Franchise képzés 2.0
A Magyar Franchise Szövetség júniusban megszervezi a Franchise Képzés 2.0 sorozatot. Amely az alapképzésre épül és még mélyebb betekintést ad a résztvevőknek a franchise hálózatok működésébe, valamint a felmerülő kihívásokra.
A tematikát a felmerülő igények alapján állítottuk össze, így összeszedtük a franchise partner kereséshez és a növekedéshez kapcsolódó legfontosabb tapasztalatokat. Végig járjuk, hogy milyen felületeken és stratégiával találnak a franchise hálózatok a legsikeresebben partnereket.
Ezt követően pedig végig megyünk a hazai franchise hálózatok életciklusain és azon, hogy melyik időszakban milyen kihívások érték őket (indulásnál, első átvevők csatlakozása után, 10 egységnél, stb.) és erre milyen hatékony válaszokat tudtak adni.
Majd végigjárjuk a franchise partnerekkel kapcsolatban felmerülő problémákat és kihívásokat. Ehhez kapcsolódóan pedig a hálózatok által legsikeresebben alkalmazott és adaptált ellenőrzési és minőségbiztosítási rendszereket is megvizsgáljuk.
Az előadásokat Dr. Mandel Katalin a Magyar Franchise Szövetség főtitkára tartja.
Minden képzési alkalom egy tapasztalt rendszergazda, franchise igazgató vagy éppen a témában jártas franchise szakjogász előadásával zárul.
A képzés kis létszámú (8-10 fő) így a jelenlévőknek tág tere nyílik kérdezni, együtt gondolkodni a hasonló helyzetben lévő résztvevőkkel, az előadóknak pedig jobban kifejteni, személyre szabni válaszaikat.
A Franchise Képzés 2.0 két alkalmas lesz, melyekre június 4-én, illetve 11-én kerül sor.
A képzés 10 órakor kezdődik és várhatóan 15 óráig tart.
Az oktatási napok során ebédet biztosítunk.
A képzés díja: 79.000 ft + Áfa
Helyszín:
A Magyar Franchise Szövetség irodája
1027 Budapest, Margit krt. 64/b
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.