Pizza Karaván

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Pizza Karaván és American Petrocelli
A Pizza Karaván 2002-ben nyitotta meg első üzletét, és vált az elmúlt tizenöt évben – az elért települések számát (115) tekintve – Magyarország legnagyobb pizza házhoz szállító hálózatává.
A Pizza Karaván elsődleges célja megalakulása óta a pizza magyar fogyasztói szokásokhoz való alakítása volt. A folyamatos termékfejlesztés eredményeként egy egyedi termék és ízvilág jött létre, ami a márka és a franchise hálózat legfontosabb védjegyévé vált.
A hagyományos franchise rendszerekkel szemben, a Pizza Karaván nagyobb szabadságot biztosít franchise partnereinek, és minden helyszínen az adott település(ek)re szabott, egyedileg kialakított stratégiát alkalmaz. Emellett a partnerek hozzáférnek a vállalat 15 éves, hazai piacon szerzett tapasztalatához, biztos beszállítói hátteréhez, profitálhatnak a hálózat üzemeltetési, oktatási és támogatási rendszeréből.
Kétféle üzlettípus
A Pizza Karaván franchise hálózatában kétféle üzletformátum is elérhető a franchise partnerek számára:
- Pizza Karaván - csak házhozszállításra termelő üzem (40-100m2)
Az üzem mérete az elérhető települések lakosságszámától függ. Előnye, hogy alacsony kezdő beruházással is megvalósítható és település csoportra (kis lakosságszámú, egymáshoz közel eső települések) is létrehozható. Már működő üzletre is átvehető a technológia. - American Petrocelli - helyben fogyasztást és házhoz szállítást egyaránt megvalósító egység (100-200m2)
Elsősorban a település nagyságától és az azon belüli elhelyezkedésétől függ az üzletméret.
saját egységek
3
franchise egységek
27
kép egy mintaegységről

információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Település és helyszín kiválasztása
- Cégalapítás és hatósági engedélyek megszerzése
- Üzlethelyiség kialakítása
- Berendezések beszerzése
- 10 napos betanítás és képzés biztosítása a központi telephelyen
- Teljes körű ellenőrzési rendszer átadása
- Minden részletre kiterjedő üzemeltetési kézikönyv
- Beszállítói háttér
- Folyamatos üzemeltetési tanácsadás
becsült teljes befektetés
17-70.000 euro - a teljes beruházás összege a működési formától és az üzlet nagyságától függően változhat.
A franchise együttműködéshez kapcsolódó költségek:
- Belépési díj
- Havi royalty
A teljes beruházásról egyedi ajánlatot készítünk minden partnernek!
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Nyitottság
- Ellenőrzési rendszer rendszer elfogadása
- Vállalkozói szellem
információ a franchise átadóról
Egyesített Karaván Pizza Kft.
1158 Budapest, Pestújhelyi út 48.
+36 70 333 9636
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Szekrényesi János
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Interjú Szekrényesi Jánossal a 20 éves Pizza Karaván tulajdonosával, a két évtized nehézségeiről és sikereiről, és a jövő kihívásairól.
Interjú Szekrényesi Jánossal a 20 éves Pizza Karaván tulajdonosával, a két évtized nehézségeiről és sikereiről, és a jövő kihívásairól.
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
Kétféle üzletformátum, könnyen megvalósítható koncepció és az átlagnál nagyobb szabadság a Pizza Karaván franchise rendszerében.

A Subway sokáig első helyen állt a franchise rendszerek listáján, ha a hálózat méretét nézzük.
A szokásos Starbucks arculat, és a kínai látványvilág találkozása.
Új technológiát tesztel a világ egyik legnagyobb pizzeria-lánca, hogy elejét vegye a munkaerő hiánynak.
Miért ritkák a hosszú menük, és mire vágyik a vendég, avagy a Five Guys sikerének a titka.
A szokásokhoz híven összegyűjtöttük idén év végén is, hogy milyen innovációkra lehet számítani jövőre.

Megugrott az érdeklődés az utóbbi években az egészségközpontú éttermek és gasztro-koncepciók után.
Hogyan épült fel Amerika első pizza hálózata és milyen kihívásokkal néz szembe ma.
A kiszállításra specializálódott vendéglátóhelyek egyet léptek előre, majd kettőt hátra.
Hogyan válik egy hálózat piacvezetővé, és miért ragad be a csúcson?
A KFC egy volt alkalmazottja, majd később konkurens hálózat alapítója, a Wendy's ötletgazdája fejéből pattant ki a ma közismert csirkés kosár.
Tovább nő a hálózatok száma, amelyek végleg ott hagyják az orosz piacot.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.