Pizza Karaván

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Pizza Karaván és American Petrocelli
A Pizza Karaván 2002-ben nyitotta meg első üzletét, és vált az elmúlt tizenöt évben – az elért települések számát (115) tekintve – Magyarország legnagyobb pizza házhoz szállító hálózatává.
A Pizza Karaván elsődleges célja megalakulása óta a pizza magyar fogyasztói szokásokhoz való alakítása volt. A folyamatos termékfejlesztés eredményeként egy egyedi termék és ízvilág jött létre, ami a márka és a franchise hálózat legfontosabb védjegyévé vált.
A hagyományos franchise rendszerekkel szemben, a Pizza Karaván nagyobb szabadságot biztosít franchise partnereinek, és minden helyszínen az adott település(ek)re szabott, egyedileg kialakított stratégiát alkalmaz. Emellett a partnerek hozzáférnek a vállalat 15 éves, hazai piacon szerzett tapasztalatához, biztos beszállítói hátteréhez, profitálhatnak a hálózat üzemeltetési, oktatási és támogatási rendszeréből.
Kétféle üzlettípus
A Pizza Karaván franchise hálózatában kétféle üzletformátum is elérhető a franchise partnerek számára:
- Pizza Karaván - csak házhozszállításra termelő üzem (40-100m2)
Az üzem mérete az elérhető települések lakosságszámától függ. Előnye, hogy alacsony kezdő beruházással is megvalósítható és település csoportra (kis lakosságszámú, egymáshoz közel eső települések) is létrehozható. Már működő üzletre is átvehető a technológia. - American Petrocelli - helyben fogyasztást és házhoz szállítást egyaránt megvalósító egység (100-200m2)
Elsősorban a település nagyságától és az azon belüli elhelyezkedésétől függ az üzletméret.
saját egységek
3
franchise egységek
27
kép egy mintaegységről

információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Település és helyszín kiválasztása
- Cégalapítás és hatósági engedélyek megszerzése
- Üzlethelyiség kialakítása
- Berendezések beszerzése
- 10 napos betanítás és képzés biztosítása a központi telephelyen
- Teljes körű ellenőrzési rendszer átadása
- Minden részletre kiterjedő üzemeltetési kézikönyv
- Beszállítói háttér
- Folyamatos üzemeltetési tanácsadás
becsült teljes befektetés
17-70.000 euro - a teljes beruházás összege a működési formától és az üzlet nagyságától függően változhat.
A franchise együttműködéshez kapcsolódó költségek:
- Belépési díj
- Havi royalty
A teljes beruházásról egyedi ajánlatot készítünk minden partnernek!
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Nyitottság
- Ellenőrzési rendszer rendszer elfogadása
- Vállalkozói szellem
információ a franchise átadóról
Egyesített Karaván Pizza Kft.
1158 Budapest, Pestújhelyi út 48.
+36 70 333 9636
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Szekrényesi János
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
Kétféle üzletformátum, könnyen megvalósítható koncepció és az átlagnál nagyobb szabadság a Pizza Karaván franchise rendszerében.

A tavalyi év végén az amerikai franchise óriás bemutatta a következő generációs éttermét, a koncepció a „digitális élményre” helyezi a hangsúlyt. De mit is jelent ez pontosabban? Kigyűjtöttük a jövő gyorséttermének legérdekesebb vonásait.
Papp Péterrel és Hajdler Biankával készített interjút a Mandiner a Las Vegan's étterem történetéről, stratégiájáról és a franchise hálózat indulásáról.
Meglepő módon a gyerekek becsábítása helyett a felnőtteket fogta meg az étteremlánc legújabb akciója.
Összeszedtük a lefurcsább, legvadabb ételeket, amik valaha gyorséttermek polcaira kerültek.
A McDonald’s két fronton is újra indítja a gyorséttermek háborúját.

A világ 20 legígéretesebb koncepciója közé választották a Creppy Palacsintaházat, de hogyan teljesít itthon? Interjút készítettünk Oszlánczi Rékával, a hálózat alapítójával.
Az amerikai franchise hálózat ma mutatta be az új logóját, mely illeszkedik az elmúlt évek minimalista trendjébe.
Békéscsaba belvárosában nyitotta meg 93. magyarországi éttermét a hazai McDonald’s. A „Jövő Élménye” koncepciónak megfelelően az új autós egységnél kiemelt szerepet kapott az innováció és a digitális fejlesztés.
Második egységét nyitja hazánkban egy közel 400 éves múlttal rendelkező söröző.
A gyorséttermi szektor óriása, az AmRest számos koncepciója nehézségekkel küzd a járvány miatt.
Hazánkban viszonylag átlagos marketingpolitikát folytat a Burger King, az étteremlánc otthonában azonban a furábbnál-furább reklámokkal bombázzák a fogyasztókat.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.