül megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség rendes közgyűlése.

Biznisz lehetőség mozdítható otthonokkal
Mozgatható házakkal rukkolt elő az amúgy foodtruck szektorban működő Sweet Gallery.

Már csak egy szabad hely van az április franchise képzésen!
Kis létszámú, öt alkalmas képzéssorozatot indít a Magyar Franchise Szövetség.

Miben más egy 20 000 egységgel működő hálózat?
Mit kapnak az átvevők egy több mint 100 országban jelenlévő franchise óriástól?

Szemeszter Optika – az egyetlen magyar optikai franchise, az éleslátás szolgálatában
Bemutatkozik a Magyar Franchise Szövetség legújabb tagja, az első hazai optikai franchise.

Március 17-én rendezi meg Díjkiosztó Gálavacsoráját a Magyar Franchise Szövetség
2022. március 17-én kerül megrendezésre a hazai franchise szakma legrangosabb eseménye, a Franchise Díjkiosztó Gála.

Az étteremszektor trendjei 2022-ben
Robotok, zsugorodó étlapok és fenntarthatóság fogja jellemezni a szektort a szakértők szerint.

Új étteremlánc csatlakozik a Burger King-hez
A hálózat anyavállalata, a Restaurant Brands egy külföldi márkával bővíti sorait.

Hogyan készítsük fel gyermekeinket a 21. század kihívásaira?
Háttérbe kerül a lexikális tudás, a gyorsan változó világhoz pedig kevesen tudnak alkalmazkodni. De hogyan készülhetnek fel a gyermekek, ha a közoktatás már nem bizonyul elégségesnek?

500 egység nyitása 3 év alatt?
Magyarországon jelenleg több legalább nagy városban tervezünk új fánkozót nyitni” – árulta el Peter Straňák, a La Donuteria hálózat tulajdonosa.”

Számos díjjal zárta a tavalyi évet a DIEGO
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.

Növekszik az igény a fogyasztó megértésére
A McDonald's amerikai központjában most nevezték ki az első, fogyasztókért felelős vezetőt.

Rekordokat döntöget a Duna House Lengyelországban
Tovább erősíti vezetői szerepét a régióban a Duna House, a cég már idén teljesíti az 5 éves üzleti tervében szereplő 2022-es célkitűzéseit.

Számos hálózat osztotta meg tapasztalatait a Franchise Webináron
Elsősorban jogi témákról volt szó a Magyar Franchise Szövetség idei utolsó rendezvényén.

Formabontó képzéssel segítene a fiatalokon ez az új tanoda
A 2012 óta működő Trükkös Békák a lexikális tudás helyett a testi- és lelki fejlődésre koncentrálva szállna szembe az új generáció kihívásaival.