a hét interjúja
Miért lesz egy hálózatból franchise?
Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával.
Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával.
A franchisingon találtam meg álmaim vállalkozását
Augusztus utolsó napjaiban Szigetszentmiklóson megnyitotta első franchise egységét a miskolci székhelyű Gofrim. A kategóriájában kiemelkedően alacsony befektetést igénylő koncepció vélhetően fel fogja magára hívni a figyelmet a vendéglátóipari üzletet és vállalkozást kereső és indítani szándékozó átvevőjelöltek között.
500 egység nyitása 3 év alatt?
Magyarországon jelenleg több legalább nagy városban tervezünk új fánkozót nyitni” – árulta el Peter Straňák, a La Donuteria hálózat tulajdonosa.”
Átvevőként az oktatási szektorban
Kiss Tímea és párja Péter amellett, hogy magániskolát üzemeltet, már a második franchise hálózathoz csatlakoznak, ám most, mint mester partnerek.
Hova tart az ország legnagyobb mosodája
Interjú Orovica Szilárddal, a Bubbles önkiszolgáló mosodahálózat új vezérigazgatójával.
Befektetés a jövőbe
Folyamatosan erősödik hazánkban a magánoktatási szektor, melynek köszönhetően egyre több külföldi koncepció jelenik meg a piacon. A 42 országban jelenlévő, közel 1000 iskolával rendelkező Brainobrain készségfejlesztő hálózat hazai mester partnerével, Czeglédi Tamással készítettünk interjút.
Az étterem, ahol minden a palacsinta körül forog
A világ 20 legígéretesebb koncepciója közé választották a Creppy Palacsintaházat, de hogyan teljesít itthon? Interjút készítettünk Oszlánczi Rékával, a hálózat alapítójával.
Magyar franchise siker a tőzsdén
Milyen céljai vannak a régiónk legnagyobb ingatlanhálózatának? A Duna House vezérigazgató-helyettesével, Máté Ferenccel beszélgettünk.
Nem a növekedés, a fejlődés a lényeg!
Interjú az elmúlt évtized egyik legsikeresebb magyar hálózatának, a BioHair ügyvezető tulajdonosával Perger Gabriellával.
Oktatóból tulajdonos
„Amióta becsatlakoztam, szerelmes lettem ebbe a területbe” indította a beszélgetést Szekeres-Szűcs Nikoletta a Stilianos diósdi franchise partnere.
Hazánkban terjeszkedik a fánkozó hálózat
"A szlovák piacot már teljesen lefedtük. Magyarországon, Csehországban és Lengyelországban viszont még mindig keresünk a partnereket” - mondja Peter Straňák, a La Donuteria koncepció tulajdonosa.
Csobbanj a sikerben!
Hazánk első babauszoda franchise rendszerének alapítójával, Varga Viviennel készítettünk interjút.
Út a franchise-ig
Dolgozott már ingatlanközvetítőként, volt projektmenedzser is, ám mára az ország egyik leginnovatívabb franchise hálózatának a résztulajdonosa. A Bubbles alapítójával, Megyeri Gáborral beszélgettünk.
Hogyan forradalmasítható a közlekedés
Interjú Gosztonyi Bencével, az E-Magine Tours alapítójával. A hálózat célja, hogy forradalmasítsa a belvárosi közlekedést és új turisztikai megoldásokat kínáljon.
A stílus maga a franchise
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
Alkalmazottból vállalkozó
Dolgozott külföldön, volt már tanár is, ám mégis vállalkozóként találta meg számításait Nagy Dénes. A Smart Ingatlan kecskeméti partnerével készült beszélgetést az alábbiakban olvashatják.
Partizz egész évben
A folyamatosan fejlődő magyar party kellék piac kilátásairól, illetve franchise lehetőségeiről beszélgettünk Nagy Andreával, a Party Point ügyvezető igazgatójával.
A Creppy már megint kisütött valamit
Most nyitja első franchise egységét a Creppy palacsintázó Debrecenben, az átvevőkkel, Kákos Eszterrel és Szabó Lászlóval beszélgettünk az indulásról, terveikről.
A pókerasztaltól a franchise-ig
Így indított jégkrém forradalmat az Anjuna.
Több mint angol
Beszélgetés Vas Tímeával és Szedmák Balázzsal, a Don’t Panic nyelviskola alapítóival.
Megéri a szépségbe fektetni
„27 éves tapasztalat, német, innovatív megoldások és az automatizált kezelések teszik kiemelkedővé a High Care hálózatát a magyar kozmetikai piacon.”