A McDonald’s után a Starbucks is „újra nyit” Oroszországban Stars Coffee néven

Rapper és vendéglátós páros vásárolta meg és brandelte át az amerikai hálózat egységeit. Moszkvában a zenész, Timati mutatta be az első egységet, a logót és az új designt, mely erősen emlékeztet a Starbucks-ra. A tulajdonsok szerint azonban itt véget is érnek a hasonlóságok, ami biztos, hogy a szankciók miatt változtak a beszállítók, ezzel pedig a felszolgált kávé minősége is.
A Starbucks nem kommentálta a hasonlóságokat, de annyit hozzá tettek, hogy számukra már nem releváns az orosz piac. A hálózat május 15-én zárta be közel 130 kávézóját, 2 000 dolgozójával. Az új vezetés szeptember végére ígéri a teljes visszatérést, de folyamatosan tervezik „újra nyitni” egységeiket.
A legmeglepőbb, hogy a szerződésben nem a McDonald’s vagy a Renault példáját követték, ugyanis a hírek szerint a Starbucks nem rendelkezik visszavásárlási joggal. Az új tulajdonosok annyit árultak, hogy komoly összeget fizettek a hálózatért (a McDonald’s nem publikált összeget, míg a Renault egy rubelért adta el részesedést). „Ugyanannyit fektettünk bele, mint amennyit fizettünk érte.” Mondta Pinskiy. „Ez egy drága élmény.”
Érdekesség, hogy Timati-nak van már egy koncepciója, a Black Star Burger, ahol a vásárlók megkóstolhatják a „Timati Burger-t” is. Emellett az orosz kormány hangos támogatója, sőt egy 2015-ös számában állítja: „Putyin a legjobb barátom”.
A páros másik tagja Pinskiy elmondása szerint még életében nem ivott kávét, de komoly étterem portfólióval rendelkezik, illetve Timati-val közösen üzemeltetik a 3 egységes REDBOX koncepciót.
Az „új” logó, mely jobban emlékeztet a Starbucks emblémájára, mint az amerikaiak által a Közel-Keleten használt variáns (melyen nem a hableány/szírén szerepel).
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Neves cégeket felvonultató, erős nemzetközi mezőnyben a Fornetti Groupot választotta az idei év Legjobb európai franchise-hálózatává az Európai Franchise Szövetség – derült ki a Fornetti Group közleményéből.
Nehéz összeboronálni a tradicionális vállalkozásokat a modern vállalkozói környezettel. Egy grúz pékség mégis megpróbálkozott vele.
A franchise hálózatok honosították meg igazán az önkiszolgáló italautomatákat hazánkban, külföldön viszont már a végét járhatja a trend.
Az Európai Franchise Szövetség (EFF) idén második alkalommal hirdette meg Európai Franchise Díj pályázatát, amelyen számos Európai franchise hálózat mérettette meg magát.
Mennyiben különbözik a hazai és külföldi fogyasztók ízlése és mitől függ, hogy egy étterem mivel próbálkozik itthon.
legolvasottabb

Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.