A hotellánc franchise-ért kiált
Az Accor Csoport adózás előtti eredménye 198 millió euróra (kb. 60 milliárd forint) csökkent az egy évvel korábbi 212 millió euróhoz képest, jelentette be szerdán a párizsi székhelyű vállalat. A szállodalánc nyilatkozatában figyelmeztetett: a gyengén teljesítő európai piac, valamint egy új online foglalási rendszerbe való befektetés miatt az idei eredmények valamelyest elmaradhatnak a várakozásoktól, a teljes éves profitot 510 és 530 millió euró között várják 2013-ban. A tavalyi évet 526 millió euróval zárta a vállalat.
Az Accor Csoport értékesítéseinek közel 70 százaléka Európában zajlik (amely piac épphogy kezd kikecmeregni a recesszióból), ettől pedig a vállalat jobban ki van szolgáltatva a kihívó gazdasági környezetnek, mint a versenytársak. Válaszul, a hotellánc költségcsökkentésbe kezd és felgyorsítja terjeszkedését a gyorsabban fejlődő piacokon.
Most, Európa legnagyobb szállodalánca az első évében jár annak a hároméves újjászervezésnek, amelynek során nagyobb figyelmet szentelnek a feltörekvő piacoknak, csökkentik az adósságállományt és a működési költségeket, ingatlanokat értékesítenek. A vállalat továbbá 2016-ig, a jelenlegi 58 százalékról 20 százalékra kívánja csökkenteni a saját tulajdonú hotelek arányát, a maradék 80 százalékot franchise partnerek bevonásával működtetné.
A stratégiaváltás közben – vagy részeként – a szállodalánc kedden jelentette be, hogy a legnagyobb részvényesének számító Colony Capital LLC vezetője, Sebastian Bazin veszi át az Accor elnöki és vezérigazgatói székét. Piaci elemzők arra számítanak, hogy az új elnök-vezérigazgató felgyorsítja az Accor irányváltását, amiben jóval nagyobb szerep jut majd a franchise-nak.
Az Accor franchise családba olyan márkák tartoznak, mint az itthon is jól ismert Mercure, Sofitel, Novotel vagy az Ibis. Magyarországon összesen 18 szállodát üzemeltet a lánc Budapesten, Szegeden, Székesfehérváron és Győrben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...