Francia steakhouse franchise tart Magyarországra

Kiforrott steakhouse koncepció / A La Boucherie franchise partnerek különböző méretű és befektetésigényű üzletformátumok közül választhatnak.
Hétfő
2019.01.28
Régiós terjeszkedésbe kezd Franciaország egyik vezető éttermi franchise hálózata. A steakhouse lánc Budapesten tart franchise tájékoztatót.
 

A La Boucherie franchise hálózat Franciaország egyik vezető steakhouse lánca, melynek története egészen 1974-ig nyúlik vissza, amikor az alapító Jacques Salmon hentes megnyitotta első éttermét a kelet-franciaországi Megéve városában. A koncepció a tradicionális húsételekre (a védjegyének számító marhahús és steak mellett halakra, desszertekre, hamburgerekre is) építő konyhát egyesíti egy igazi francia bisztró stílusával. A La Boucherie éttermek így erős megjelenéssel és márkaidentitással rendelkeznek, melyeket a magas minőségű alapanyagok és termékek, valamint a figyelmes, szakmai kiszolgálás tesznek teljessé. Az 1997-ben elindított franchise rendszerre támaszkodva a vállalat mára egy több mint 140 étteremből álló hálózattá nőtte ki magát, mely Franciaország mellett egy tucat további országban van jelen.

A La Boucherie hálózati terjeszkedés fókuszában jelenleg a közép-európai régió áll, melynek első állomása Bécs lesz, a következő éttermét pedig a magyar fővárosban nyithatja az étteremlánc. A La Boucherie vezetői január 30-án ugyanis Budapestre látogatnak, a Buda Mercure hotelben egy franchise tájékoztató keretében mutatják be egyedi koncepciójukat a magyarországi érdeklődőknek, és tárgyalnak a potenciális partnerekkel. Az étteremlánc tervei szerint a jövőbeli magyarországi partnerek több egység nyitására is kaphatnak lehetőséget az elkövetkező években. A részletes csatlakozási feltételekről és franchise kondíciókról szintén a budapesti rendezvényen adnak tájékoztatást majd.

A La Boucherie központi weboldalán elérhető információk alapján a franchise partnerek alapvetően két üzletformátum közül választhatnak, attól függően, hogy belvárosi vagy külvárosi helyszínen kerül kialakításra az egység. Előbbi esetben az étterem helyigénye kisebb, alapterülete 200 - 400 m2 között van, így a kialakításhoz és induláshoz szükséges teljes befektetést jelentő 200 - 300 ezer eurós összeg is alacsonyabb, mint a külvárosi éttermek esetén. Ezek ugyanis akár 3000 m2 alapterületű, több mint 180 ülőhellyel rendelkező egységek, melyek kialakítása a nemzetközi tapasztalatok alapján 0,9 - 1,2 millió euró közötti beruházást igényel. A nagyobb befektetés azonban nagyobb forgalommal is jár: az éves értékesítési árbevétel 1,2 - 2,4 millió euró körül alakul a kisebb formátumok 0,6 - 1,5 millió eurós átlagos árbevételével szemben. A La Boucherie franchise hálózat várja a magyarországi érdeklődő partnerek jelentkezését.


Franciaország vezető steakhouse franchise hálózataként a La Boucherie étteremlánc több mint 140 egységgel rendelkezik.