nemzetközi
Jótékonysági projektbe kezdett a Starbucks
A cég elindított egy hosszú távú kampányt, amely révén minden látogató adományozhat egy ingyen kávét.
Londonban nyitott a magyar szolárium franchise
Sorra nyílhatnak a KiwiSun szalonok Nagy-Britanniában, így egy újabb magyar cég bizonyíthat a határokon túl.
Újabb kürtöskalács hálózat nyílik
De megint nem Magyarországon. Ezúttal Horvátországban épül franchise hálózat a magyar különlegesség köré.
Megingó Tesco birodalom
Az amerikai bukás után most úgy tűnik, a brit vállalat új üzleti modellekkel próbálja fenntartani növekedését. Magyarországon stabil a hálózat.
Franchise vásár statisztikák
Nemrég befejeződött a legnagyobb európai franchise kiállítás és vásár Párizsban. Nézzük, mit mondanak a számok.
420 ötlet Párizsban
Párizs ad otthont ezekben a napokban Európa legnagyobb franchise eseményének. A legújabb franchise trendek és koncepciók a világ minden tájáról.
Összebarátkozott a Starbucks és a New York Times
Ingyenes New York Times jár a kávé mellé a Starbucks vendégeinek.
Sikeres franchise vásár
Befejeződött a Franchise expó Brno-ban. Kiemelkedő magyar stand és közel 60 franchise koncepció.
A Tesco számol a gasztronómiával
A Tesconak nagy étvágya van a franchise-hoz. A brit élelmiszervállalat megvásárolta egy étteremhálózat licence jogait.
Új piacon a McDonald’s
A gyorsétterem óriás megnyitja első éttermét Szibériában, miközben Oroszország többi részén is lendületesen bővíti hálózatát.
A név a garancia
Az Yves Rocher egy új támogatási formát vezet be partnerei számára a Cseh Köztársaságban. Megkönnyítik a bankgarancia megszerzését.
Tovább hódít a CCC
Négy országban franchise partnerek nyitnak üzleteket, másik négyben pedig saját boltokkal jelenik meg a hálózat. Magyarországon 2015-re országos lefedettség.
Párizsba özönlenek az üzletemberek
A Franchise Expo Paris 83 ország befektetőit és vállalkozóit hozza össze.
Big Mac egyenesen az asztalig
Öt hétig pincérek szolgálnak fel egy ausztráliai McDonald’s-ban.
Drive-in bevásárlás az Auchanban
A francia kiskereskedelmi óriás, az Auchan bejelentette, hogy az áruházlánc fejlődésének részeként új típusú üzlet-hálózatot indít.
Kiskereskedelmi piacok Európában
A nemzetközi kiskereskedők számára London a legvonzóbb európai város, nem sokkal mögötte Párizs. Budapest a sereghajtók közt.
Nehéz évet zárt a Marks & Spencer
A legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat eladásai még Karácsonykor is a várakozásokon alul maradtak.
Fornettiből Mini Pani
A Fornetti szerbiai partnere saját márkát hozott létre Mini Pani néven, a magyarországi központtól függetlenül folytatja működését.
A kávé botrány hátterében
A brit hatóságok nem találtak törvénysértést, de a botrány komoly csorbát ejthet a Starbucks vásárlói megítélésén.
Tovább erősödne a H&M
A svéd divatóriás egy új márkát, és új piacokon való megjelenést ígér 2013-ra. A cél, hogy beérjék a spanyolokat.