Mi is az a szellemkonyha?
Hazánkban még viszonylag gyerekcipőben jár a szellemkonyha üzemeltetés. Lényegük az, hogy a város határában vendégtér nélkül - kizárólag konyhával működnek, így viszonylag alacsonyak a költségeik.
A járvány egyik hatásaként felgyorsult a fogyasztók és a vállalkozások online tér felé mozdulása, még az év első felében láthattuk, ahogyan az étteremláncok egymás után váltottak házhozszállításra a vendégtér bezárása mellett.
Egy szellemkonyha üzemeltetésekor számos új kihívással néznek szembe a vállalkozók, a piacon még nem nagyon van példa ilyen típusú franchise hálózatra. Meglepő módon a szellemkonyhák esetében nem a fogyasztók bevonzása jelenti a legnagyobb problémát. A kihívás a brand felépítésében rejlik, mennyire tudnak azonosulni a vásárlók egy olyan étteremmel, amelyet sose látnak?
Egyelőre ennek csak az ellenkezőjére látunk példákat olyan hálózatokkal, mint a Zing Burger vagy a klasszikus gyorsétteremláncok - McDonald's, Subway, stb. -, akik a meglévő éttermeikre építve bővítik az online szolgáltatások körét. Ez azonban magasabb költségeket jelent és egy ismételt karantén esetén a meglévő vendégterek fenntartását, illetve az ott dolgozók bérezését.
Kétségtelen azonban, hogy a magyar házhozszállítási piac bővülésével azonban egyre több szellemkonyha felbukkanására számíthatunk. Ha a nemzetközi piacokhoz hasonlóan alakul itthon a helyzet, akkor az elkövetkezendő évek egyik meghatározó trendjévé válhatnak, akár teljes franchise hálózatok épülhetnek erre a koncepcióra
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.