Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla

Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla, hogy megszerezze magának a nagy nyereséggel dolgozó használtautó üzletet - számolt be az Automotive News hírportál. „Ideje elkezdenünk gondolkodni egy megfelelő módon kialakított CPO (Certified Pre-Owned) program elindításán most, hogy a Model S szériából az első példányok már kezdik elérni a három éves kort” – írta email üzenetben Simon Sproule, a Tesla kommunikációs alelnöke. Az új autók értékesítését visszavásárlás garantálásával támogató CPO programot a Tesla annak mintájára alakítja ki, amit más luxuskategóriás autógyártók is alkalmaznak, például a BMW vagy a Mercedes-Benz.
A visszavásárlási program elindítása már csak azért is időszerű volt, mert Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója 2013 márciusában személyesen vállalt visszavásárlási garanciát a Tesla autókra. "Még akkor is, ha a Tesla nem lesz rá képes, én magam garantálom az autók visszavásárlását" – jelentette ki a becslések szerint 10 milliárd dolláros vagyonnal rendelkező Elon Musk. "Csak hogy lássák, nem a levegőbe beszélek" – hangsúlyozta.
A Model S vásárlóinak a Tesla bizonyos finanszírozási feltételek esetén eddig is szerződésben garantálta az autó visszavásárlását három év után a vételár 43-50 százalékán, amit a 3 éves német luxusautókéhoz igazítottak. A Tesla autókból még nem nagyon indult be a használtautó forgalom, így viszonylag kevés piaci információ áll rendelkezésre, de az első jelek arra utalnak, hogy az autók értéke magasabb lesz a garantált visszavásárlási összegnél.
A CPO program elindítása – amennyiben a vásárlók élnek az ajánlattal – 2016 elejétől megindítja a használt autók visszaáramlását a Teslához. A Model X jövő évi bemutatása pedig akár fel is gyorsíthatja a folyamatot, mert lehetőséget ad majd a Model S első vásárlóinak a váltásra.
Az Egyesült Államokban az autókereskedők szakmai képviseleti szervezete, a National Automobile Dealers Association adatai szerint a használtató kereskedők 2013-ban 12 százalékos haszonkulccsal dolgoztak, háromszorosával az új autókat értékesítő szalonokénak. A Carmax Inc., az Egyesült Államok a legnagyobb használtautó kereskedő vállalata az idei első félévben autónként 2220 dollár nyereségre tett szert, ami 11 százalékos haszonkulcsnak felel meg. A Tesla viszont becslések szerint akár 6-10 ezer dollár nyereséget is elérhet minden egyes eladott használt Model S után, ami még az újonnan értékesített autói nyereségét is messze felülmúlja.
A használtató-forgalmazás komoly plusz bevételi forrást jelenthet a Teslának, ami 11 éves fennállása alatt csak egyetlen nyereséges negyedévet tudott felmutatni és még mindig adós egy nyereséges teljes pénzügyi évvel. Az idei második negyedévet a Tesla minden eladási rekord ellenére is – a magas kutatási-fejlesztési költségek miatt – 62 millió dollár veszteséggel zárta.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!