5 to go
Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A 2015-ös alapítása óta a 5 to go gyorsan Kelet-Európa legnagyobb kávézóláncává nőtte ki magát, és Románia kedvenc kávé franchisea lett. Csak Bukarestben 460 helyszínen, valamint további 90 városban, várjuk vendégeinket; ez egy életstílus, amely az ízeket, a szakértelemet, a gyorsaságot, a sokszínűséget és az ambíciót testesíti meg.
Mind az üzletek hangulatában, mind a termékeik minőségében a skandináv minimalizmus dominál, céljuk a kezdetektől fogva az egyszerű, de mégis kifinomult kávéélmény biztosítása a vendégeik részére.
Eredetileg minden termék 5 lej volt kapható, és a azóta is arra fókuszálunk, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek termékeink.
Annak érdekében, hogy kielégítsük a vendégek különböző igényeit, a
kezdetek óta folyamatosan bővítjük étlapjukat. Kínálatunk időközben frissen készült péksüteményekkel, gourmet szendvicsekkel, illetve olyan innovatív termékekkel is bővült, mint például az ehető szívószálak. Természetesen minden csak és kizárólag a legjobb minőségű alapanyagok felhasználásával készül. A 5 to go termékfejlesztésének középpontjában az egészség áll, ezzel is biztosítva, hogy a termékek ne csak az ízlelőbimbókat kényeztessék, hanem amennyire lehet, az egészséges életmódot is támogassák.
Gyorsan Növekvő Franchise Közösségi Fókusszal
2018-ra a 5 to go Románia legkeresettebb franchise-ává vált, ami széles körű népszerűsége mellett sikeres üzleti modelljét tükrözi.
A márka gyors növekedése nem csupán kiváló termékeinek, hanem a közösség iránti elkötelezettségének is köszönhető.
A Kávé Jövője Kelet-Európában
Ahogy a 5 to go tovább terjeszkedik, küldetése világos marad: magas színvonalú, elérhető kávéélményt nyújtani, ami sokféle vásárlói igényt képes kielégíteni. Erős alapjaival, innovatív szellemével, az egyszerűség és minőség iránti elkötelezettségével a 5 to go készen áll arra, hogy hazánkban is elkezdje alakítani a kávékultúra jövőjét.
saját egységek
Jelenleg 5 5 to go saját üzlettel rendelkezünk, kötük az első üzlettel, amely 2015-ben nyílt meg a bukaresti Lahovari téren.
2022 július 22.-én nyitottuk meg első hazai üzletünket.
franchise egységek
Románia – 515 kávézó
Magyarország – 3 kávézó
- 1133 Budapest, Sas 25
- 1024 Budapest , Feny utca 9
- 1117 Budapest, Moricz Zsigmond korter 16
Bulgária – 1 kávézó
Moldova – 1 kávézó
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
A támogatás már az első telefonbeszélgetéstől vagy személyes találkozótól kezdve indul, az alábbiak szerint:
- Segítünk a helyszín választásban.
- Részt veszünk a helyszín kialakításában.
- Támogatás a szükséges engedélyek beszerzéséhez (négy ellenőrző listát biztosítunk a franchise partner számára, amely minden lépést tartalmaz, az engedélyek beszerzésétől az első rendelés leadásáig).
- Ingyenes képzést biztosítunk a 5 to go Akadémián, a franchise partnerek, és dolgozóik számára. Menedzsmentképzés, italok elkészítése és az IT rendszerek használata.
- Együtt rendezzük be a kávézót.
- Az első héten egy körzeti menedzser a kávézóban tartózkodik, és segítséget nyújt, az italok elkészítésétől kezdve a nyitáson át a zárásig.
- Eszközök díjmentes biztosítása és karbantartása (presszó gép, daráló).
- Ezt követően folyamatosan kapcsolatban leszünk WhatsAppon, és a körzeti menedzser minden hónapban ellátogat a kávézódba.
becsült teljes befektetés
Egy körülbelül 20 négyzetméteres helyiség esetén a befektetés eléri a 20-25 ezer eurót (8-10 millió forint) + áfa. Ez a befektetés a következőket tartalmazza:
- 4500 euró + áfa (1,8 millió forint), franchise díj, egyszeri öt évre.
- 2000 euró (800.000 forint) az engedélyekre
- 2800 - 3500 euró (1-1,3 millió forint) között, a kezdő árukészlet
- A berendezések, 3000 euró (1,2 millió forint)
- A fennmaradó összeg a kialakítási költség, amit nem tudunk megbecsülni, amíg nem mérjük fel a helyiséget. A kialakítást a szerződés aláírását követő 6-8 héten belül kell elvégezni, egy hét tartalékkal számolva az esetleges problémákra az üzlettel, az engedélyekkel vagy a tervező csapattal.
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
Az 5 to go csapatban együtt játszunk. Mi megteremtjük a lehetőségeket és a kereteket, biztosítjuk a teret, a szabályokat és a vendégkört. Kihívások elé állítunk és kizökkentünk a komfortzónádból, szeretnénk, ha rendelkeznél a következő tulajdonságokkal:
- Ambiciózus
- Őszinte és átlátható
- Nyitott és magabiztos
- Vendégközpontú
- Azonosul az 5 to go értékeivel
információ a franchise átadóról
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Laurentiu Badila
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb
2022 első negyedévében, hazánkban nyitja meg kapuit a Madame Tussauds első franchise egysége.
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Sokáig lehetne beszélni a franchise üzleti vonzatairól, a lehetőségeiről és kockázatairól, a mérvadó statisztika szerint a partnerek mindössze 5%-a megy csődbe, ami piaci viszonylatban kiemelkedőnek számít. Azonban van emberi oldala is, hiszen a franchise legalább annyira szól a kapcsolat teremtésről, mint a pénzügyi sikerről.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
Az Európai Közösség által elfogadott Kódexet a Magyar Franchise Szövetség iránymutató dokumentumként tartja számon, használja és két további irányelvvel egészítette ki.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
Ambiciózus tervekkel tekint a jövőbe a világelső Marriott International, melynek részét képezi Budapest is.
Az Orbis hotelcsoport felgyorsítaná hálózati terjeszkedésének ütemét a régióban. Új franchise igazgató vezetheti a növekedést.
„Az ügyfélbarát hozzáállás, a szakértelem és a családias légkör meggyőzött arról, hogy franchise irodát nyissunk” – Csontos Erika közel másfél éve vezeti utazási irodáját.
A Marriott International hotel luxus márkája 2019-ben debütál Budapesten, a patinás Matild Palotában.
Erős szezonra számít a Summer Time Travel. A legújabb trendekről és a hálózat terveiről beszélt Bartal Melinda ügyvezető igazgató.
A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.