Bemutatkozott az Edukido hazánkban is
A franchise hálózat alapítója Piotr Szczepkowski, illetve a franchise igazgató Kamila Holody tartott bemutatót a koncepcióról, mely LEGO kockákkal reformálná meg az oktatást. Most is több, mint 50 tanoda működik sikeresen a Lengyelorszságban. A macedón, ukrán, illetve a horvát piac után hazánkban terjeszkedne a hálózat.
Több szempontból is különbözik a megszokott napközis foglalkozásoktól a lengyel elképzelés. Az órák jelentős része ugyanis sok gyermek által ismert és kedvelt játékkockákra épül, melyek segítségével - az Edukido által kifejlesztett tananyagra építve - az oktató komplex témákat tud bemutatni a fiataloknak, akik ezt játékosan tudják elsajátítani.
A lexikai tudás helyett a gyerekek praktikus elméleti tudásra tesznek szert azáltal, hogy a füzetbe való másolás helyett, saját kezükkel építenek meg egy várkaput vagy éppen egy marsjárót.
Gyakorlati haszna mellett a koncepció üzleti sikere annak is betudható, hogy alapvetően alacsony tőkebefektetéssel, gyorsan elindítható. A belépő partnerek akár 2 hónapon belül meg tudják kezdeni a működést saját tanodájukkal. A hálózat alapítója Piotr maga is üzemeltet Edukido tanodát, melyet korábban más oktatási hálózatokhoz való csatlakozás után fejlesztett ki. Elmondása szerint a koncepció már megállta a helyét a magyar piachoz hasonló kelet-közép-európai szektorban, ezért úgy gondolja hazánkban is sikeres lesz.
A rendezvény szervezésében részt vett a magyar és a lengyel franchise szövetség is. Hazánkat a Magyar Franchise Szövetség főtitkára, dr. Mandel Katalin képviselte a bemutatkozón, melyen elsősorban a vállalkozási lehetőségben érdekelt tanárok és befektetők vettek részt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira. Ehhez keresi további partnereit most a hálózat.
Hogyan választanak ma franchise partnert a nagy hálózatok és milyen kihívásokat kell megugrania egy vállalkozónak, ha csatlakozni akar a legnagyobb márkákhoz?
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!