Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla, hogy megszerezze magának a nagy nyereséggel dolgozó használtautó üzletet - számolt be az Automotive News hírportál. „Ideje elkezdenünk gondolkodni egy megfelelő módon kialakított CPO (Certified Pre-Owned) program elindításán most, hogy a Model S szériából az első példányok már kezdik elérni a három éves kort” – írta email üzenetben Simon Sproule, a Tesla kommunikációs alelnöke. Az új autók értékesítését visszavásárlás garantálásával támogató CPO programot a Tesla annak mintájára alakítja ki, amit más luxuskategóriás autógyártók is alkalmaznak, például a BMW vagy a Mercedes-Benz.
A visszavásárlási program elindítása már csak azért is időszerű volt, mert Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója 2013 márciusában személyesen vállalt visszavásárlási garanciát a Tesla autókra. "Még akkor is, ha a Tesla nem lesz rá képes, én magam garantálom az autók visszavásárlását" – jelentette ki a becslések szerint 10 milliárd dolláros vagyonnal rendelkező Elon Musk. "Csak hogy lássák, nem a levegőbe beszélek" – hangsúlyozta.
A Model S vásárlóinak a Tesla bizonyos finanszírozási feltételek esetén eddig is szerződésben garantálta az autó visszavásárlását három év után a vételár 43-50 százalékán, amit a 3 éves német luxusautókéhoz igazítottak. A Tesla autókból még nem nagyon indult be a használtautó forgalom, így viszonylag kevés piaci információ áll rendelkezésre, de az első jelek arra utalnak, hogy az autók értéke magasabb lesz a garantált visszavásárlási összegnél.
A CPO program elindítása – amennyiben a vásárlók élnek az ajánlattal – 2016 elejétől megindítja a használt autók visszaáramlását a Teslához. A Model X jövő évi bemutatása pedig akár fel is gyorsíthatja a folyamatot, mert lehetőséget ad majd a Model S első vásárlóinak a váltásra.
Az Egyesült Államokban az autókereskedők szakmai képviseleti szervezete, a National Automobile Dealers Association adatai szerint a használtató kereskedők 2013-ban 12 százalékos haszonkulccsal dolgoztak, háromszorosával az új autókat értékesítő szalonokénak. A Carmax Inc., az Egyesült Államok a legnagyobb használtautó kereskedő vállalata az idei első félévben autónként 2220 dollár nyereségre tett szert, ami 11 százalékos haszonkulcsnak felel meg. A Tesla viszont becslések szerint akár 6-10 ezer dollár nyereséget is elérhet minden egyes eladott használt Model S után, ami még az újonnan értékesített autói nyereségét is messze felülmúlja.
A használtató-forgalmazás komoly plusz bevételi forrást jelenthet a Teslának, ami 11 éves fennállása alatt csak egyetlen nyereséges negyedévet tudott felmutatni és még mindig adós egy nyereséges teljes pénzügyi évvel. Az idei második negyedévet a Tesla minden eladási rekord ellenére is – a magas kutatási-fejlesztési költségek miatt – 62 millió dollár veszteséggel zárta.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!