Donuterie

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Donuterie egy könnyed falat a barátaiddal.
Az első Donuterie egységet 2014-ben nyitottuk Marosvásárhelyen. Mindig is, egy olyan étteremet szerettünk volna létrehozni, ami közel áll a szívünkhöz, és többre késztet minket. Hónapokig kísérleteztünk a különböző receptekkel, összetevőkkel és feltétekkel. A befektetett idő pedig megtérült és meg alkottuk azt a könnyed tésztát, azt a krémes belsőt, valamint egyedi ízeket, amelyeket mindig is szerettünk volna. Azóta is folyamatosan fejlesztünk és kísérletezünk új ízekkel, feltétekkel, illetve szezonális ajánlatokkal.
A vendégeink kis és nagy méretű fánkokat is kipróbálhatnak, emellett kínálunk hideg és meleg italokat.
A Donuterie egy különleges hely, hogy a barátaiddal találkozz egy kávé, illetve egy desszert társaságában. A Donuterie tökéletes pontja lehet egy jó nap kezdetének, közepének vagy éppen végének, ahol szuper képeket vagy éppen selfieket lehet az Instagramra készíteni. A fánkjaink pont olyan, mint te, vágyakozóak, ambiciózusak és robbanásra készek.
Lehet naivak vagyunk, de hatalmas növekedés potenciált látunk a koncepcióban. Romániában mi nyitottuk az egyik első fánkozót, így egy komoly piaci rést tudtunk betölteni.
Egységeink sikeresen működnek mind a bevásárlóközpontokban, mind pedig a sétálóutcákban.
A fiatalok imádják a fánkjainkat, de sok felnőtt, sőt idős vásárlót is meg tudtunk szólítani. Szintén szeretik a termékeinket a kisgyermekes szülők.
Ahhoz, hogy franchise partnerünk lehess a következő 5 lépést kell követned:
- Jelentkezz nálunk az oldal alján lévő űrlap segítségével. Ezt követően egy találkozó alkalmával kielemezzük közösen a lehetőségeket.
- Előszerződés kötése, titoktartási nyilatkozat aláírása, illetve az üzleti terv díjának a kiegyenlítése. A dokumentumok aláírása után a franchise egység üzemeltetéséhez elengedhetetlen információk átadása.
- Üzleti terv készítése az általunk átadót információk alapján a leendő lokáció adottságainak a figyelembevételével.
- Üzleti terv közös áttekintése, elemzése.
- Franchise szerződés megkötése. A tudásanyag átadása, közös munka megkezdése.
saját egységek
17 Romániában
franchise egységek
6 Franciaországban, 4 Belgiumban, 1 az Egyesült Királyságban
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
A franchise partnereinknek a következő szolgáltatásokat nyújtjuk:
- Lokáció választásban, illetve kialakításában való segítség;
- Működési Kézikönyv, Üzemeltetési Kézikönyv, valamint Dolgozói Kézikönyv átadása;
- Marketing anyagok, Marketing kézikönyv;
- Folyamatos képzések;
- Ellenőrzés;
- IT rendszer átadása: tervező, elemző, adminisztrációs, illetve a munkafolyamatokat segítő szoftverek;
- Receptekkel való támogatás;
- Üzleti tapasztalatok, know-how megosztása;
- Beszállítói hálózathoz való hozzáférés.
becsült teljes befektetés
A teljes befektetési tőkeigény 12,5-16,5 millió forintig terjedhet. Ez természetesen a leendő fánkozó méretétől, illetve kialakításától függ. Az összeg a franchise díjtól kezdve, a beruházás utolsó részletéig mindent tartalmaz.
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
Nem feltétel, hogy a franchise partner rendelkezzen vendéglátós tapasztalattal, habár előnyt jelenthet.
Elvárjuk átvevőinktől, hogy alapos piaci elemzést készítsenek a saját területükön, melyből a helyi vásárlói szokások, valamint növekedési potenciál megállapítható. Elsősorban olyan partnereket keresünk, akik a későbbiekben további egységek nyitását is vállalják.
Ideális lokációk számunkra a sétálóutcák és a bevásárlóközpontok.
Az átvevőnek rendelkeznie kell vállalkozói készségekkel, képeseknek kell lenniük saját csapat vezetésére. Emellett elengedhetetlen, hogy vendég központú hozzáállásuk legyen.
Fontos azt is hozzátenni, hogy a Donuterie fánkozói nem passzív befektetések, hiszen napi szintű aktív jelenlétet igényelnek a franchise partnereinktől.
információ a franchise átadóról
Donuterie SRL
Romania, Cluj County, Cluj-Napoca, Baciului Street, No. 80
+40 740 247 722
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Dan Gabriel Olteanu
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Hogyan egyeztethető össze a darts és egy prémium étterem?
Használható marketing eszköz-e a nagy hálózatoknak, ha összeállnak egymással? Egy kozmetika és gasztro márka példája alapján nagyon is az.
Április közepén nyitott meg első svájci Cafe Frei Lac de Neuchâtel közelében.
1988 április 29-én Budapesten nyitotta meg kapuit az amerikai óriás első egységét hazánkban.
A franchising csapata, nem csak MUFC konferencián vett részt Amerikában hanem lejárta a helyi franchise hálózatokat, étterem láncokat is.

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A világon gyakorlatilag minden szektorban megtalálható a franchise valamilyen formája. Több szempont szerint is kategorizálhatjuk a különböző franchise rendszereket, itt megpróbáljuk bemutatni a legfontosabb besorolásokat, típusokat.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
A nemzetközi tapasztalatok szerint a franchise-vállalkozásban lépő félnek általában a már befutott márkanév használata és a rendszer tapasztalt tagjainak szakmai támogatása mellett a csődre mindössze öt százalék esélye marad.
Gondolhatnánk, hogy a csatlakozással egy kipróbált receptet kapunk egyszerű és jövedelmező üzlethez. Azonban minden üzleti tevékenység kockázatos és ez alól a franchise sem kivétel.

Mit kapnak az átvevők egy több mint 100 országban jelenlévő franchise óriástól?
Robotok, zsugorodó étlapok és fenntarthatóság fogja jellemezni a szektort a szakértők szerint.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A hálózat anyavállalata, a Restaurant Brands egy külföldi márkával bővíti sorait.
Ha valaki bemegy egy gyorséttermébe, milyen gyakran más a kosara, mint számlája?
Magyarországon jelenleg több legalább nagy városban tervezünk új fánkozót nyitni” – árulta el Peter Straňák, a La Donuteria hálózat tulajdonosa.”

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.