Jobb, mint gondolták

Európa legnagyobb szállodalánca 5,54 milliárd eurós (nagyjából 17ezer milliárd forint) bevétellel zárta a 2013-mas évet, ami 2,7 százalékos erősödést jelent az előző évhez képest. Ezt a növekedést elsősorban a menedzsment és franchise díjakból befolyt jövedelmeknek lehet tulajdonítani (14,7 százalékos növekedés az időszak alatt), de közrejátszottak a saját tulajdonú és lízingelt ingatlanok (1,5 százalékos növekedés), valamint a 130 millió eurós (vagy 2,3 százalékos) forgalomnövekedés is.
A világszerte közel 3500 hotellel rendelkező francia vállalat 170 új hotelt nyitott 2013-ban, összesen 22 637 szobával, melyeknek 85 százaléka működik menedzsment vagy franchise szerződés alapján. Az új hotelnyitások 41 százaléka valósult meg Európában, 37% Ázsiában, 13% Dél-Amerikában és 9% az Afrika- Közel Kelet régióban. Összességében a feltörekvő országok teszik ki a csoport fejlődésének 59 százalékát. Ma, az Accor portfólió összesen 461 719 szobából áll, melyeknek 59 százaléka franchise- vagy menedzsmentszerződés.
Sophie Stabile, az Accor pénzügyi igazgatója szerint az eredmények javultak az elmúlt egy évben, különösképp a negyedik negyedéves forgalom, ami 1,4 milliárd euró lett, 3,4 százalékkal magasabb előző év ugyanezen időszakához képest. A felső- és középkategóriás hotelek forgalma 3,3 százalékkal nőtt, köszönhetően a kulcspiacok erős teljesítményének, különös tekintettel Nagy Britanniára és Németországra, de minden európai ország részt vállalt ebből a növekedésből.
A pozitív eredményekre reagálva a hotel csoport felemelte várható adózás előtti nyereségét 530 millió euróra, a korábban előre jelzett 510-530 millió euró felső határára. Ugyan az Accor továbbra is óvatos 2014-gyel kapcsoltban, de a 2013-mashoz hasonló évre és trendekre számít.
Az Accor franchise családba olyan márkák tartoznak, mint az itthon is jól ismert Mercure, Sofitel, Novotel vagy az Ibis. Magyarországon összesen 18 szállodát üzemeltet a lánc Budapesten, Szegeden, Székesfehérváron és Győrben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...