Tovább terjeszkedik külföldön a magyar lakberendezési franchise
A közel harminc éves múltú magyar hálózat elsősorban a szőnyegek forgalmazásával kezdte a történetét, de mára számos típusú burkolat megtalálható náluk a különböző parkettáktól, a vinyl padlón át a függönyökig.
A hálózat Magyarországon 104 áruházzal üzemel, Romániában 35, Szlovákiában pedig 21 egység található. A koronavírus alatt jellemző gazdasági lassulás nem érintette az áruházláncot, csak idén 8 új bolttal bővültek és az online kereskedelem növekedésére a webshop-ot is megújították. Ez a tendencia az egész szektorra is igaz, a vendéglátó ipart érzékenyen érintették a lezárások, de a homeworking alatt ellenben sok helyen megújításba fogtak a cégek, mely erős keresletnövekedést jelentett a lakberendezési piacon, többek között ez is hozzájárult a DIEGO terjeszkedéséhez az utóbbi időszakban.
Arról sem szabad megfeledkezni, hogy a lakáspiaci szabályozások kedvezően érintik a DIEGO-t a jövőre nézve is. A különböző kormányzati támogatások, ÁFA csökkentések vagy a CSOK mind hozzájárulnak a piac fejlődéséhez.
A hálózat jövőre még további 3-4 nyitással tervez, de ezzel egyben le is zárnák a hazai terjeszkedést és helyette a külföldi expanzióra koncentrálnának. Elsősorban Romániában és Szlovákiában keresnek franchise partnereket, először ezekben az országokban erősítenék meg a pozíciójukat, majd a Balkán, illetve Közép-Európa felé vennék az irányt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
Komoly terjeszkedési tervei vannak a DIEGO-nak.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.