Remek évet zárt a Levi’s

A Levi’s a világ egyik legnagyobb ruházati vállalata és a farmergyártás egyik éllovasa 2018-ban a nemzetközi piacokra, azon belül is leginkább Kínára és Indiára kívánja összpontosítani figyelmét. Az elmúlt hónapok pozitív értékesítési eredményei miatt ebben az évben száz új egység nyitását tervezik, mely komoly nemzetközi márkanövekedést ígér. „Hat évvel ezelőtt elindítottunk egy ambiciózus tervet a megbízható és következetes növekedés biztosítása érdekében. Mára már egy teljesen új cég vagyunk” - mondta Chip Bergh a Levi’s elnöke és vezérigazgatója.
Az Európából származó bevételek 28 százalékkal nőttek a negyedik negyedévben, Ázsiában az értékesítés 13 százalékot ugrott a franchise partnerek támogatásának köszönhetően. Az amerikai kontinensen belül – mely magába foglalja Kanadát, az Egyesült Államokat és Mexikót – 7 százalékkal nőttek a vállalat bevételei. A Levi’s 2017 negyedik negyedévében 116 millió dollár nettó jövedelmet realizált, mely 20 millió dollárral több 2016 azonos időszakához képest. „A kemény üzleti környezet ellenére sikerült egy olyan stratégiát kialakítanunk, mely jól alkalmazható a különböző üzleti megoldásainknál” – nyilatkozta Bergh.
A vállalat e-kereskedelmi üzletága 20 százalékos növekedést mutatott, mely méltán alátámasztja, hogy az internetes vásárlás mára milyen népszerű vásárlási formává vált. Egyes felmérések szerint, egyre több nő részesíti előnyben a magasabban pozícionált ruhadarabokat az olcsóbb darabokkal szemben, mely pozitívan hat a férfiak szokásaira is. Az idei évben a bevételek 4-6 százalékos növekedését remélik a vállalatvezetők.
A Levi Strauss & Co.-t 165 évvel ezelőtt, 1853-ban alapította Levi Strauss Sanfranciscoban. Csizmákat, ruhákat és egyéb használati eszközöket árult boltjában, az áttörést azonban az 1872-ben megalkotott „blue jeans”, azaz a farmer hozta. Társával, Jacob Davis szabóval, a keményen dolgozó emberek számára szerettek volna egy olyan anyagot létrehozni, amely elnyűhetetlen és hosszú évekig képes szolgálni viselőjét. Így született meg 1873-ban a farmer, mely azóta is a ruhaipar egyik legközkedveltebb anyaga. Jelenleg több mint 110 országban vannak jelen és több mint 500 üzlettel rendelkeznek. Magyarországon is igen közkedvelt márka, csak a fővárosban 18 üzlettel rendelkezik a divatóriás.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...