Mr. KEBAB

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A Mr. KEBAB franchise rendszer egy új, minőségi fast-food koncepciót mutat be – az egyébként darálthúsokkal és hamburgerekkel túlzsúfolt – gyorsétkeztetési szegmensen belül. A kebab az a termék, amivel már mindenki találkozott, de még sosem volt olyan jó, szaftos és különösen finom, mint a Mr. KEBAB nemzetközi hálózatában.
Egyéb, következetesen kiválogatott, az egészséges táplálkozás szellemében készített termékeinkkel együtt egy rendezett és jól felszerelt gyorséttermi filozófiát hozunk el a kebabra építve, így most már biztos lehet benne, hogy minőségi terméket kínál vásárlóinak, magas minőségű ügyfélszolgálattal egyesítve.
Megvan tehát a lehetősége, hogy egy nemzetközi hálózat részévé váljon, hozzájárulva vásárlóink igényeinek kielégítéséhez, függetlenül attól, hogy ők épp hol vannak. Emellett saját igényeinek kielégítéséhez is hozzájárulhat a kitűzött értékesítési célok és pénzügyi eredmények elérésével.
Integrálja magát a nemzetközi Mr. KEBAB családba, mellyel lehetősége van egy olyan rendszerben dolgozni, amiben megmutatunk és megtanítunk mindent, képezzük az Ön személyzetét, és támogatjuk céljai és a sikerek elérésében.
saját egységek
- Atrium Optima Bevásárlóközpont, Kassa, Szlovákia
franchise egységek
- Galéria bevásárlóközpont, Kassa, Szlovákia
- Aupark bevásárlóközpont - Zsolna, Szlovákia
- NOVUM bevásárlóközpont - Eperjes, Szlovákia
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- támogatás a megfelelő helyszín megtalálásában
- támogatás a tárgyalások során
- támogatás az üzletkialakításban és beindításban
- támogatás az üzemeltetés teljes ideje alatt
becsült teljes befektetés
A kezdeti teljes befektetés mértéke: 40-80 ezer euró (12,5-25 millió forint) az üzlethelyiség méretétől függően
Belépési díj: 10 000 euró
Havi díjak: az árbevétel 5 százaléka
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
Helyigény:
- Kb. 50 m2
- Kb. 100 m2 (ülőhelyekkel)
- Kültéri stand esetén:
- 35 m2 ülőhely nélkül (csak állóhely)
- kb. 70 m2 (ülőhellyel)
információ a franchise átadóról
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Ľubor Lelovits
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
12 év előkészület után nemzetközi terjeszkedésbe kezd a Mr. Kebab gyorsétterem franchise. A hálózat Magyarországon is keresi leendő partnereit.
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
A Mr. Kebab egy tapasztalt, mégis friss koncepcióval vette célba a magyar piacot. Az étteremnyitás és üzemeltetés ideje alatt végig a partnerek mellett állnak.

Nehéz összeboronálni a tradicionális vállalkozásokat a modern vállalkozói környezettel. Egy grúz pékség mégis megpróbálkozott vele.
A franchise hálózatok honosították meg igazán az önkiszolgáló italautomatákat hazánkban, külföldön viszont már a végét járhatja a trend.
Az Európai Franchise Szövetség (EFF) idén második alkalommal hirdette meg Európai Franchise Díj pályázatát, amelyen számos Európai franchise hálózat mérettette meg magát.
Mennyiben különbözik a hazai és külföldi fogyasztók ízlése és mitől függ, hogy egy étterem mivel próbálkozik itthon.
A Randy's Donuts 1952 óta fokozatosan beitta magát az amerikai kultúrába. Az ikonikus fánkozó most hazánkba érkezik és keresi első franchise partnerét.

A Barbie mozi jól szemlélteti, hogyan lovagolják meg a legnagyobb márkák az új őrületeket.
MrBeast franchise kísérletei új kaput nyitottak az influencer-vállalkozások világában, most viszont úgy tűnik még sem járt teljesen sikerrel a próbálkozás.
Az Egyesült Államokban az éttermi hálózatok jelentős része elkezdett koncentrálódni néhány nagy piaci szereplő kezében. Ez a folyamat most még tovább haladt, hiszen a Subway is felvásárlásra került.
A franchise hálózatok egyre jelentősebb számban a mesterséges intelligenciára és algoritmusokra bízzák a felhalmozott felhasználói adatokat, hogy további versenyelőnyökre tegyenek szert.
Februárban reppent fel a hír, hogy értékesítik a Subway szendvicsező franchise hálózatát potom 5-10 milliárd dollárért, ez azóta sem történt meg de a hálózat közben folytatja terjeszkedését.
Hazánkban talán nincsen akkora kultúrája a lyukas péksüteményeknek, mint mondjuk Amerikában, de ettől még bőven van pénzügyi potenciál ezekben vállalkozásokban.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.