Anjuna Ice Pops
Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Az Anjuna egy növényi alapú jégkrém -, acai és smoothie bár, melyet átjár az örök nyár hangulata.
Miket készítünk:
A koncepció a valódi gyümölcsökből-, növényi tejekből és a legmagasabb minőségű alapanyagokból, kézzel készült jégkrémekre épül, melyet a vendég az íz kiválasztása után kedve szerint tehet egyedivé, különböző csokoládékkal és szórásokkal, mely jelentősen növeli a vásárlói élményt. A jeges desszerteken kívül egészséges smoothiek, kávék és az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő acai tálak egészítik ki a termékpalettát.
Küldetés:
Az Anjuna küldetése – a világ legfinomabb jégkrémének készítése mellett – , egy olyan világot teremteni, ahol minden városban van egy titkos hely, egy trópusi menedék, ahol minden nap nyár van.
Az örök nyár és a könnyed, finom ízek iránti vágy hozta létre az Anjuna világot és az alapítók célja, hogy ez a szellemiség az összes üzletet átjárja.
Üzemeltetés:
A jégkrémek készítése és az alapanyagok beszerzése központilag történik, ahonnan az átvevő egy saját fejlesztésű applikáció segítségével, könnyedén tud mindent megrendelni, ami az egysége működéséhez szükséges, így neki csak azzal kell foglalkoznia, hogy a saját üzletét a legmagasabb szinten irányítsa.
saját egységek
Magyarország: 3
franchise egységek
3
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
Nyitás előtti időszakban:
-
Helyszín felülvizsgálat
-
Teljes berendezés és kialakításhoz szükséges egyéb elemek
-
Kialakítási munkálatok felügyelete
-
Alkalmazottak betanítása
-
Támogatás hatósági ügyekben
-
Támogatás HR területen
-
Működési kézikönyv
-
Üzletnyitási támogatás
-
Termékbeszerzés
Nyitás utáni időszakban:
-
Központi marketing
-
Továbbképzés
-
Műszaki, üzemeltetési és HR támogatás
becsült teljes befektetés
Belépési díj: 1 millió HUF
Üzlet kialakítással járó befektetés: Nettó 9-15 millió HUF (Függ az üzlet műszaki állapotától, helyszíntől, kaució mértékétől)
Kezdő árukészlet: 1-1,5 millió HUF
Royalty díj: 1%
Marketing díj: 1%
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
-
Minimum üzletnyitási kötelezettség: 1
-
Szerződés időtartama: min. 5 év
-
Az Anjuna értékek, filozófia, stratégia elsajátítása
-
Saját üzlet iránti lelkesedés
-
Szervezeti készségek
-
Elegendő saját tőke
Az Anjuna üzletek a következő lokációkon működnek a leghatékonyabban:
-
frekventált belvárosi-, nagy gyalogos forgalommal övezetben helyezkedjen el.
-
turisztikailag felkapott övezetben
-
utcafronton kitelepülési lehetőséggel, kültéri terasszal rendelkezzen
-
minél nagyobb kirakati portál előny
információ a franchise átadóról
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Több magyar hálózat is részt vett a régió legnagyobb franchise kiállításán.
Így indított jégkrém forradalmat az Anjuna.
Az Anjuna 2016-os indulása óta mára 5 fővárosi és egy balatoni üzletben kínálja a természetes alapanyagokból készült, pálcikára tűzött jégkrémeit.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.