Márcsev Tamás Zsolt

Márcsev Zsolt a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzését követően rögtön a franchise területén kezdett el dolgozni. Diploma munkáját a franchise rendszerek növekedéséi stratégiájának összehasonlítása címmel írta. Az elmúlt évek folyamán franchise tanácsadóként dolgozik, különösen az arculati design elemek és a marketing koncepciók kidolgozása a kedvenc szakterülete. Huzamosabb ideje rövid cikkei, publikációi jelennek meg franchise témában. Szakmai hitvallása, hogy minden franchise koncepció látványos fejlődésen megy át a közös munka során.

a hét interjúja | 2021.01.27.

Az étterem, ahol minden a palacsinta körül forog

A világ 20 legígéretesebb koncepciója közé választották a Creppy Palacsintaházat, de hogyan teljesít itthon? Interjút készítettünk Oszlánczi Rékával, a hálózat alapítójával.

belföldi | 2021.01.19.

Milyen előnyökkel jár a franchise rendszerekhez való csatlakozás?

Egy vállalkozás indítás a legkifizetődőbb befektetés lehet, de nem feltétlen érdemes önállóan egy teljesen új ötlettel előállnia a kezdő vállalkozóknak.

belföldi | 2021.01.15.

Nemzetközi szintű oktatás Magyarországon

A járvány alatt Európában terjeszkedett a kanadai iskolahálózat és most 24 ország után ezúttal Magyarország felé vették az irányt.

nemzetközi | 2021.01.11.

Robotika a vendéglátásban

2020 nem csak a koronavírus éve volt, a karantén hatására felgyorsuló technológiai innováció nyomot hagyott a piacokon.

nemzetközi | 2021.01.07.

Új logója lett a Burger King-nek

Az amerikai franchise hálózat ma mutatta be az új logóját, mely illeszkedik az elmúlt évek minimalista trendjébe.

belföldi | 2020.12.28.

Autentikus német sörök Magyarországon

Második egységét nyitja hazánkban egy közel 400 éves múlttal rendelkező söröző.

belföldi | 2020.12.18.

Milyen költségei vannak egy franchise hálózathoz való csatlakozásnak?

Egy vállalkozás indítása lehet a legjövedelmezőbb befektetés, ám a kezdő vállalkozások egyrésze néhány év után kudarcot vall. A franchise hálózatokhoz csatlakozók viszont ennek...

belföldi | 2020.12.16.

A CRM rendszerek jövője

Egy vállalkozás sikere mögött gyakran az áll, hogy mennyire tudja kiismerni és kiaknázni a fogyasztói szokásokat.

belföldi | 2020.12.14.

Egy sikerse franchise brand építőelemei

A franchise egyik alapvető eleme a brand, sokan csak ezért csatlakoznak egy hálózathoz. Melyek is az építőelemei egy jó márkának?

belföldi | 2020.12.11.

Nehezen viseli a KFC itthon a koronavírus hatásait

A gyorséttermi szektor óriása, az AmRest számos koncepciója nehézségekkel küzd a járvány miatt.

belföldi | 2020.12.09.

A franchise 3 főbűne

Habár a franchise hálózathoz való csatlakozás jelentősen csökkenti a vállalkozással járó kockázatot, ettől még nem lesz 100 százalékosan biztosítva a franchise átvevő.

belföldi | 2020.12.07.

Hány egységet vigyen egy partner?

A multi-unit átvevők több franchise egységet üzemeltetnek, ám ez a szám kettőtől egészen ezerig terjedhet. Ezért nagy kérdés, hogy mennyit is érdemes egyszerre működtetni?

a hét interjúja | 2020.12.04.

Magyar franchise siker a tőzsdén

Milyen céljai vannak a régiónk legnagyobb ingatlanhálózatának? A Duna House vezérigazgató-helyettesével, Máté Ferenccel beszélgettünk.

belföldi | 2020.12.02.

Előnyt élveznek a zöld hálózatok a vírussal szemben?

A koronavírus második hulláma alatt sem állt meg a magyar franchise koncepció terjeszkedése.

nemzetközi | 2020.11.30.

Kifizetődnek-e a merész marketingstratégiák?

Hazánkban viszonylag átlagos marketingpolitikát folytat a Burger King, az étteremlánc otthonában azonban a furábbnál-furább reklámokkal bombázzák a fogyasztókat.

belföldi | 2020.11.25.

Melyek egy sikeres franchise brand titkai?

A franchise egyik alapvető eleme a brand, sokan kifejezetten ezért csatlakoznak egy hálózathoz. Ám valójában, mely építőelemek adják egy jó márka alapját?

belföldi | 2020.11.23.

Tovább terjeszkedik külföldön a magyar lakberendezési franchise

A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.

belföldi | 2020.11.20.

Sikeresen teljesít a Duna House Lengyelországban

Még 2016-ban lépett be az ország piacára a Duna House, amikor felvásárolta a lengyel Metro House ingatlanközvetítőt. A befektetés a koronavírus ellenére is sikeres lett.

nemzetközi | 2020.11.18.

A McDrive-ban lenne a McDonald’s jövője?

Magyarországon csak nemrég kezdődtek meg a lezárások, de már most érezni a vírus gazdasági hatásait. Hogyan változtathatja meg ez a McDonald's stratégiája a jövőben?

a hét interjúja | 2020.11.16.

Nem a növekedés, a fejlődés a lényeg!

Interjú az elmúlt évtized egyik legsikeresebb magyar hálózatának, a BioHair ügyvezető tulajdonosával Perger Gabriellával.