Megújuló Kizman Travel
A Kizman Travel egy magyar online utazási és szállásfoglaló portálként alakult 2010-ben azzal a céllal, hogy gyorsan és egyszerűen teremtsen kapcsolatot vendég és szálláshely között. A koncepció gyors fejlődésnek indult, a Kizman Travel jelenleg 12 országban (köztük Magyarországon) van jelen saját üzemeltetésű portáljaival, valamint további négyben franchise partnerek bevonásával. Az egységesen kialakított, az adott ország nyelvén megjelenő oldalak mindegyike mára több mint 350 ezer szálláshelyet kínál az utazni vágyók számára. A franchise hálózat a további, nemzetközi terjeszkedésre összpontosít.
A Kizman Travel franchise oldalak által generált forgalom 80-20 százalékban oszlik meg franchise átvevő és központ között, valamint a havi royalty és marketing díjakkal kell számolniuk a partnereknek. A havi díjak a forgalom 17 százalékát jelentik, amit a franchise központ visszaforgat hálózat- és programfejlesztésbe, nemzetközi marketing kampányokba, valamint karbantartásba.
Ahogy azt Kizman István egy korábbi interjúban elmondta, a franchise partnerek sikerének kulcsa a hatékony, intenzív reklám és pr tevékenyégben rejlik. A tapasztalatok alapján a franchise partnereknek legalább négyezer eurót kell marketingre áldozniuk az első évben, ugyanis ez szükséges az oldal beindításához, felpörgetéséhez és a 20 ezer eurós prognosztizált első éves eredmény eléréséhez.
A reklám költségek ugyanakkor le is fedik a működési költségek nagy részét, hiszen egy országos Kizman Travel portál működtetéséhez nincs szükség irodára, valamint 1 adminisztrátor el tudja látni az oldal körüli teendőket is.
A csatlakozó franchise partnerek számára a belépési díj változó – nagyjából 2-6 millió forint befektetést igényel – és függ az adott ország méretétől, valamint attól is, hogy egy már felépített és működő portálra vonatkozó jogokat vásárol az ember. Így van ez például Magyarországon is, ahol a belépési díj 5,6 millió forint, ugyanis egy bejáratott oldalról van szó.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...