Franchise körkép: ki nem szereti a "Komfortot"?

A koncepció az elmúlt években átalakuláson ment keresztül - padlóburkolatokat és ajtókat kínáltak, majd ez kiegészült fürdőszobai, konyhai, bútorokkal és dekorációs termékekkel is találnak.
"Az elmúlt évek vállalatunk számára nemcsak a sok változás és a hosszú távú döntések meghozatalának időszaka voltak, hanem a termékválaszték folyamatos bővítésének időszaka is" - mondta Marta Parafińska, a Komfort franchise menedzsere. - "A jelenlegi gazdasági helyzettel kapcsolatban a fogyasztók manapság ismert és kedvelt márkák termékeit keresik, de ésszerű áron. Elutasítják a tömegtermelést, a minőségi anyagokra és belsőépítészeti elemekre helyezik a hangsúlyt. Szívesen veszik igénybe az akciókat vagy a hűségprogramokat." - tette hozzá.
A hálózat jelenlegi 160 üzletével Lengyelország egész területét lefedi, ezeknek egy része viszont eltérő kínálattal rendelkezik. A szűkebb termék választék már kész házak és lakások kiegészítő termékeit tartalmazzák, míg a kibővített koncepcióban a komolyabb felújításokhoz/építkezésekhez szükséges elemek: padlók, konyhák, fürdőszobák, ajtók találhatók meg.
A rendszergazda hozzátette, hogy az e-kereskedelmi csatornában is dinamikusan növekszik az értékesítés, amely jelentős támogatást nyújt a franchise üzletek számára: "A partnerek területi kizárólagosságot kapnak, és ezzel együtt növekednek a forgalmuk, miközben optimalizálják a költségeket" - magyarázza Marta Parafińska.
A Komfort üzletek 20 ezer főnél nagyobb lakosságú városokban nyitnak. Különlegesség, hogy a franchise rendszerben az átvevők csak a 95.000 PLN (~8.5 millió forint) licensz díjat fizetik, az üzletet azonban a központ építi fel átlagosan 2-3 hónap alatt.
Hazánkban hasonló hálózatok közé tartozik a DIEGO. A két márka megjelenésben is hasonlít és saját szegmensükben, a két ország domináns hálózatainak minősülnek a kategóriában, habár a termékportfólióban akadnak eltérések a lengyel és magyar lakberendezési hálózatok között. Míg a Komfort esetében nagyobb súlyt képviselnek a termékek között a bútorok és dekor elemek, kiemelt tekintettel a fürdőszobai elemekre, addig a DIEGO-ban a burkolatok (padlók, szőnyegek, tapéták) és függönyök alkotják a húzó kategóriát.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
Szokatlanul nagy piaca van a használtautóknak, mely eddig főleg a nagy játékosok és a magánemberek között oszlott csak meg, ez a franchise hálózat viszont a kis vállalkozókat is bevonná.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!