Hamarosan új divatmárka Magyarországon
A Forever 21 divatmárka még korábban az év során kötött franchise megállapodást a Teren Management Europe vállalattal, melynek köszönhetően utóbbi cég 9 országban vált a márka kizárólagos franchise partnerévé. A Teren Management felel a kiskereskedelmi hálózat fejlesztéséért Közép- és KeletEurópában, köztük Magyarországon, Bulgáriában, Csehországban, Görögországban, Lengyelországban, Portugáliában, Romániában, Svájcban és Szlovákiában. A franchise partner gondozásában ősszel indulhat útnak az első Forever 21 üzlet, kezdésként Romániában.
Az első, magyarországi Forever 21 üzlet megnyitásának időpontja még nem ismert. A tervek szerint a Teren Management egyelőre 21 üzlet megnyitását tervezi 2016 végéig a cseh, lengyel, portugál, román és szlovák piacokon.
Annak ellenére, hogy a mai napig családi tulajdonban működik, a Forever 21 az ötödik legnagyobb divat kiskereskedő az Egyesült Államokban. A márka világszerte több mint 750 üzletben kínálja a női, férfi és gyermek ruházati termékekből és kiegészítőkből álló portfólióját. A Forever 21 márkát 1984-ben alapító Chang család célkitűzése, hogy 2017-ig egy nyolc milliárd dolláros divatvállalattá váljanak.
Egy átlagos Forever 21 üzlet alapterülete 3500 négyzetméter, de a márka legnagyobb üzletének mérete meghaladja a 15 ezer négyzetmétert. A hálózat több mint 750 üzletet fog össze a világ 48 országában.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...