A prémium pékségek francia ősatyja
A Paul, egy francia pékség és kávézó márka, jelentős szereplővé nőtte ki magát a globális piacon, története egészen 1889-ig nyúlik vissza. A franciaországi Croix városából indulva a Paul családi pékségként kezdte, és mára több mint 45 országban, több mint 700 helyszínen van jelen. A márka a hagyományos francia sütési technikák és a kiváló minőségű alapanyagok használatáról ismert.
A Paul franchise modell
A Paul által kínált franchise modell lehetővé teszi vállalkozók számára, hogy saját pékséget és kávézót nyissanak és működtessenek a márkanév alatt. A franchise modellt úgy tervezték, hogy reprodukálja az eredeti Paul pékségekkel járó élményt és minőséget. A partnerek
A franchise átvevők részletes működési útmutatót, hozzáférést kapnak a márka beszerzési láncához, valamint különböző képzési programokban vehetnek részt, hogy a Paul által kínált minőséget fenn tudják tartani.
Tőkeigény
Egy Paul pékség-kávézó megnyitásához szükséges kezdeti befektetés a helyszíntől és az üzlet méretétől függően változik. Az induláshoz átlagosan szükséges teljes befektetés 450 000 és 800 000 euró között mozog (176-314 millió Ft). Ez az összeg tartalmazza a franchise díjat, amely általában 30 000 és 50 000 euró (11-19 millió Ft) között van, a piactól függően. A befektetés magában foglalja a helyszínválasztás, az építés vagy felújítás, a berendezések és a kezdeti készlet költségeit is.
A franchise átvevőknek folyamatos díjakat kell fizetniük, beleértve a bruttó eladások körülbelül 5%-át kitevő jogdíjat és a marketing hozzájárulási díjat, amely általában a bruttó eladások mintegy 2%-a. Ezek a díjak hozzájárulnak a Paul márka folyamatos támogatásához és népszerűsítéséhez helyi és nemzetközi szinten egyaránt.
Franchise átvevők támogatása
A Paul átfogó támogatást nyújt franchise átvevőinek, amely magában foglalja a helyszínválasztásban, az üzlet kialakításában és az építkezésben nyújtott segítséget. A franchise átvevők és alkalmazottaik számára képzési programok állnak rendelkezésre, hogy alaposan megismerjék a márka standardjait és működési eljárásait. Folyamatos támogatást kapnak marketing kezdeményezések, termékfejlesztés és működési útmutatás formájában is.
A Paul franchise modellje lehetőséget kínál vállalkozóknak, hogy olyan pékséget és kávézót működtessenek, amely része egy globálisan elismert márkának, hosszú múlttal a francia pékség hagyományában. A Paul franchise elindításához szükséges befektetés jelentős, ami tükrözi a márka pozícióját a piac prémium szegmensében. A franchise átvevők kiterjedt támogatást kapnak annak biztosítására, hogy minden helyszín megfeleljen a márka magas színvonalú elvárásainak, a helyszínválasztástól kezdve a napi működésig
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
Tavaly év végén már felreppentek a hírek miszerint hazánkban is megnyílhat végre az első Five Guys. Ennek apropóján is érdemes belenézni, hogy milyen pszichológiai trükköket alkalmaznak a franchise hálózatok, különösen az éttermek, hogy jobban hozzáférjenek a pénztárcánkhoz.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
Egy jól működő vállalkozást szeretnél franchise rendszerré alakítani és terjeszkedni? Íme néhány fontos szempont, amit érdemes figyelembe venned egy franchise koncepció kialakításakor.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.