Személyre szabott biznisz

Brutale
Brutale / A bulgáriai brand négy héten belül elkészíti a személyre szabott öltönyt
Hétfő
2021.10.04.
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
 

A bolgár divatmárka elsősorban az egyéni stílust szem előtt tartó férfiakra tervezte szolgáltatásait. A Brutale, egyedi, személyre szabott öltönyöket és ingeket kínál ügyfeleinek. A bolgár, majd pedig milánói és londoni nyitását követően a hálózat most hazánkban keresi partnereit.

Lehetőség szerint olyan átvevők jelentkezését várják, akiknek már van tapasztalata divatszakmában, esetleg szabóságban dolgoztak korábban. A ruhaipari tapasztalat ugyanakkor nem elvárás, a szükséges ismereteket a vállalkozók a betanítás során is elsajátíthatják. Az egység maga is gyorsan elindítható, a partnereknek nem kell saját üzlethelyiséget fenntartaniuk, gépparkot vásárolni vagy akár szabókat alkalmazni. Ezekről a rendszergazda mind gondoskodik a számára.

Öltöny négy héten belül

Az együttműködés keretében a franchise partnernek elsősorban a brandépítésre kell fókuszálnia, a munka jelentős részét a rendszergazda végzi ezzel is tehermentesítve az átvevőket. A partnerek feladata, hogy a helyi marketingre és a rendelések felvételére koncentrálódik, így például az öltönyméretek felvétele. Ha meg volt a felmérés, az adatok a központba kerülnek, ahol a szabók azonnal munkához látnak. A kész, személyre szabott ruhadarab pedig négy héten belül az ügyfélhez érkezik.

A teljes befektetés 20-25.000 euró, attól függően, hogy a partner kizárólag öltönyök vagy ingek értékesítésével is akar-e foglalkozni. A kezdeti tőkeigény tartalmazza a franchise díjat, a bemutató darabokat, anyagárat, a képzést, valamint a teljes know-how átadását. További a befektetéssel kapcsolatos költségek nincsenek.


Franchise tanácsadó

legolvasottabb

A franchise fogalma /2019.04.13.

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.