Több üzlet, több franchise
115 új saját tulajdonú üzlet megnyitását tervezi a 2015-ös pénzügyi évben a GAP Inc., és nem tervez bezárni vagy áttelepíteni egy meglévő üzletet sem – közölte a vállalat nemrég kiadott pénzügyi jelentésében. A vállalati üzletek mellett a divatóriás további 35 franchise bolt megnyitására is számít az idei évben, és a franchise partnerek üzletei közül szintén nem számít bezárásra.
2014 negyedik negyedévének végén az amerikai divatóriás hálózata 50 országban 3709 üzletet számlált, melyek közül 429 (11,57%) működik franchise szerződés alapján. A tavalyi évben így 54 franchise üzlettel bővítették hálózatukat a 2013-as évhez képest.
Magyarországon a GAP márka 2013 augusztusában jelent meg két budapesti üzlet megnyitásával a hazai franchise jogtulajdonos Gottex Brands üzemeltetésében. Hazánk mellett a közép-kelet-európai régióban is egyre dinamikusabban fejlődik a márka, a vállalat tavaly nyáron megtalálta szlovéniai mester franchise partnerét, valamint a Gottex Brands (amely Magyarország mellett még Izraelben menedzsel Gap franchise üzletet) tavaly októberben Ausztriában is megnyitotta az első üzletet a bécsi Donauzentrum bevásárlóközpontban.
A Gap Inc. széles márka-portfólióval rendelkezik, melyek között olyan divatmárkákat találni (a vállalat névadó és egyben legismertebb márkája mellett), mint az Old Navy, a Banana Republic, Piperlime, Athleta vagy Intermix. A sajtóközlemény alapján a közeljövőben a vállalat prioritása többek között az Athleta, nőknek szóló sportmárka fejlesztése és expanziója lesz.
A pénzügyi jelentés alapján, a GAP Inc. nettó értékesítése 2 százalékkal nőtt a tavalyi évben 16,44 milliárd dollárra. A pozitív eredményeket elsősorban az Old Navy márkának köszönhette a hálózat – a vállalat egyik legnépszerűbb és legreménytelibb márkájának franchise fejlesztését a tavalyi év elején kezdték meg .
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?