A négy, franchise átvevők által már lefedett ország (Franciaország, Horvátország, Olaszország, Svédország) kivételével a világ minden pontján keresnek partnereket vállalkozók személyében, akik az általuk kiválasztott országban lennének a Kizman Travel portál jogtulajdonosai. Ahol a hálózat saját maga üzemelteti a portált – így Magyarországon is – egy már működő, kiépített szállásfoglaló rendszer átvételére van lehetőség.
Hétfő
2013.12.30.
A szállásfoglaló portál-hálózat több nyelven, új funkciókkal és több mint 350 ezer szálláshelyet tartalmazó portfólióval érhető el.
 

A Kizman Travel egy magyar online utazási és szállásfoglaló portálként alakult 2010-ben azzal a céllal, hogy gyorsan és egyszerűen teremtsen kapcsolatot vendég és szálláshely között. A koncepció gyors fejlődésnek indult, a Kizman Travel jelenleg 12 országban (köztük Magyarországon) van jelen saját üzemeltetésű portáljaival, valamint további négyben franchise partnerek bevonásával. Az egységesen kialakított, az adott ország nyelvén megjelenő oldalak mindegyike mára több mint 350 ezer szálláshelyet kínál az utazni vágyók számára. A franchise hálózat a további, nemzetközi terjeszkedésre összpontosít.

A Kizman Travel franchise oldalak által generált forgalom 80-20 százalékban oszlik meg franchise átvevő és központ között, valamint a havi royalty és marketing díjakkal kell számolniuk a partnereknek. A havi díjak a forgalom 17 százalékát jelentik, amit a franchise központ visszaforgat hálózat- és programfejlesztésbe, nemzetközi marketing kampányokba, valamint karbantartásba.

Ahogy azt Kizman István egy korábbi interjúban elmondta, a franchise partnerek sikerének kulcsa a hatékony, intenzív reklám és pr tevékenyégben rejlik. A tapasztalatok alapján a franchise partnereknek legalább négyezer eurót kell marketingre áldozniuk az első évben, ugyanis ez szükséges az oldal beindításához, felpörgetéséhez és a 20 ezer eurós prognosztizált első éves eredmény eléréséhez.

A reklám költségek ugyanakkor le is fedik a működési költségek nagy részét, hiszen egy országos Kizman Travel portál működtetéséhez nincs szükség irodára, valamint 1 adminisztrátor el tudja látni az oldal körüli teendőket is.

A csatlakozó franchise partnerek számára a belépési díj változó – nagyjából 2-6 millió forint befektetést igényel – és függ az adott ország méretétől, valamint attól is, hogy egy már felépített és működő portálra vonatkozó jogokat vásárol az ember. Így van ez például Magyarországon is, ahol a belépési díj 5,6 millió forint, ugyanis egy bejáratott oldalról van szó.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.