Brutale

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A Brutale egy jól ismert márka, mely egyedi, személyre szabott öltönyöket és ingeket készít. A partnereink lemérik a vendégeket, mi pedig elkészítjük az öltönyt!
saját egységek
Három európai nagyvárosban van egységünk: Szófia, Milánó, London.
franchise egységek
Jelenleg 7 szabónk dolgozik Európa-szerte rögzítik a vendégeink igényeit. Nem minden partnerünk rendelkezik saját üzlethelységgel, ám ez nem is követelmény.
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Know-how átadása a vállalkozásod létrehozásához és működtetéséhez;
- 15 napon belül garantáljuk a rendelt ruha megérkezését egész Európában;
- Átvevő és dolgozók betanítása, folyamatos képzése;
- Az egység arculatának kialakítása;
- Offline arculati elemek elkészítése.
becsült teljes befektetés
- 5.000 € belépési díj;
- 3.000 € a mintákért, szövetekért;
- 12.000 € a know-how és a képzés, marketing támogatás;
- Opcionális: 5.000 € a szabó felszerelésért
- 0 € royalty;
- 0 € havi marketing díj.
Körülbelül 20.000 Euróból létrehozhatod a saját vállalkozásod, (vagy 25.000-ből ha szeretnél ingeket is értékesíteni).
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
Teljeskörű képzést biztosítunk leendő franchise partnereink számára. Nem várjuk el, hogy legyen bármilyen értékesítési vagy szabászati gyakorlattal rendelkezzen.
Olyan cégvezetők, akik mindig is a divat iránt érdelődtek, de nincs tapasztalatuk a szektorban. Illetve olyan befektetőket keresünk, akik tovább szeretnék növelni a portoliójukat.
Fontos, hogy a partnereink jól tudjanak kommunikálni a leendő vendégeinkkel.
információ a franchise átadóról
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Karolina Dalkalacheva
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

A Brutale legnagyobb előnye partnerei számára, hogy nem várja el saját szalon, üzlet megnyitását.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!

A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
Jól teljesített a H&M csoport mind a hat márkája a legutóbbi félévben. A vállalat egy újabb erős évet zárhat.

A fehérneműgyártó cég magyarországi telephelyének eladását mérlegeli. A helyi forgalmazókkal való közös munkán nem változtatnának.
Márkaüzletei számának növelését tervezi a Hugo Boss divatárukonszern – franchise partnerekkel is.
Folytatja kiskereskedelmi hálózatának bővítését az amerikai divatóriás, a Gap Inc. A saját üzletek mellett a franchise boltok számát is növelnék.
17 százalékos profitnövekedés, 355 új saját és 20 új franchise üzlet, valamint 4 új online piac a H&M tavalyi mérlege. Idén további erősítések jönnek.
Üzletnyitás és online áruházának elindítása is szerepel a divatóriás 2015-ös tervei között Magyarországon.
A divatóriás Benetton legutóbbi üzletnyitása Moszkvában egy ambiciózus expanziós terv első jele.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.