Mik a legújabb PR trendek?

Milyen irányba mozdultak el a pr tevékenységek a válság hatására?
Több nagy cég és multinacionális vállalat a hatalmas költségekkel járó, direkt reklámozás helyett inkább a mérsékeltebb ráfordítást igénylő, de sokkal személyesebb elérést, kapcsolat - és bizalomépítést egyaránt jelentő PR aktivitásokra fordítja a marketing büdzsé nagyobb részét. Tapasztalataink szerint, míg az online felületek továbbra is nagy népszerűségnek örvendenek, addig a print médiumokban történő fizetett hirdetések száma csökkent, viszont a hírértékű interjúkkal, cikkekkel sikerült jó pár média megjelenést generálnunk ezeken a felületeken is.
Vannak olyan PR-eszközök amelyeket kevésbé alkalmaznak a vállalatok költségcsökkentés érdekében?
A CSR (Corporate Social Responsibility - szerk.) tevékenységek egyre nagyobb szerephez jutnak. A legtöbb nagy cég ma már jótékonyan támogat egy-egy közügyet, rászoruló szervezetet. Talán a szponzoráció tevékenységét ez a marketing eszköz fogja kissé háttérbe szorítani. Ennek eredményeképp kisebb ráfordítással, nagyobb hatékonyság érhető el.
Az EU által támogatott beruházások pedig közbeszerzéseken keresztül elérhető lakossági tájékoztató, - és PR kampányokat írnak elő, amelyek során továbbra is számítanak a magyarországi PR cégek munkájára.
Az integrált kommunikációs stratégiákban egyre nagyobb szerepet kap a kreatív gondolkodásmód, a hír- és sztori-generálás, valamint az egymásra épülő és egymást erősítő PR eszközök alkalmazása. A hitelesség szintén fontos kritériuma egy jól működtethető koncepciónak és hozzájárul a vállalat pozitív image-ének építéséhez.
Mik az előnyei/hátrányai egy külsős PR céggel való együttműködésnek, szemben azzal, ha egy vállalaton belül foglalkoztatnak PR szakembereket?
Amennyiben egy cég belátja, hogy a PR a sikeres vállalat irányítás eszköze, abban az esetben mindenképpen érdemes megfelelő tapasztalattal, képzettséggel és referenciákkal rendelkező PR céggel hosszú távú szerződést kötnie. Ennek nagyon sok előnye van. Kiemelném többek között a költséghatékonyságot, mivel a munkavállalói járulékokat a PR cég fizeti a dolgozói után, illetve az általa kiállított számlát a megbízó cég költségként elszámolhatja. Másrészt az ügynökség kapcsolati tőkéjén és ügyfélkörén keresztül akár potenciális üzleti partnereket is hozhat a megbízó cég részére. Végül, de nem utolsó sorban a sikeres PR cég nagyobb kedvezményeket tud biztosítani akár a média kampányok lebonyolítása, akár a rendezvényszervezés terén. Nem beszélve arról, hogy egy-egy hírértékű eseménnyel, közleménnyel több tíz milliós média értéket is elérhetünk.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Napjainkra egy jó munkahelyre való bekerüléshez elvárás az angol tudás, de akik nem gyerekkorban kezdték el tanulni azok számára kihívást jelenthet az elsajátítása. Erre a felismerésre épít a Helen Doron franchise hálózata és annak valamennyi nyelviskolája, immár 35 éve.
Négy évvel azután, hogy belépett Közép- és Kelet-Európába, a Maple Bear, a világ legnagyobb és leggyorsabban növekvő K-12 kétnyelvű iskolák franchise-programja a Vantage Capital partnereként 100 millió eurós befektetési programot indít a régióban.
Saját ötlet hiányában egy induló vállalkozó számára a franchise kézenfekvő megoldást kínálhat, de még mindig maradnak kérdések. Milyen szektorba éri meg befektetni, hova tart a piac a jövőben?
A Helen Doron franchise tulajdonosok többsége édesanyaként vagy édesapaként ismerte meg a módszert, majd saját tapasztalatai alapján, gyermeke sikereinek hatására tette le a voksát mellette.
A kanadai koncepció a legnagyobb és leggyorsabban növekvő oktatási franchise jelenleg, 31 országban, 560 központtal - és most Magyarország felé vennék az irányt.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Rengeteg érv szól amellett, hogy az informatikus- és IT-mérnök oktatásba fektessünk. Ehhez kínál lehetőséget a Coders Lab programozó iskola franchise.
Elindította franchise rendszerét a több mint két évtizedes múltra visszatekintő Pécsváradi Aranycipó.
A világszerte több mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!