Mik a legújabb PR trendek?
Milyen irányba mozdultak el a pr tevékenységek a válság hatására?
Több nagy cég és multinacionális vállalat a hatalmas költségekkel járó, direkt reklámozás helyett inkább a mérsékeltebb ráfordítást igénylő, de sokkal személyesebb elérést, kapcsolat - és bizalomépítést egyaránt jelentő PR aktivitásokra fordítja a marketing büdzsé nagyobb részét. Tapasztalataink szerint, míg az online felületek továbbra is nagy népszerűségnek örvendenek, addig a print médiumokban történő fizetett hirdetések száma csökkent, viszont a hírértékű interjúkkal, cikkekkel sikerült jó pár média megjelenést generálnunk ezeken a felületeken is.
Vannak olyan PR-eszközök amelyeket kevésbé alkalmaznak a vállalatok költségcsökkentés érdekében?
A CSR (Corporate Social Responsibility - szerk.) tevékenységek egyre nagyobb szerephez jutnak. A legtöbb nagy cég ma már jótékonyan támogat egy-egy közügyet, rászoruló szervezetet. Talán a szponzoráció tevékenységét ez a marketing eszköz fogja kissé háttérbe szorítani. Ennek eredményeképp kisebb ráfordítással, nagyobb hatékonyság érhető el.
Az EU által támogatott beruházások pedig közbeszerzéseken keresztül elérhető lakossági tájékoztató, - és PR kampányokat írnak elő, amelyek során továbbra is számítanak a magyarországi PR cégek munkájára.
Az integrált kommunikációs stratégiákban egyre nagyobb szerepet kap a kreatív gondolkodásmód, a hír- és sztori-generálás, valamint az egymásra épülő és egymást erősítő PR eszközök alkalmazása. A hitelesség szintén fontos kritériuma egy jól működtethető koncepciónak és hozzájárul a vállalat pozitív image-ének építéséhez.
Mik az előnyei/hátrányai egy külsős PR céggel való együttműködésnek, szemben azzal, ha egy vállalaton belül foglalkoztatnak PR szakembereket?
Amennyiben egy cég belátja, hogy a PR a sikeres vállalat irányítás eszköze, abban az esetben mindenképpen érdemes megfelelő tapasztalattal, képzettséggel és referenciákkal rendelkező PR céggel hosszú távú szerződést kötnie. Ennek nagyon sok előnye van. Kiemelném többek között a költséghatékonyságot, mivel a munkavállalói járulékokat a PR cég fizeti a dolgozói után, illetve az általa kiállított számlát a megbízó cég költségként elszámolhatja. Másrészt az ügynökség kapcsolati tőkéjén és ügyfélkörén keresztül akár potenciális üzleti partnereket is hozhat a megbízó cég részére. Végül, de nem utolsó sorban a sikeres PR cég nagyobb kedvezményeket tud biztosítani akár a média kampányok lebonyolítása, akár a rendezvényszervezés terén. Nem beszélve arról, hogy egy-egy hírértékű eseménnyel, közleménnyel több tíz milliós média értéket is elérhetünk.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
Rendhagyó megoldással pótolja az oktatási szektor hiányosságait egy magyar vállalkozás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!