Esotiq
Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Az ESOTIQ & HENDERSON már 20 éve van a piacon. A fehérnemű óriásnak 260 saját egysége és franchise üzlete van Lengyelországban és immár több éve sikeresen terjeszkednek az országon kívül is.
Az ESOTIQ fehérneműk energikus, modern és öntudatos nők számára készülnek. Küldetésünk a női test legapróbb részleteinek kifinomult modellezése a fehérneműkön keresztül! A célunk, hogy viselés közben mindig magabiztosnak és különlegesnek érezd magad. Ezt a melltartók tervezésében szerzett több mint 20 éves tapasztalatunkkal biztosítjuk valamint azzal, hogy mindent kizárólag a legjobb anyagokból, tökéletes illeszkedéssel készítünk. Hisszük, hogy egy tökéletesen kiválasztott melltartó hozzájárul a mindennapi boldogságodhoz és kényelmet ad.
Az ESOTIQ üzletek a fehérneműk mellett otthoni viseletet, pizsamákat, fürdőruhákat és kozmetikumokat is kínálnak.
A hálózat most külföldi partnereinek is lehetőséget ad saját ESOTIQ üzletek nyitására.
Leendő partnereink már a csatlakozástól kezdve állandó tanácsadásban részesülnek kezdve az ideális lokáció kiválasztásával és a konkrét együttműködés feltételeinek megbeszélésével. A központ rész vesz a teljes nyitási folyamat koordinációjában, támogatunk a fehérnemű szalon megtervezésében és akár a bútorokat is leszállítjuk neked. Mindehhez a leendő franchise átvevőinknek nem kell meglévő tapasztalattal rendelkeznie - minden szükséges tudást átadunk a képzés során. Számunkra a legfontosabb a vállalkozás iránti elkötelezettség.
Az ESOTIQ nagy hangsúlyt fektet az értékesítés támogatására a munkatársak képzése, az egyedülálló know-how megosztása, illetve a termékkínálat fejlesztése révén, a divatipar kiemelkedő szakembereivel való közös együttműködés keretében.
franchise egységek
260 (Lengyelország)
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
Támogatás a partnerek számára:
- Megfelelő bevételeket garantáló, bevált üzleti modellt kínálunk.
- Az ESOTIQ munkatársainak folyamatos támogatása az együttműködés minden szakaszában. Állandó segítségnyújtást biztosítunk - az üzletlehelyiség kialakításától kezdve, a napi működésben nyújtott folyamatos támogatásig.
- Minden ESOTIQ szalon egy franchise hálózat része - a megjelenésnek egységesnek kell lennie. Partnereink a helyiségek kialakításánál igénybe veszik tervezőink szolgáltatásait, akik az üzlet kialakításának megvalósításáért felelnek, beleértve a bútorokat, pultokat, a világítás elrendezését stb. Olyan környezetet kell kialakítani, amely garantálja a vásárlók kényelmét, valamint a megfelelő mennyiségű árut, amellyel biztosítható a kiemelkedő forgalom. Egyedi bútorok gyártására is van lehetőség a Lengyel központon keresztül.
- Útmutatás a kirakatok és az üzletben megjelenített kollekciók elrendezésében, beleértve a ruhadarabok akasztókon való pozíciójáig és az egyedi bútorok elhelyezéséig.
- Támogatás az üzlet optimális készletezési szintjének fenntartásában az üzlet kapacitása alapján.
- Termék- és személyreszabási (bra-fitting) tréningek.
- Termékképek, katalógusok és grafikai anyagok az üzletek és az ESOTIQ weboldal számára.
- Segítségnyújtás az üzletben és a weboldalon zajló promóciók és akciók irányításában.
becsült teljes befektetés
Beruházási összeg:
- A beruházási költség az üzlethelyiség állapotától, a szükséges változtatások mértékétől, attól függően változik, hogy a szalont melyik országban nyitják meg.
- A szalon berendezésével kapcsolatos beruházási költség körülbelül nettó 225 EUR/m2 (bútorok és díszítőelemek).
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
Alapvető követelmények:
- a kiválasztott település lakosság száma meghaladja az 50 ezer főt;
- 50-100 m2 alapterületű helyiségek városközpontokban, forgalmas kereskedelmi utcán vagy bevásárlóközpontban;
- az üzlet kialakítása, bútorzat és egyéb szükséges berendezési tárgyak költségeinek fedezése;
- az üzlethelyiségek bérleti díjának és az alkalmazottak bérköltségeinek biztosítása;
- termékek beszerzése;
- napi munkafolyamatok, valamint az értékesítés ellenőrzése.
információ a franchise átadóról
Esotiq & Henderson S.A.
ul. Budowlanych 31C, 80-298 Gdańsk, Poland
+48 693 990 346
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Emilia Romanowska (English)
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
Sokáig lehetne beszélni a franchise üzleti vonzatairól, a lehetőségeiről és kockázatairól, a mérvadó statisztika szerint a partnerek mindössze 5%-a megy csődbe, ami piaci viszonylatban kiemelkedőnek számít. Azonban van emberi oldala is, hiszen a franchise legalább annyira szól a kapcsolat teremtésről, mint a pénzügyi sikerről.
Az Európai Közösség által elfogadott Kódexet a Magyar Franchise Szövetség iránymutató dokumentumként tartja számon, használja és két további irányelvvel egészítette ki.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
Jól teljesített a H&M csoport mind a hat márkája a legutóbbi félévben. A vállalat egy újabb erős évet zárhat.
A fehérneműgyártó cég magyarországi telephelyének eladását mérlegeli. A helyi forgalmazókkal való közös munkán nem változtatnának.
Márkaüzletei számának növelését tervezi a Hugo Boss divatárukonszern – franchise partnerekkel is.
Folytatja kiskereskedelmi hálózatának bővítését az amerikai divatóriás, a Gap Inc. A saját üzletek mellett a franchise boltok számát is növelnék.
17 százalékos profitnövekedés, 355 új saját és 20 új franchise üzlet, valamint 4 új online piac a H&M tavalyi mérlege. Idén további erősítések jönnek.
A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.