a hét interjúja
Kipróbált és kiszámítható
A kedvező magyarországi tapasztalatokra építve, a Mortimer nyelviskola hálózat tulajdonosai ismét megcélozzák és fejlesztenék a magyar piacot.
A franchise, ami elérhető közelségbe hozza álmait
Mikor érdemes utazási irodát nyitni? Kiből lesz ideális franchise partner? Erre és sok más kérdésre válaszolt Bartal Melinda, a Summer Time alapítója.
Nagy szolgáltatások kisvállalkozásoknak
Az Interface Financial Group elnöke, David Banfield beszélt egyedi faktoring szolgáltatásukról és a köré épülő franchise hálózatról.
Mester a szépségápolásban
Alexandre Lourenço Duque két forradalmian új koncepcióval hódítaná meg a szépségápolást Magyarországon: BodyConcept és DepilConcept.
Biztató első év, folyamatos expanzió
„Már alig több mint egy évvel az indulás után nagyon látványos érdeklődést tapasztalunk” – számolt be Pólus András, az új magyar gyorséttermi márka, a BITE ügyvezetője.
Nyomban induló vállalakozás
Forgács Miklós, a Curves értékesítési menedzsere mesélt a fitnesz koncepcióról, a klubtulajdonlás mikéntjeiről és terveikről Magyarországon.
Hiánypótló kereskedelmi tevékenység
Mi jellemzi ma a magyar sütőipari szektort, és mi szükséges egy saját pékáru szaküzlet sikeres működtetéséhez?
Ne csapja a szelet a franchise interjún
A McDonald’s lengyelországi franchise menedzsere avatott be a felvételi beszélgetések mögötti részletekbe a franchise óriásnál.
Egyedüliként a piacon
A tetoválás eltávolításra szakosodott Skinial lendületesen tör előre Európában. Klaus Böde alapító mesélt az expanzió helyzetéről hazánkban és a kontinensen.
Egyre több franchise hálózat
A szlovák franchise piac helyzetébe engedett bepillantást a Szlovák Franchise Szövetség (SFA) elnöke. Szorosabbra fűznék a kapcsolatot a szomszédos országokkal.
Irány Európa
Andrija Colak társalapító értékelte a Surf’n’Fries expanziós terveit az európai (többek közt magyar) piacokon, mesélt a fejlesztésekről és a forradalmian új S’n’F technológiáról.
Menjen biztosra
Egyre több vállalat ismeri fel a franchise nyújtotta előnyöket. Mielőtt belevág, tegye meg, hogy kikéri szakember véleményét - jelentős költséget takaríthat meg.
A hangsúly a további piacépítésen
Tavaly ősszel jelent meg Magyarországon a francia Paris Smile, az expressz fogfehérítés képviselője. Veres Gyöngyi franchise vezetővel beszélgettünk az elmúlt egy évről és terveikről a jövőt illetően .
A körülmények ellenére is
Az ukránok találékonyak, mondja Yuliya Geraschenko, a PROFIT system, Ukrajna ügyvezetője. Franchise piaci kitekintés – Ukrajna.
Franchise piaci kitekintés - Szerbia
A volt Jugoszlávia országainak franchise piaca még viszonylag gyerekcipőben jár, azonban rendkívül gyors fejlődést mutatott az elmúlt években.
A világ minden tájáról
Ifj. Kizman István, a Kizman Travel franchise vezetője beszélt az online utazási és szállásfoglaló hálózat terveiről, franchise programjáról.
Természetes só terápia a városban is
A franchise rendszer keretében bárhol kialakítható Indiso klinika, megvásárolható a berendezés és a kapcsolódó know-how.
”Zöld” franchise
„Franchise hálózatunk célja, hogy egy-egy megyéért felelős partnereinkkel országosan fejlesszük a gazdaság különböző ágazatait” – Szabó Ildikó, a Zöld Planéta franchise alapítója.
A sörfogyasztás kultúrája
Miben rejlik az egyik leghíresebb cseh sörfőzde franchise hálózatának sikere? Többek közt erről mesélt David Petrik a Staropramentől.
”E-barát” üzleti lehetőség
„Az egészséges táplálkozás egy aktuális téma egész Európában és az egészség egyben az egyik legjövedelmezőbb marketing eszköz” - Jitka Palatová (CEFF franchise).