Anjuna Ice Pops

Információ a franchise hálózatról

a franchise rendszer bemutatása

Az Anjuna egy növényi alapú jégkrém -, acai és smoothie bár, melyet átjár az örök nyár hangulata.

Miket készítünk:

A koncepció a valódi gyümölcsökből-, növényi tejekből és a legmagasabb minőségű alapanyagokból, kézzel készült jégkrémekre épül, melyet a vendég az íz kiválasztása után kedve szerint tehet egyedivé, különböző csokoládékkal és szórásokkal, mely jelentősen növeli a vásárlói élményt. A jeges desszerteken kívül egészséges smoothiek, kávék és az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő acai tálak egészítik ki a termékpalettát. 

Küldetés:

Az Anjuna küldetése – a világ legfinomabb jégkrémének készítése mellett – , egy olyan világot teremteni, ahol minden városban van egy titkos hely, egy trópusi menedék, ahol minden nap nyár van.
Az örök nyár és a könnyed, finom ízek iránti vágy hozta létre az Anjuna világot és az alapítók célja, hogy ez a szellemiség az összes üzletet átjárja.

Üzemeltetés: 

A jégkrémek készítése és az alapanyagok beszerzése központilag történik, ahonnan az átvevő egy saját fejlesztésű applikáció segítségével, könnyedén tud mindent megrendelni, ami az egysége működéséhez szükséges, így neki csak azzal kell foglalkoznia, hogy a saját üzletét a legmagasabb szinten irányítsa.

saját egységek

Magyarország: 3

franchise egységek

3

kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek

támogatás a franchise partnereknek

Nyitás előtti időszakban:

  • Helyszín felülvizsgálat

  • Teljes berendezés és kialakításhoz szükséges egyéb elemek

  • Kialakítási munkálatok felügyelete

  • Alkalmazottak betanítása

  • Támogatás hatósági ügyekben

  • Támogatás HR területen

  • Működési kézikönyv

  • Üzletnyitási támogatás

  • Termékbeszerzés

Nyitás utáni időszakban:

  • Központi marketing

  • Továbbképzés

  • Műszaki, üzemeltetési és HR támogatás


becsült teljes befektetés

Belépési díj: 1 millió HUF 

Üzlet kialakítással járó befektetés: Nettó 9-15 millió HUF (Függ az üzlet műszaki állapotától, helyszíntől, kaució mértékétől)

Kezdő árukészlet: 1-1,5 millió HUF

Royalty díj: 1%
Marketing díj: 1%


alapvető elvárások a partnerekkel szemben

  • Minimum üzletnyitási kötelezettség: 1

  • Szerződés időtartama: min. 5 év

  • Az Anjuna értékek, filozófia, stratégia elsajátítása

  • Saját üzlet iránti lelkesedés

  • Szervezeti készségek

  • Elegendő saját tőke

Az Anjuna üzletek a következő lokációkon működnek a leghatékonyabban:

  •  frekventált belvárosi-, nagy gyalogos forgalommal övezetben helyezkedjen el.

  • turisztikailag felkapott övezetben

  • utcafronton kitelepülési lehetőséggel, kültéri terasszal rendelkezzen

  • minél nagyobb kirakati portál előny


információ a franchise átadóról

Anjuna Ice Pops Kft.

8000 Székesfehérvár, Trencséni utca 13.

office@anjunapops.com

anjunapops.com

tudjon meg többet

Amennyiben további információt szeretne kapni a franchise ajánlatról, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot.

Üzenet
Teljes név *
Város *
Telefon *
E-mail *

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

legolvasottabb

Franchise körkép: hódítanak külföldön a mobil éttermek /2024.07.23.

10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Franchise körkép: Kerekes fagyi /2024.05.24.

Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.

Hogyan trükköznek a vásárlókkal az étteremláncok? /2024.05.02.

Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.

Profil váltás a Starbucks-ban /2024.04.26.

A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.