A vendégek kívánságaival összhangban

Jelenleg már több mint 500 amerikai étteremben működik próba jelleggel az asztali felszolgálás, míg a nemzetközi piacokon (elsősorban a legnagyobbakon, mint Kanada, Franciaország és Kína) 2600 helyszínen kínálják a szolgáltatást.
Vasárnap
2016.11.27.
A McDonald’s minden amerikai éttermében bevezeti az asztalszervízt. És ez csak az egyik újítás.
 

A vásárlók ma sokkal igényesebbek és az üzletnek is ennek megfelelően kell alakulnia, fejlődnie” - mondta el Steve Easterbrook, a McDonald’s vezérigazgatója, miután a franchise ikon bejelentette, hamarosan az összes étteremben bevezetik az asztali kiszolgálást az Egyesült Államokban. Ha szeretnék, a vásárlók már így is rendelhetnek és fizethetnek érintő képernyős, “önkiszolgáló” terminálokon keresztül (ez a gyakorlat már sok magyarországi étteremben is elérhető), de mostantól már a megrendelt hamburgereket és BigMac szendvicseket pincérek hozzák a vendégek asztalához. Ez az újítás mind a 14 ezer, USA-ban található étteremre kiterjed majd, beleértve a 13 ezer franchise partnerek által üzemeltetett egységet is.

Az asztalszervíz nem igazán jellemző a gyorséttermek körében, azonban a McDonald’s esetében ezt részben az említett önkiszálgoló terminálok bevezetése tette lehetővé. A terminálokkal ugyanis jelentősen csökkent a nyomás a rendeléseket felvevő alkalmazottakon, így az ő felszabaduló idejüket tudják erre a célra fordítani. Jelenleg már több mint 500 amerikai étteremben működik próba jelleggel az asztali felszolgálás, és az első adatok arról tanúskodnak, hogy a vásárlók - különösen a franchise óriás egyik fő célcsoportjának számító családosok - értékelik, hogy kihozzák ételeiket az asztalhoz. A pozitív fogadtatás pedig már az értékesítésen is meglátszik: a nagyjából 5 százalékos forgalomnövekedés mellett az átlagos vásárlói kosár értéke is nőtt, 5-ről 6 dollárra.

Az asztalszervíz csak az egyike a McDonald’s vásárlói elégedettség növelésére tett erőfeszítéseinek. A vállalat bejelentette, hogy a modernizálás jegyében - a versenytársakhoz képest egyébként kissé későn - a jövő évtől kezdve bevezetik a mobiltelefonos rendelés és fizetés lehetőségét, továbbá folyamatosan fejlesztik a menüt is. Utóbbi esetében a magasabb kategóriájú termékek kapnak nagyobb hangsúlyt, például az adott piac jellemző burgerei vagy az olyan különleges kiegészítők, feltétek, mint a guacamole szósz, a juhar szirup vagy a dijoni mustár.

A vállalatvezetés tájékoztatása szerint ezek a változások újabb lökést adhatnak a McDonald’s fejlődésének. Az októberben zárult harmadik negyedévben a McDonald’s 1,3 százalékos növekedést jelentett a legalább egy éve működő amerikai éttermek forgalmában, amely így - a korábbi, egy éven át elszenvedett csökkenés után - már a vállalat ötödik egymást követő pozitív negyedéve. A hálózat nemzetközi értékesítései összességében 3,5 százalékkal nőttek az idei harmadik negyedévben.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.