Pizza Karaván

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Pizza Karaván és American Petrocelli
A Pizza Karaván 2002-ben nyitotta meg első üzletét, és vált az elmúlt tizenöt évben – az elért települések számát (115) tekintve – Magyarország legnagyobb pizza házhoz szállító hálózatává.
A Pizza Karaván elsődleges célja megalakulása óta a pizza magyar fogyasztói szokásokhoz való alakítása volt. A folyamatos termékfejlesztés eredményeként egy egyedi termék és ízvilág jött létre, ami a márka és a franchise hálózat legfontosabb védjegyévé vált.
A hagyományos franchise rendszerekkel szemben, a Pizza Karaván nagyobb szabadságot biztosít franchise partnereinek, és minden helyszínen az adott település(ek)re szabott, egyedileg kialakított stratégiát alkalmaz. Emellett a partnerek hozzáférnek a vállalat 15 éves, hazai piacon szerzett tapasztalatához, biztos beszállítói hátteréhez, profitálhatnak a hálózat üzemeltetési, oktatási és támogatási rendszeréből.
Kétféle üzlettípus
A Pizza Karaván franchise hálózatában kétféle üzletformátum is elérhető a franchise partnerek számára:
- Pizza Karaván - csak házhozszállításra termelő üzem (40-100m2)
Az üzem mérete az elérhető települések lakosságszámától függ. Előnye, hogy alacsony kezdő beruházással is megvalósítható és település csoportra (kis lakosságszámú, egymáshoz közel eső települések) is létrehozható. Már működő üzletre is átvehető a technológia. - American Petrocelli - helyben fogyasztást és házhoz szállítást egyaránt megvalósító egység (100-200m2)
Elsősorban a település nagyságától és az azon belüli elhelyezkedésétől függ az üzletméret.
saját egységek
3
franchise egységek
27
kép egy mintaegységről

információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Település és helyszín kiválasztása
- Cégalapítás és hatósági engedélyek megszerzése
- Üzlethelyiség kialakítása
- Berendezések beszerzése
- 10 napos betanítás és képzés biztosítása a központi telephelyen
- Teljes körű ellenőrzési rendszer átadása
- Minden részletre kiterjedő üzemeltetési kézikönyv
- Beszállítói háttér
- Folyamatos üzemeltetési tanácsadás
becsült teljes befektetés
17-70.000 euro - a teljes beruházás összege a működési formától és az üzlet nagyságától függően változhat.
A franchise együttműködéshez kapcsolódó költségek:
- Belépési díj
- Havi royalty
A teljes beruházásról egyedi ajánlatot készítünk minden partnernek!
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Nyitottság
- Ellenőrzési rendszer rendszer elfogadása
- Vállalkozói szellem
információ a franchise átadóról
Egyesített Karaván Pizza Kft.
1158 Budapest, Pestújhelyi út 48.
+36 70 333 9636
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Szekrényesi János
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
Kétféle üzletformátum, könnyen megvalósítható koncepció és az átlagnál nagyobb szabadság a Pizza Karaván franchise rendszerében.

Hogyan egyeztethető össze a darts és egy prémium étterem?
Használható marketing eszköz-e a nagy hálózatoknak, ha összeállnak egymással? Egy kozmetika és gasztro márka példája alapján nagyon is az.
Április közepén nyitott meg első svájci Cafe Frei Lac de Neuchâtel közelében.
1988 április 29-én Budapesten nyitotta meg kapuit az amerikai óriás első egységét hazánkban.
A franchising csapata, nem csak MUFC konferencián vett részt Amerikában hanem lejárta a helyi franchise hálózatokat, étterem láncokat is.

Mit kapnak az átvevők egy több mint 100 országban jelenlévő franchise óriástól?
Robotok, zsugorodó étlapok és fenntarthatóság fogja jellemezni a szektort a szakértők szerint.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A hálózat anyavállalata, a Restaurant Brands egy külföldi márkával bővíti sorait.
Ha valaki bemegy egy gyorséttermébe, milyen gyakran más a kosara, mint számlája?
Magyarországon jelenleg több legalább nagy városban tervezünk új fánkozót nyitni” – árulta el Peter Straňák, a La Donuteria hálózat tulajdonosa.”

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.