Anjuna Ice Pops

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Az Anjuna egy növényi alapú jégkrém -, acai és smoothie bár, melyet átjár az örök nyár hangulata.
Miket készítünk:
A koncepció a valódi gyümölcsökből-, növényi tejekből és a legmagasabb minőségű alapanyagokból, kézzel készült jégkrémekre épül, melyet a vendég az íz kiválasztása után kedve szerint tehet egyedivé, különböző csokoládékkal és szórásokkal, mely jelentősen növeli a vásárlói élményt. A jeges desszerteken kívül egészséges smoothiek, kávék és az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő acai tálak egészítik ki a termékpalettát.
Küldetés:
Az Anjuna küldetése – a világ legfinomabb jégkrémének készítése mellett – , egy olyan világot teremteni, ahol minden városban van egy titkos hely, egy trópusi menedék, ahol minden nap nyár van.
Az örök nyár és a könnyed, finom ízek iránti vágy hozta létre az Anjuna világot és az alapítók célja, hogy ez a szellemiség az összes üzletet átjárja.
Üzemeltetés:
A jégkrémek készítése és az alapanyagok beszerzése központilag történik, ahonnan az átvevő egy saját fejlesztésű applikáció segítségével, könnyedén tud mindent megrendelni, ami az egysége működéséhez szükséges, így neki csak azzal kell foglalkoznia, hogy a saját üzletét a legmagasabb szinten irányítsa.
saját egységek
Magyarország: 3
franchise egységek
3
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
Nyitás előtti időszakban:
-
Helyszín felülvizsgálat
-
Teljes berendezés és kialakításhoz szükséges egyéb elemek
-
Kialakítási munkálatok felügyelete
-
Alkalmazottak betanítása
-
Támogatás hatósági ügyekben
-
Támogatás HR területen
-
Működési kézikönyv
-
Üzletnyitási támogatás
-
Termékbeszerzés
Nyitás utáni időszakban:
-
Központi marketing
-
Továbbképzés
-
Műszaki, üzemeltetési és HR támogatás
becsült teljes befektetés
Belépési díj: 1 millió HUF
Üzlet kialakítással járó befektetés: Nettó 9-15 millió HUF (Függ az üzlet műszaki állapotától, helyszíntől, kaució mértékétől)
Kezdő árukészlet: 1-1,5 millió HUF
Royalty díj: 1%
Marketing díj: 1%
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
-
Minimum üzletnyitási kötelezettség: 1
-
Szerződés időtartama: min. 5 év
-
Az Anjuna értékek, filozófia, stratégia elsajátítása
-
Saját üzlet iránti lelkesedés
-
Szervezeti készségek
-
Elegendő saját tőke
Az Anjuna üzletek a következő lokációkon működnek a leghatékonyabban:
-
frekventált belvárosi-, nagy gyalogos forgalommal övezetben helyezkedjen el.
-
turisztikailag felkapott övezetben
-
utcafronton kitelepülési lehetőséggel, kültéri terasszal rendelkezzen
-
minél nagyobb kirakati portál előny
információ a franchise átadóról
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Több magyar hálózat is részt vett a régió legnagyobb franchise kiállításán.
Így indított jégkrém forradalmat az Anjuna.
Az Anjuna 2016-os indulása óta mára 5 fővárosi és egy balatoni üzletben kínálja a természetes alapanyagokból készült, pálcikára tűzött jégkrémeit.

Hogyan egyeztethető össze a darts és egy prémium étterem?
Használható marketing eszköz-e a nagy hálózatoknak, ha összeállnak egymással? Egy kozmetika és gasztro márka példája alapján nagyon is az.
Április közepén nyitott meg első svájci Cafe Frei Lac de Neuchâtel közelében.
1988 április 29-én Budapesten nyitotta meg kapuit az amerikai óriás első egységét hazánkban.
A franchising csapata, nem csak MUFC konferencián vett részt Amerikában hanem lejárta a helyi franchise hálózatokat, étterem láncokat is.

Mit kapnak az átvevők egy több mint 100 országban jelenlévő franchise óriástól?
Robotok, zsugorodó étlapok és fenntarthatóság fogja jellemezni a szektort a szakértők szerint.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A hálózat anyavállalata, a Restaurant Brands egy külföldi márkával bővíti sorait.
Ha valaki bemegy egy gyorséttermébe, milyen gyakran más a kosara, mint számlája?
Magyarországon jelenleg több legalább nagy városban tervezünk új fánkozót nyitni” – árulta el Peter Straňák, a La Donuteria hálózat tulajdonosa.”

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.