Franchise körkép: a saláta is lehet ízletes
A koncepció 2013-ban indult útjára Bordeaux-ban, és azóta egész Európában terjeszkedik. De mi is az Eat Salad titka, és miért lehet érdemes befektetni ebbe a franchise-ba?
A siker receptje: Friss alapanyagok és személyre szabás
Az Eat Salad üzleti modellje egyszerű, de annál hatékonyabb. A vendégek maguk állíthatják össze ételüket friss zöldségekből, fehérjeforrásokból és öntetekből. A menü kielégíti a különböző étkezési igényeket, legyen szó vegetáriánus, vegán vagy gluténmentes étrendről. Az üzletmenet lényege a streamlined működés, amely minimalizálja az élelmiszer-pazarlást és maximalizálja a kiszolgálás sebességét.
"Célunk, hogy mindenki megtalálja nálunk a számára tökéletes, egészséges ételt," nyilatkozta Jean Morali, az Eat Salad egyik alapítója.
Terjeszkedés: Több mint 60 étterem és számuk csak nő
Az Eat Salad franchise hálózat sikerét mi sem mutatja jobban, mint hogy már több mint 60 étteremmel büszkélkedhet Franciaországban. A nemzetközi terjeszkedés is megkezdődött: Spanyolországban és Belgiumban már nyitottak üzletek, és további európai piacok meghódítása is tervben van. A cég növekedése jól mutatja, hogy egyre nagyobb az igény az egészségesebb gyorséttermi opciókra.
Befektetés az egészséges jövőbe
A franchise átvevők számára az Eat Salad vonzó lehetőséget kínál. A kezdeti franchise díj körülbelül 30 000 euro (~11,5 millió Ft), míg a teljes beruházás 200 000 és 350 000 euro (~77-135 millió Ft) között mozog, a helyszíntől és az étterem méretétől függően.
Az átvevők számíthatnak a rendszergazda támogatására a helyszín kiválasztásától kezdve az étterem kialakításán és a személyzet képzésén át a folyamatos marketingtevékenységig. Az Eat Salad központja a beszállítói láncot is kezeli, biztosítva a friss alapanyagok folyamatos elérhetőségét versenyképes árakon.
Hogyan csatlakozhatsz az Eat Salad családhoz?
Ha felkeltette érdeklődésedet ez az izgalmas franchise lehetőség, íme a lépések, amelyeket követned kell:
-
Jelentkezés benyújtása háttérinformációkkal és pénzügyi kapacitással
-
Személyes találkozó az üzleti modell és a kölcsönös elvárások megbeszélésére
-
Franchise szerződés aláírása
-
Megfelelő helyszín kiválasztása az Eat Salad csapatával
-
Az étterem megtervezése és felépítése a márka standardjai szerint
-
Képzés a franchise átvevő és személyzete számára
Az Eat Salad franchise remek lehetőség azoknak, akik az egészséges gyorséttermi szektorban szeretnének vállalkozni. A versenyképes pénzügyi feltételek és a rendszergazda átfogó támogatása vonzó opcióvá teszik ezt a franchise-t a gyorséttermi piacra belépni vágyók számára.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.