aktualitások
Franchise körkép: használtautókereskedés
Szokatlanul nagy piaca van a használtautóknak, mely eddig főleg a nagy játékosok és a magánemberek között oszlott csak meg, ez a franchise hálózat viszont a kis vállalkozókat is bevonná.
Új franchise óriás van születőben?
Az Egyesült Államokban az éttermi hálózatok jelentős része elkezdett koncentrálódni néhány nagy piaci szereplő kezében. Ez a folyamat most még tovább haladt, hiszen a Subway is felvásárlásra került.
Beperelte saját franchise hálózatát a világ legnépszerűbb YouTubere
MrBeast franchise kísérletei új kaput nyitottak az influencer-vállalkozások világában, most viszont úgy tűnik még sem járt teljesen sikerrel a próbálkozás.
Franchise körkép: passzív jövedelem 200 ezerből
Cikksorozatunkban érdekes, ígéretes külföldi hálózatokat mutatunk be. A lengyel Fast Energy kitelepíthető készülékei a lemerült telefonokból hajtanának előnyt.
Miért érdemes csatlakoznia Magyarország első és egyedülálló zöldség-gyümölcs franchise rendszeréhez?
A Vitamin Szalon a jövő zöldség-gyümölcs üzlete, ahol a vásárlók igényesen kialakított környezetben, kedvező áron juthatnak friss, első osztályú magyar termékekhez.
Idén is Varsóban gyülekeznek a franchise hálózatok
21. alkalommal kerül megrendezésre a varsói franchise kiállítás a Kultúra és Tudomány Palotájában.
Vállalkozókkal közösen tarolná le a piacot egy magyar cég
A Greenline Clean autómosó koncepció már több mint 50 egységet számlál hazánkban, de jelen van Ausztriában, Németországban, Hollandiában sőt Szlovákiában is.
Lokációs marketing franchise-ban
A lokációs marketingről szóló cikk sorozatunk 3. részében bemutatjuk hogyan működik franchise-ban a Google Maps kezelése és, hogy mit tehetünk a jobb megjelenés érdekében.
Google Maps manipuláció
A lokációs marketingről szóló cikk sorozatunk 2. részében a Google Maps visszaélések kezelését és a platform moderálását mutatjuk be.
A Google Maps árnyoldala
A lokációs marketingről szóló cikk sorozatunk 1. részében a Google Maps használatával járó előnyöket és annak kockázatait fogjuk bemutatni.
Hogyan „bankosodnak” a hálózatok
Sok cég halad a bankok irányába, az Apple például az Államokban már saját hitelkártyával is előrukkolt.
Vállalkozókkal közösen tarolná le a piacot egy magyar cég
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Új életre kelnek a felhasználói adatok
A franchise hálózatok egyre jelentősebb számban a mesterséges intelligenciára és algoritmusokra bízzák a felhalmozott felhasználói adatokat, hogy további versenyelőnyökre tegyenek szert.
Franchise marketing kicsiben és nagyban
Egy tipikus multival szemben, a franchise hálózatok egy sokszereplős rendszert alkotnak, ami jelentősen megbonyolítja – és bizonyos szempontból megkönnyíti – a benne résztvevők kommunikációját.
Menetel előre a Subway
Februárban reppent fel a hír, hogy értékesítik a Subway szendvicsező franchise hálózatát potom 5-10 milliárd dollárért, ez azóta sem történt meg de a hálózat közben folytatja terjeszkedését.
Franchise felé mozdította a piacot a pandémia
Egy franchise tanácsadó szerint a járványidőszaknak utólag sikerült elhoznia a szektor reneszánszát.
Megnyílt hazánk legnagyobb BioTechUSA boltja az Allee-ban
Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA-cégcsoport júniusban nyitotta meg Magyarországon a legnagyobb, az Allee bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméteres exkluzív üzletét.
Sötét jövőképet fest a Világbank
Továbbra se vár ránk túl fényes a jövő a Világbank előrejelzése alapján.
Fánk-hálózatok létjogosultsága
Hazánkban talán nincsen akkora kultúrája a lyukas péksüteményeknek, mint mondjuk Amerikában, de ettől még bőven van pénzügyi potenciál ezekben vállalkozásokban.
Vége a szellemkonyháknak?
Magyarországra még nagyon be se tette a lábát az éttermi trend, de külföldön már lehet, hogy a végét járja.