Jótékonysági projektbe kezdett a Starbucks
A nagy-britanniai Starbucks is csatlakozott a globális méreteket öltő jótékonysági akcióhoz és ad ”felfüggesztett kávét” (suspended coffee vagy caffe sospeso). Az eredetileg Olaszországból indult kezdeményezés lényege, hogy a vendégek saját fogyasztásuk mellé vásárolhatnak egy második csésze kávét is, amit a kávézó azoknak az arra rászorulóknak továbbít, akik egyébként nem engedhetnék meg maguknak.
Sok hálózat követheti a kávézólánc példáját és a jótékonysági program a világ számtalan helyén már közönségsikert aratott, azonban sokan vannak azok is, akik szkeptikusak, mondván kérdéses, hogy a kávézó az adományt tovább is adja a rászorulóknak. Mindenesetre az biztos, hogy már Magyarországon is pillanatok alatt végigsöpört az új kezdeményezés és már nem csak kávézók, de éttermek, kocsmák, színházak, de még állateledeleket kínáló boltok is csatlakoztak a programhoz.
Egy esetleges globális és egységes csatlakozás a Starbucks összes kávézójától mindenképpen figyelemreméltó lenne, és nagy lendületet adna a jótékonysági program elterjedésének. Ma a Starbucks hálózat 61 országban több mint húsz ezer kávézóval van jelen, aminek a mintegy felét franchise partnerek üzemeltetik. Magyarországon – a vártnál valamivel később – 2010-ben jelent meg a kávé hálózat, legújabb, hetedik egységét tavaly nyáron nyitotta meg.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az utóbbi 5 év trendjei alapján mutatjuk be hogyan alakultak a franchise piacon a befektetési költségek.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.