Egy ex-McDonald’s dolgozó élményei
Egy korábbi McDonald’s dolgozó videói vírusként járták be a TikTok-ot, ahol a hálózat „titkairól” beszél.
A bajor Paulaner étteremhálózat hazánkban újabb éttermek nyitását tervezi
A 25 évvel ezelőtt alapított bajor specialitásokat kínáló és kiváló söreiről jól ismert Paulaner franchise hálózat világszerte több mint 50 éttermet üzemeltet.
Hogyan változtak vásárlói szokásaink a koronavírus hatására?
A koronavírus az egész világon drasztikusan megváltoztatta a fogyasztói viselkedést. Kérdés, hogy mi lesz, ha vége a pandémiás időszaknak? Erre a kérdésre próbál választ adni a...
A Magyar Franchise Szövetség április 13-án Franchise webinárt szervez
Mire számítanak a hálózatok tulajdonosai, vezetői a pandémia időszakában? A Magyar Franchise Szövetség ápilis 13-án ezt a témát járja körül webinárján..
A bajor Paulaner étteremhálózat hazánkban keresi franchise partnereit
A 25 évvel ezelőtt alapított bajor specialitásokat kínáló és kiváló söreiről jól ismert Paulaner franchise hálózat világszerte több mint 50 éttermet üzemeltet.
Így képzeli el a KFC a jövő éttermét
A tavalyi év végén az amerikai franchise óriás bemutatta a következő generációs éttermét, a koncepció a „digitális élményre” helyezi a hangsúlyt. De mit is jelent ez...
A gyorséttermek legvadabb ételei
Összeszedtük a lefurcsább, legvadabb ételeket, amik valaha gyorséttermek polcaira kerültek.
A jövő hamburger csatái
A McDonald’s két fronton is újra indítja a gyorséttermek háborúját.
A Duna House lett az 2020. Év Franchise Hálózata
Mint ahogy az elmúlt esztendőben minden embernek és vállalkozásnak átírta az életét a pandémia, úgy a Szövetség sem volt ez alól kivétel.
Egyedül vagy csapatban
A vállalkozók gyakran úgy gondolják, hogy franchise-ban függetlenségük részleges feladásáért könnyebben és sikeresebben fognak vállalkozást indítani és vezetni. De melyek a...
Szegeden nyitott egységet a BioHair
A BioHair franchise hálózat ebben a kihívásokkal teli időszakban sem pihen, november 23-án 40. hajvágószalonjukat nyitották meg Szegeden.
Családi vállalkozásból franchise
Amennyiben egy koncepció sikeres adódik, hogy terjeszkedjen, gyarapodjon. A növekedésnek azonban rengeteg formája van, sokszor nehéz kiválasztani a vállalkozásunknak legmegfelelőbbet.
Tovább terjeszkedik a BioHair
A 2008-as világválság közepén indult hálózat tovább növekszik. A koncepció jelenlegi sikerét részben a felfelé pozícionálásnak, részben pedig az online sorbaállás...
Magyar a franchise szakma legbefolyásosabb hölgyei között
Lavotha Ildikó a világ 100 legbefolyásosabb női között a franchise szektorban.
Másodiknak lenni jobb?
Sokszor azt gondoljuk, hogy milyen nagy előny, ha valaki elsőként lép be egy új piacra vagy éppen bevezet egy innovatív terméket. Ám korántsem biztos, hogy mindig az úttörők...
Eljött a kódolás ideje
A koronavírus még jobban kiemelte azt, hogy mekkora szükség van IT szakemberekre. A Coders Lab hálózata pont erre a hiányra nyújt megoldást. A külföldi franchise rendszer most...
Hazánkban terjeszkedik a fánkozó hálózat
"A szlovák piacot már teljesen lefedtük. Magyarországon, Csehországban és Lengyelországban viszont még mindig keresünk a partnereket” - mondja Peter Straňák, a La Donuteria koncepció...
Hogy alkalmazkodott a Starbucks a pandémiához?
A pandémia komoly károkat okozott a kávézó láncnak, talán még komolyabban érintette a hálózatot, mint más koncepciókat.
A válság, mint lehetőség
A józan paraszti ésszel furcsán hangzik, de sokszor éppen a gazdasági válságok alatt a legjobb vállalkozást indítani.
Az átvevők növekvő szerepe
Sok korábban sikeres hálózat tűnt el vagy éppen esett vissza látszólag ok nélkül. Számos esetben a helytelen partner kezelés volt megfigyelhető a háttérben.