A tervek szerint az 5 200 négyzetméteres, ötszintes, átriumos (belső udvaros) szállodában összesen 145, a repülőtér hangulatát idéző, a kor belsőépítészeti trendjeit követő szobát alakítanak ki, emellett több konferencia-terem is áll az üzleti találkozók szervezői rendelkezésére.
Szerda
2016.09.14.
A legújabb Accor szálloda a BUD Airport és a WING Zrt. együttműködésében, és az ibis Styles üzemeltetésében nyithatja meg kapuit 2018 elején.
 

A múlt héten elhelyezték Magyarország első, közvetlen terminál összeköttetéssel rendelkező szállodájának időkapszuláját a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. A 145 szobás, konferenciatermekkel tervezett Ibis Styles Budapest Airport Hotel építése várhatóan mintegy másfél évig tart. A szálloda üzemeltetését a fejlesztők az Accor csoporthoz tartozó ibis Styles hotelláncra bízták.

A Budapest Airport és a WING Zrt. együttműködésében megvalósuló szálloda a 2. Terminál előtti külső parkoló helyszínén épül fel. A terepmunkákat és a szükséges infrastruktúra kiépítését a Budapest Airport már hónapokkal ezelőtt elkezdte, a napokban pedig elindultak a szálloda építési munkálatai, amelyeket a Market Építő végez. Az új szálloda különlegessége, hogy közvetlen, fedett gyalogos folyosó köti majd össze a 2. Terminállal, tehát az utasok egyszerűen átsétálhatnak a hotelből a repülőtérre.

Az új szálloda megépítése szervesen illeszkedik a BUD 2020 névre keresztelt, mintegy 50 milliárd forintos repülőtér fejlesztési programunkba” – mondta el Jost Lammers a Budapest Airport vezérigazgatója. Hozzátette – „Az új repülőtéri szállodával tovább növeljük a Budapest Airport vonzerejét, erősítjük versenyképességünket a régióban. Az elmúlt évek rekord mértékű, kétszámjegyű utasforgalmi növekedése Budapesten, amely az idén is folytatódik, még sürgetőbbé tette ennek a hotelprojektnek a gyors megvalósítását.

Gilles Clavie, az Accor szállodák keleteurópai üzemeltetéséért felelős Orbis Csoport elnök-vezérigazgatója a megnyitó kapcsán elmondta – „Nagyon büszke vagyok arra, hogy az Orbis Group magyar leányvállalata, az Accor-Pannonia Hotels Zrt. kapta meg az első budapesti repülőtéri szálloda üzemeltetési jogát. A magyar főváros fontos piaci szerepet tölt be a régiónkban, fejlesztése iránt elkötelezettek vagyunk, amihez a meglévő szállodahálózatunk további bővítésével kívánunk hozzájárulni. A repülőtéri szálloda a dinamikus és jól ismert ibis Styles márkanév alatt fog üzemelni, amelyet nemrégiben vezettünk be sikeresen a magyar piacra, újfaja szállodaélményt kínálva vendégeinknek.

17 szállodával Magyarország az Accor márkák és mester partnere, az Orbis Csoport második legnagyobb piaca a régióban, azonban – ahogyan arról korábban a Franchising.hu is beszámolt – elsősorban franchise partnerekre támaszkodva még tovább fejlesztenék a hazai hálózatot. Az Orbis franchise ajánlata, valamelyik Accor márka védőernyője alatt ígér rugalmas együttműködést az újonnan épülő és a már működő szállodák tulajdonosainak is.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.