Expo körkép – A tudomány és a kozmetika találkozása
Az április 4-ei budapesti Franchise Expo keretében személyesen is megismerhetik az érdeklődők az EverDerm által kínált vállalkozói lehetőséget, illetve megismerhetik a tulajdonost, emellett pedig találkozhatnak további 40 franchise hálózat hálózat képviselővel.
Ha a hálózatok egység száma, illetve forgalma alapján kimutatást készítenénk, a vezető helyen az éttermek után rögtön a szépség-egészség szektor szereplői következnek. Ráadásul, ahogy egyre inkább odafigyelnek a fogyasztók saját megjelenésükre, úgy csökken ez a különbség a két szegmens között. Ennek a trendnek a következményeképp egyre több és változatosabb szépségszalon, illetve kezelés jelenik meg hazánkban is.
Ennek az egyik élvonalbeli szereplője az EverDerm. A franchise hálózatként működő márka prémium kezeléseket és termékeket kínál, ezek közül többet Magyarországon egyedüliként. Amíg a legtöbb szépségszalon megragad gyantánál és a krémeknél, addig az EverDerm klinikáiban rádiófrekvenciás, elektromágneses, infravörös, mikrotűs, ultrahangos, vákuumos és még megannyi új csúcstechnológiás gépet vetnek be. A hálózat portfóliója folyamatosan bővül, orvosilag igazolt testkezelések és hightech kozmetikai kezelések is bekerültek a portfóliójukba, kiegészítve különleges high-end orvos-kozmetikumokkal. Ezek mind segítik a partnereiket, hogy jövedelmező vállalkozást hozzanak létre.
Az EverDerm 2021-ben kezdte el franchise terjeszkedését Magyarországon és jelenleg 5 klinikájuk üzemel országszerte. Mindegyik klinikájuk megegyező, ikonikus kialakítást kap, a márkanévnek és a marketingnek köszönhetően pedig a vendégkör is garantált.
A koncepció eredetileg a tartós szőrtelenítésre épült, de azóta számos új szolgáltatással és kezelésekkel bővült a hálózat. Az EverDerm üzemeltetője folyamatosan keresi az új, innovatív lehetőségeket, mellyel egyrészt vendégeik számára kiemelkedő eredményeket-, másrészt franchise partnereik számára piaci versenyelőnyt tudnak garantálni. Mindennek fényében nem meglepő, hogy az EverDerm kiemelkedően gyors megtérülést kínál az üzemeltetők számára, hiszen naponta egy egység akár 20-30 vendéget is el tud látni.
A korszerű géppark és egyedi kezelések mellett a hálózat átadja a kezeléséhez és értékesítéséhez szükséges szaktudást is, mely hálózatszintű, erős marketingtevékenységgel párosul. A franchise átvevők fő feladata az ügyfélmegtartás, melyet a kiemelkedő vendégélmény és a szalonok prémium megjelenése támogat. A Franchise koncepción keresztül egy olyan márkát kínálnak, ami már bizonyított, és számos pozitív visszajelzéssel rendelkezik.
Az Everderm jelenleg is keresi franchise partnereit. Továbbra is lehetőséget kínálnak a vállalkozóknak, hogy hazánk egyik legmodernebb kozmetikai koncepciójához csatlakozzanak!
A budapesti Franchise Expo a Lurdy Házban kerül megrendezésre április 4-én. Az előregisztrációhoz kötött részvétel ingyenes, a kiállításon résztvevő franchise hálózatok reggel 9-től 17 óráig várják az érdeklődőket. Ha szeretné megismerni az EverDerm-et vagy további franchise hálózatokat regisztráljon a cikk alján található űrlapon keresztül, vagy az expo oldalán.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
Lézeres szőrtelenítés, esztétika, bőrszépészet. Az EverDerm a legmodernebb, prémium orvosesztétikai kezeléseket nyújtja személyre szabott párosításokban.
Egy fiatal kozmetikai cég modernizálná a magyar szépségipart.
A 3 éve alapított EverDerm 300 millió Ft feletti nettó árbevételt tűzött ki célként az idei évre, amelyet a júliusig realizált eredmények alapján egyértelműen túl fog szárnyalni.
A 2019-ben indult EverDerm a lézeres szőrtelenítés hazai specialistája, most országszerte keresi partnereit.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.