Megújuló KFC
A Kentucky Fried Chicken augusztus 5-én nyitja meg új koncepciójának első egységétét Amerikában, a louisville-i központ mellett. Az első „KFC eleven” étterem már egy kívül-belül megújult hálózatot fog tükrözni: jelentősen frissül a menü, megjelennek új ételek és italok is, kizárólag csont nélküli csirkerészekkel várják majd a vásárlókat és még a logót is lecserélik. A korszerűsítő koncepció második étterme 90 nap múlva nyílhat, továbbiak pedig a következő év elején. Végül – vagy az egész koncepciót vagy csak egyes részeit – kiterjeszthetik az egész KFC hálózatra, köztük a magyarországi éttermekre is. A KFC eleven elindítása egyfajta válasz azokra a kihívásokra, amelyek elé a piaci verseny állítja a gyorsétterem hálózatot.
John Cywinski, a KFC elnöke egy interjúban azt nyilatkozta, hogy a gyorsétterem lánc nagy reményeket fűz az új étteremhez, amely a tervek szerint a tesztidőszak alatt megmutatja, hogyan tudnak még szélesebb fogyasztói rétegeket elérni, különös tekintettel a húszas és harmincas korosztályra, valamint a nőkre. A KFC eleven a hagyományos csirkereceptek mellett új sült krumplival, fokhagymás törtburgonyával, coleslaw salátával, új fűszerezéssel, pita-kenyérrel, csirke szendvicsekkel, csirkesalátákkal és csirkés rizstállal várják majd a vásárlókat. Az ital fronton smoothie-k és limonádék kerültek be a menübe.
A KFC 25 ezer éttermével a harmadik legnépszerűbb márka a világon, a McDonald’s (34 ezer egység) és a Subway (35 ezer) mögött. A gyorsan növekvő gyorséttermi szektor sok kihívást rejt a KFC számára és míg a szegmens egésze 13,2 százalékkal bővült az USA-ban, addig a KFC értékesítései mindössze 3 százalékkal nőttek. A legnagyobb versenytársak, a McDonald’s és a Burger King esetében 3,3, illetve 3,5 százalékkal nőttek a bevételek.
Az augusztus ötödikei első egységet 90 nap múlva követheti a második – mondta el John Cywinski – majd továbbiak, más piacokon is. Végül vagy a koncepció egyes részeit vagy egy az egyben az egészet kiterjesztik az egész KFC hálózatra. „Ha sikerül megtalálnunk a márka kifejezésének egy modernebb módját, akkor azt akár rendszerszinten is bevezethetjük.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.