Franchise körkép: a saláta is lehet ízletes
A koncepció 2013-ban indult útjára Bordeaux-ban, és azóta egész Európában terjeszkedik. De mi is az Eat Salad titka, és miért lehet érdemes befektetni ebbe a franchise-ba?
A siker receptje: Friss alapanyagok és személyre szabás
Az Eat Salad üzleti modellje egyszerű, de annál hatékonyabb. A vendégek maguk állíthatják össze ételüket friss zöldségekből, fehérjeforrásokból és öntetekből. A menü kielégíti a különböző étkezési igényeket, legyen szó vegetáriánus, vegán vagy gluténmentes étrendről. Az üzletmenet lényege a streamlined működés, amely minimalizálja az élelmiszer-pazarlást és maximalizálja a kiszolgálás sebességét.
"Célunk, hogy mindenki megtalálja nálunk a számára tökéletes, egészséges ételt," nyilatkozta Jean Morali, az Eat Salad egyik alapítója.
Terjeszkedés: Több mint 60 étterem és számuk csak nő
Az Eat Salad franchise hálózat sikerét mi sem mutatja jobban, mint hogy már több mint 60 étteremmel büszkélkedhet Franciaországban. A nemzetközi terjeszkedés is megkezdődött: Spanyolországban és Belgiumban már nyitottak üzletek, és további európai piacok meghódítása is tervben van. A cég növekedése jól mutatja, hogy egyre nagyobb az igény az egészségesebb gyorséttermi opciókra.
Befektetés az egészséges jövőbe
A franchise átvevők számára az Eat Salad vonzó lehetőséget kínál. A kezdeti franchise díj körülbelül 30 000 euro (~11,5 millió Ft), míg a teljes beruházás 200 000 és 350 000 euro (~77-135 millió Ft) között mozog, a helyszíntől és az étterem méretétől függően.
Az átvevők számíthatnak a rendszergazda támogatására a helyszín kiválasztásától kezdve az étterem kialakításán és a személyzet képzésén át a folyamatos marketingtevékenységig. Az Eat Salad központja a beszállítói láncot is kezeli, biztosítva a friss alapanyagok folyamatos elérhetőségét versenyképes árakon.
Hogyan csatlakozhatsz az Eat Salad családhoz?
Ha felkeltette érdeklődésedet ez az izgalmas franchise lehetőség, íme a lépések, amelyeket követned kell:
-
Jelentkezés benyújtása háttérinformációkkal és pénzügyi kapacitással
-
Személyes találkozó az üzleti modell és a kölcsönös elvárások megbeszélésére
-
Franchise szerződés aláírása
-
Megfelelő helyszín kiválasztása az Eat Salad csapatával
-
Az étterem megtervezése és felépítése a márka standardjai szerint
-
Képzés a franchise átvevő és személyzete számára
Az Eat Salad franchise remek lehetőség azoknak, akik az egészséges gyorséttermi szektorban szeretnének vállalkozni. A versenyképes pénzügyi feltételek és a rendszergazda átfogó támogatása vonzó opcióvá teszik ezt a franchise-t a gyorséttermi piacra belépni vágyók számára.


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.