Creppy Palacsinta

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A Creppy mintaegységeként szolgáló Creppy PalacsintaHáz 2006-ban Miskolcon kezdte meg tevékenységét, melyből a régió egyik legnépszerűbb és legkülönlegesebb éttermévé fejlődött az évek során. A Creppy különleges kínálatában tematikusan szerepel a palacsinta, étlapunkon minden fogás kötődik a palacsintához. A Creppy a művészien megkomponált, éttermi színvonalra emelt prémium palacsintás vendéglátás kizárólagos képviselője. A Creppy védett márkanév 2014. óta.
A Creppy Franchise System számos hazai és nemzetközi elismerés, díj büszke tulajdonosa. 2019.-ben a beválasztásra került a világ legígéretesebb franchise rendszere közé, melyért járó díjat a Nemzetközi Franchise Szövetségtől vehette át Las Vegasban, az Egyesült Államokban.
saját egységek
2 Magyarországon
franchise egységek
2 Magyarországon
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
A franchise partner megkapja:
- a Creppy védett márkanév használati jogát;
- teljes, részletesen kidolgozott vállalkozói és üzemeltetési rendszert;
- a Creppy palacsinták titkos receptjeit;
- a speciálisan palacsintás ételekhez gyártott, saját fejlesztésű Creppy Basics alapanyagok használati jogát;
- a Creppy dolgozók, munkatársak teljes körű oktatását, betanítását, folyamatos továbbképzését;
- folyamatos minőségellenőrzést;
- a Creppy központi marketing támogatását, mely magában foglalja a folyamatos brand építést, központi törzsvevői kör karbantartást és fejlesztést, valamint online és print marketing támogatást.
becsült teljes befektetés
A Creppy Palacsintás vendéglátás több szinten megvalósítható a befektetni kívánt összegtől függően.
Induló költségek:
- Creppy PalacsintaBistro: 40-50 millió Forint (Bistro éttermi szolgáltatás Creppy palacsintás kínálattal)
- Creppy Streetfood Local: 25-30 millió Forint (gyors, látványkonyhán alapuló palacsintás vendéglátás Creppy palacsintákkal)
(Pontos összeg nem meghatározható, hiszen a beruházás nagyban függ az ingatlan műszaki állapotától)
Fizetendő díjak:
- Franchise belépési díj: 3 millió Forint (a fent meghatározott induló költségek ezt a költséget már magukban foglalják)
- Royalty (forgalmi jutalék): nettó árbevétel 5%-a
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
Franchise partnerekkel szembeni elvárások:
- lojalitás a rendszerhez;
- lojalitás a franchise átadó felé;
- rendelkezik vendéglátós szakmában szerzett vezetői múlttal;
- rendelkezésre álló anyagi forrás;
- az üzletnyitáshoz a rendszer által elvárt lokáció;
- igény a különlegességre;
- megfelelő céges háttér.
információ a franchise átadóról
Creppy Franchise System Kft.
3530 Miskolc Nagyavasi sor 212.
06 70 459 10 68
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Oszlánczi Réka
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

A világ 20 legígéretesebb koncepciója közé választották a Creppy Palacsintaházat, de hogyan teljesít itthon? Interjút készítettünk Oszlánczi Rékával, a hálózat alapítójával.
2018-ban a világ 12 legjobb feltörekvő franchise koncepciója közé választották a hálózatot, amely most meghódítaná az országot.
A Creppy brand megálmodója, Oszlánczi Réka újabb merész álmát valósította meg, ugyanis a jól ismert és rendkívül népszerű Creppy PalacsintaHáz mellett létrehozta a Creppy Centert!
A nemzetközi szinten is egyedülállónak számító gasztronómiai különlegességet nyújtó Creppy egy családi vállalkozásból indult 13 évvel ezelőtt, Miskolcról.
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!

A tavalyi év végén az amerikai franchise óriás bemutatta a következő generációs éttermét, a koncepció a „digitális élményre” helyezi a hangsúlyt. De mit is jelent ez pontosabban? Kigyűjtöttük a jövő gyorséttermének legérdekesebb vonásait.
Papp Péterrel és Hajdler Biankával készített interjút a Mandiner a Las Vegan's étterem történetéről, stratégiájáról és a franchise hálózat indulásáról.
Meglepő módon a gyerekek becsábítása helyett a felnőtteket fogta meg az étteremlánc legújabb akciója.
Összeszedtük a lefurcsább, legvadabb ételeket, amik valaha gyorséttermek polcaira kerültek.
A McDonald’s két fronton is újra indítja a gyorséttermek háborúját.

Az amerikai franchise hálózat ma mutatta be az új logóját, mely illeszkedik az elmúlt évek minimalista trendjébe.
Békéscsaba belvárosában nyitotta meg 93. magyarországi éttermét a hazai McDonald’s. A „Jövő Élménye” koncepciónak megfelelően az új autós egységnél kiemelt szerepet kapott az innováció és a digitális fejlesztés.
Második egységét nyitja hazánkban egy közel 400 éves múlttal rendelkező söröző.
A gyorséttermi szektor óriása, az AmRest számos koncepciója nehézségekkel küzd a járvány miatt.
Hazánkban viszonylag átlagos marketingpolitikát folytat a Burger King, az étteremlánc otthonában azonban a furábbnál-furább reklámokkal bombázzák a fogyasztókat.
Magyarországon csak nemrég kezdődtek meg a lezárások, de már most érezni a vírus gazdasági hatásait. Hogyan változtathatja meg ez a McDonald's stratégiája a jövőben?

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.