A prémium pékségek francia ősatyja
A Paul, egy francia pékség és kávézó márka, jelentős szereplővé nőtte ki magát a globális piacon, története egészen 1889-ig nyúlik vissza. A franciaországi Croix városából indulva a Paul családi pékségként kezdte, és mára több mint 45 országban, több mint 700 helyszínen van jelen. A márka a hagyományos francia sütési technikák és a kiváló minőségű alapanyagok használatáról ismert.
A Paul franchise modell
A Paul által kínált franchise modell lehetővé teszi vállalkozók számára, hogy saját pékséget és kávézót nyissanak és működtessenek a márkanév alatt. A franchise modellt úgy tervezték, hogy reprodukálja az eredeti Paul pékségekkel járó élményt és minőséget. A partnerek
A franchise átvevők részletes működési útmutatót, hozzáférést kapnak a márka beszerzési láncához, valamint különböző képzési programokban vehetnek részt, hogy a Paul által kínált minőséget fenn tudják tartani.
Tőkeigény
Egy Paul pékség-kávézó megnyitásához szükséges kezdeti befektetés a helyszíntől és az üzlet méretétől függően változik. Az induláshoz átlagosan szükséges teljes befektetés 450 000 és 800 000 euró között mozog (176-314 millió Ft). Ez az összeg tartalmazza a franchise díjat, amely általában 30 000 és 50 000 euró (11-19 millió Ft) között van, a piactól függően. A befektetés magában foglalja a helyszínválasztás, az építés vagy felújítás, a berendezések és a kezdeti készlet költségeit is.
A franchise átvevőknek folyamatos díjakat kell fizetniük, beleértve a bruttó eladások körülbelül 5%-át kitevő jogdíjat és a marketing hozzájárulási díjat, amely általában a bruttó eladások mintegy 2%-a. Ezek a díjak hozzájárulnak a Paul márka folyamatos támogatásához és népszerűsítéséhez helyi és nemzetközi szinten egyaránt.
Franchise átvevők támogatása
A Paul átfogó támogatást nyújt franchise átvevőinek, amely magában foglalja a helyszínválasztásban, az üzlet kialakításában és az építkezésben nyújtott segítséget. A franchise átvevők és alkalmazottaik számára képzési programok állnak rendelkezésre, hogy alaposan megismerjék a márka standardjait és működési eljárásait. Folyamatos támogatást kapnak marketing kezdeményezések, termékfejlesztés és működési útmutatás formájában is.
A Paul franchise modellje lehetőséget kínál vállalkozóknak, hogy olyan pékséget és kávézót működtessenek, amely része egy globálisan elismert márkának, hosszú múlttal a francia pékség hagyományában. A Paul franchise elindításához szükséges befektetés jelentős, ami tükrözi a márka pozícióját a piac prémium szegmensében. A franchise átvevők kiterjedt támogatást kapnak annak biztosítására, hogy minden helyszín megfeleljen a márka magas színvonalú elvárásainak, a helyszínválasztástól kezdve a napi működésig


BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.